gismo`s musikk-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    gismo`s lille musikk-hule

Powerpoint skrev:
    gismo skrev:
    Powerpoint skrev:
    gismo skrev:
    Powerpoint skrev:
    gismo skrev:
    Ellers så dukket det opp en godbit (tror jeg allefall ;)) på brukten nå.
    Lekker sak og her kan jeg kanskje kjøre rett i mitt AMP1 effekttrinn, hmmm.....litt over prisrammen men...
    Mange bokser mindre isåfall ;)

gismo
    Tror nok den APLen kan være litt av et "scoop" ja GismoPå den annen side skal du ikke undervurdere en god pre i mellom.
    Det er sjelden vellykket å ha for mye "dingeldangel" i samme boksen ;)
    "Good hunting!"
    Den vekket iallefall intr Powerpoint ;)
    Dac og pre i samme boks er vel overkommelig "dingeldangel" vel ::)

Mindre kabler også ;D

gismo
    Jeg skjønner godt at den vekket din interesse.
    Med tanke på APLs blodmodding av TEAC Esoteric X-1 etc som spiller no inn i h....... bra :eek:
    APL vet nok hva de gjør ved å legge DAC og pre i samme boks, dog er en rekke superspillere md drev, DAC og pre ikke fullt så vellykket i mine ører.
    Litt mindre kabler er jo heller ikke og forakte.
    Men kabler er skøy da ;D selv om det kun er placebo for noen.
    Skal bli artig å se hva du ender opp med nå som de finansielle musklene snart er på plass.
    Antelope bør sjekkes ut, og høyst sannsynlig den APLen efter mitt skjønn.
    Ikke sett for mange griller i hode på en "solørgutt" nå ;D ;D

gismo
    Å så var det den dCS DACen og master klokken som EiK har ;D det er saker det ....friste friste....der fyret grillen opp gitt, helt yuten tennvæske ;)
    Antelope Zodiac og APLen lar seg jo betale som vanlig lønnsmottaker, men dersom vi skal gå for dCS siste underverker må vi pantsette huset ::) eventuelt selge kroppen vår (noen av oss). Sistnevnte tror jeg gir svært dårlig uttelling for mitt vedkommende hehehe....jeg blir nok skyldig penger i steden ;D
    Nå er det din tur til å hoppe i det med skrekkbalndet fryd Gismo 8)
    Starter nok mye mere moderat i denne "nye avspillingsverden" , her er rom for å prøve og feile igjen, som man gjorde med sølvplateavspillere ;D
    Man finner som regel frem tilslutt og langs veien lærer man jo litt ;)

gismo

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.182
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8

Det ble Power'n ja! Grattis! 8)
    Tenker det er noen "superspillere" hos OAS som skjelver i buksene nå... ;D ;D ;D
    Blir spennende å høre hvordan denne gjør seg i det Powerske hjem, eller når jeg tenker etter så er det vel lite inntrykk som kommer fra den kanten når det gjelder eget oppsett så kanskje ART forsvinner fra det offentlige rom?

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

RoDa skrev:
    Tenker det er noen "superspillere" hos OAS som skjelver i buksene nå... ;D ;D ;D
    Blir spennende å høre hvordan denne gjør seg i det Powerske hjem, eller når jeg tenker etter så er det vel lite inntrykk som kommer fra den kanten når det gjelder eget oppsett så kanskje ART forsvinner fra det offentlige rom?
    Jepp RoDa , tror den får det godt der 8)
    Om vi får høre noe mere fra`n ART gjenstår å se da ;D

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Fytte rakker for vær her idag :-\ Da blir det en del ripping, godt for noe da ;D

gismo

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13

gismo skrev:
    Fytte rakker for vær her idag :-\ Da blir det en del ripping, godt for noe da ;D

gismo
    He he, ja her kunne vi svømt bort til matbutikken om vi ønsker.

Ripp for harde livet... ;D Husk backup etterhvert da.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

johnnygrandis skrev:
    gismo skrev:

gismo
    He he, ja her kunne vi svømt bort til matbutikken om vi ønsker.

