Hallo
Da begynner sommeren å nærme seg slutten og lufter litt på hifi igjen. Kontakta ha vært dratt ut av veggen 5 uker i sommer og det er alltid like artig å lytte de førtse gangene med nullstilt hode og ører. Bruker fortsatt kortermet og shorts som en stille protest mot at vi går mot kaldere tider.......
Merker også at kveldene er røvet bort igjen. Må være med på svømming, hockey, badminton og fotball med dertil kamper og turneringer. Ikke å forglemme dugnader, FAU med nye overambisiøse foreldre osv osv. Trenger hobbien vår nå..
Slutt på surving.
Håper du nyter ferien i store drag Gismo. Vi sees en gang før jul regner jeg med. Hvis ikke hasjkaker, sild og genever har tatt dreper'n på dere hele gjengen.
Bluesbreaker, ikke glem førstkommende fredag. Mighty Sam og Reiersrud!!! Det kunne jeg ha tenkt meg å sett/hørt, men det kom en båtvakt den natta som koster med 1500 kr å slippe. Da blir det å sitte på brygga og se dum ut (noe jeg forøvrig ikke har problemer med)
Har du stålsatt deg til i kveld Blues???? VI KJÆM..... enten du vill hell itte
RBN
God tur til Gismo og fruen.
Da er vi to som smyger rundt i stuttbukser og T-skjote RBN

Også jeg FORNEKTER at sommeren er over.
Apropo hasjkaker og genever, så skal jeg se hva jeg kan få gjort med det.
Jeg drar nemlig på "studietur" med jobben til Amsterdam førstkommende onsdag æfta.
Hvor mange skal du ha av hver?
Leser forøvrig med skrekkblandet fryd om alle din opptatthet med unger.
Jeg grøsser på ryggen, men bør vel passe nebbet.