Ripp for harde livet... ;D Husk backup etterhvert da.
    Backup blir løpende oppgradert grandis, dette er sååå morro ;D

gismo

C

Cyber

Gjest

gismo skrev:

gismo
    Her er det faktisk opphold til en forandring, men har vært åpen himmel i hele natt. Jeg lurer på hvor alt dette regnet kommer fra, kan aldri huske en så våt sommer/høst.

Ripping er topp når du er ajour og bare må rippe nyinnkjøpene. ;)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

cybervision_ skrev:
    gismo skrev:

gismo
    Her er det faktisk opphold til en forandring, men har vært åpen himmel i hele natt. Jeg lurer på hvor alt dette regnet kommer fra, kan aldri huske en så våt sommer/høst.

Håpløs sommer cyber :mad:
    Ja når man ajour så kan jeg være enig ;)
    Grattis med sub, når kommer den i hus?

gismo

C

Cyber

Gjest

gismo skrev:
    cybervision_ skrev:
    gismo skrev:

gismo

Håpløs sommer cyber :mad:
    Ja når man ajour så kan jeg være enig ;)
    Grattis med sub, når kommer den i hus?

gismo
    Jaja, for være greit å ha en unnskyldning for å sitte litt i sweetspot også utover høsten.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.091

RoDa skrev:
    Takk for det RoDa.
    Når det gjelder rapporter fra de Power`ske gemakker har det seg vel slik at alle kan ikke være like eksibisjonistiske (eventuelt machokistiske) og PR kåte 8)
    Dette er ment som litt kameratslig napping i egoet ;)
    Jeg sammenligner til stadighet lydopplevelser med eget oppsett i heimen, men har ingen egen tråd.
    Såvidt jeg minnes så skrev jeg noe om eget anlegg under testen av BM Emotion på OAS sin hjemmeside nokså nylig.
    Der er det sågar en liten "second opnion" fra jamakr.
    Ei heller bytter jeg ut komponenter særlig ofte.
    Ham om det.

Men for å lette litt på sløret kan jeg jo opplyse om at jeg som alle andre slettes ikke har verdens beste anlegg rent objektivt, men det duger etter egen smak.
    Jeg skulle så gjerne ha hatt den stua jeg hadde for drøye 5 år siden. da låt anlegget særdeles bra, dog er lydkvaliteten pr i dag høyere enn den gang.
    Anlegget er koblet til jorda 16A kurs der jeg bor nå, men i vinter ble det brum og during i DP-blokka, skilletrafoen summet som en bisverm og lite hyggelige lyder knitret i Quadene. Da ble jeg en smule fortvilet, men på bruktbørsen dukket det i januar opp et Fisch Audioteknik Filterliste i Sverige.
    Dette meget solide og pent sammensnekrede produktene har jeg hatt et godt øye til siden den første turen til messe i Munchen i 2008.
    Jeg hev meg rundt (raskere enn en snegle), og etter mye om og men slapp den gjennom tollen (jisus for noen nidkjære paragrafryttere).
    Koblet fra hele anlegget, kuttet ut skilletrafoen og speilvendte tilkoblingen av apparatene i stua.
    Vips så var det stille som i graven ;D omgitt av den mørkeste velur.
    Så jada, det rotes, tweakes og tjuvkobles i det stille hehehehe... 8)
    Inn kom BM Emotion, men det har dere allerede blitt tutet ørene fulle av, så da hopper vi over det.

Jeg har skrevet meg bak øret den joviale utfordringen fra herrene RoDa og Gismo om og mene noe i det offentlige rom om Audionet ART G2s inntreden i mitt oppsett ;)

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.182
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8

Powerpoint skrev:
    Takk for det RoDa.
    Når det gjelder rapporter fra de Power`ske gemakker har det seg vel slik at alle kan ikke være like eksibisjonistiske (eventuelt machokistiske) og PR kåte 8)
    Ser den ;D
    For å svare litt seriøst på nappingen så er det tider hvor jeg lurer på hva som er vitsen.
    Hvorfor man skal bruke tid på å dele med seg fra eget anlegg, er jo enklere å kun lese i tråder og "henge" på HFS.
    For min egen del synes jeg det er moro å skrive og ta bilder, og ikke minst har det ført til at jeg har truffet mange hyggelige folk.
    Bare synd at man må selge og kjøpe utstyr for å få noe å skrive om.... :-X

Ruger på et par prosjekter, men venter til HFS3 før de er på lufta. ;)

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.091

RoDa skrev:
    Powerpoint skrev:
    Takk for det RoDa.
    Ser den ;D
    For å svare litt seriøst på nappingen så er det tider hvor jeg lurer på hva som er vitsen.
    Hvorfor man skal bruke tid på å dele med seg fra eget anlegg, er jo enklere å kun lese i tråder og "henge" på HFS.
    For min egen del synes jeg det er moro å skrive og ta bilder, og ikke minst har det ført til at jeg har truffet mange hyggelige folk.
    Bare synd at man må selge og kjøpe utstyr for å få noe å skrive om.... :-X

Ruger på et par prosjekter, men venter til HFS3 før de er på lufta. ;)
    Jeg ser også klart dine poenger RoDa.
    Vitsen må jo være å dele gleder, kunnskap undring, spørsmål for å lære noe innen hobbien.
    At du har valgt din vei synes jeg er fint. det er med på og berike hobbien våres når du deler det med oss.
    I tillegg er jo mange av oss noen ordentlige "skravlekjerringer" når det kommer til stykket ;D
    At du er god til å ta bilder, og har gode verbale formuleringer (spissfindigheter) er heller ingen bakdel.
    Jeg for min del har hovedsaklig valgt å skrive om HiFi utstyr som gleder meg, og rølpen roll fra messer på OAS sin hjemmeside.
    Jeg synes å ha en hvis lykke med det hos noen.
    Men som jeg har sagt til mange tar en reiseartikkel om Munchen mye tid å lage. Gjerne 16-24 timer jobbing med teksten alene.
    Dette er ikke noe som bare renner ut av hode og kjeften.
    Derfor finner jeg det å være nok med disse bidragene, og ønsker ikke å ha en egen tråd med mitt anlegg i tillegg.
    Dette henger også noe sammen med mitt daglige virke, og behov for å gjøre andre ting ut over HiFi chatting på nettet.
    En god film er heller ikke og forakte.
    Det har blitt mange tidstyver etter hvert, og har man barn så lever man ofte i en tidsklemme hvor man tidvis er på desperat jakt etter egen tid, og ikke minst kvalitetstid sammen med mor 8)
    Er man singel som jeg gror man lett fast på jobb.
    Som kjent er det noe hele tiden, og i alle hus 8)
    Natta, nå må jeg legge meg så jeg ikke kommer for sent til et møte i morgen ;)
    Like blid ;D

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Da er dac vurderingen satt på et "normalt" nivå og en Moon 300D DAC er på vei i posten fra A.T.
    Dette blir spennende ;)
    Bestillte også en ny digital RCA kabel for bruk mellom SB Touch og ditto dac. Det ble en Nordost Shaman Digitalkabel. Så får vi se hva dette bringer inn i oppsettet ;)

gismo

Vedlegg

C

Cyber

Gjest

Gratulerer så meget! Ser ut til å være en habil sak du har anskaffet.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

cybervision_ skrev:
    Gratulerer så meget! Ser ut til å være en habil sak du har anskaffet.
    Takker cyber ;)
    Testen/omtalen som "dansken" skrev i siste Fidelity trigga litt ;D
    Han hadde ved flere anledinger "notert seg" analog lyd i margen sin 8)

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.091

gismo skrev:
    Da er dac vurderingen satt på et "normalt" nivå og en Moon 300D DAC er på vei i posten fra A.T.
    Dette blir spennende ;)
    Bestillte også en ny digital RCA kabel for bruk mellom SB Touch og ditto dac. Det ble en Nordost Shaman Digitalkabel. Så får vi se hva dette bringer inn i oppsettet ;)

gismo
    Se her ja, ikke før var penga inne på kontoen, så var`n i gang ;)
    Det ble Sim Audio Moon 300D DACen.
    Skal bli artig å følge med hva den gjør for godlyden i heimen til Gismo 8)

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.396
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1

Gratulerer med Moon Gismo. Et bra valg og den er jo bare iøyenfallende VAKKER!
    - Garantert langvarig musikkglede!

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Takker Powerpoint og Grumpy :)
    Vakker er den iallefall, så får vi se hva den bringer av lyd i oppsettet.
    Der har tross alt en ART G2 "å hoppe etter" og det kan være en utfordring ;)
    Men vi gir den en sjanse :)

gismo

jonas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Antall liker
    1.247
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21

400 timer innspillingstid. ??? Håper ikke det stemmer helt, men et førsteinntrykk er vi spent på :p

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13

Gratulerer, kjenner til Moon godt og dette kan neppe gå galt.
    Moon innehar musikalske kvaliteter andre sliter med å finne.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Takker jonas og grandis :)
    Ikke fått mange timene ennå jonas, og 400 som det står i manualen er maaange timer ;) Din Hegel HD20 er en annen jeg gjerne skulle ha hørt i eget oppsett, for når vi kommer til dac`er har jeg opplevd at å høre de i andres oppsett eller på demo hos forhandler sier meg dessverre veldig lite. Vi snakker ofte om meget små men viktige nyanser som kun kommer frem i eget oppsett og rom :)
    Får nok komme tilbake med dette men sånn fort og gæli kan jeg si: meget god oppløsning uten å bli skarp/spiss, utrolig gjennomsiktig og med en meget dyp og kontrollert bass. Analog og musikals, liker det jeg hører så langt :)
    Vet du kjenner dette merket godt grandis ;) og jeg får også trua på det jeg hører sånn direkte i starten nå. Så får vi se hvordan dette utvikler seg.

gismo

ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    20.428
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10

Gratulerer med ny DAC gismo! Den ser jo ut ikke ut til å være altfor stor og dermed lett å få plass til. Ser frem til å lese mer om dine lytterinntrykk av denne. Blir nok en DAC på meg i løpet av vinteren også...

OU812

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Hvor finner jeg godt utvalg av 96/24 flac (men også 44/16) filer?
    Helst da hele album med ditto cover art osv.
    HDtracks har et meget godt utvalg, men sånn jeg forstår dem kan man kun laste fra U.S. :mad:
    Linn er jeg klar over ;)

Har nå hatt min Moon 300D dac i oppsettet noen dager og fått testet den litt på 96/24 flac filer og den imponerer meg :)
    Her er oppløsning, detaljer, dynamikk, dybde, bredde og høyde så det nærmest "renner en tåre" fra øyekroken der jeg sitter å nyter 8)
    Den spiller disse 96/24 filene med et så flott analogt tilsnitt og et musikalsk med behag at jeg sier...glem ord som spiss, tynn, skarp.....osvpå den slags filer ;D ;D
    Her beholdes detaljer, gjennomsiktighet og luft sammen med dybde og dynamikk til eiers store og avslappede behag :)

Tar imot forlag til nedlastningssteder med varmt takk :)

gismo

KW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    390
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1

Gratulerer med ny flott dac gismo.
    Nam-nam

Var i nærområdet og karbohydrater var vel det eneste jeg stoppet der for å ha litt og gumle på.
    Hadde med brodern, så noe stopp/besøk hos deg/dere i dag var dessverre uaktuelt.
    Stengt av vannet og lest av strøm, så jeg prøver igjen til våren ;)

Mvh.KW

Vedlegg

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.091

gismo skrev:
    HDtracks har et meget godt utvalg, men sånn jeg forstår dem kan man kun laste fra U.S. :mad:
    Linn er jeg klar over ;)

Har nå hatt min Moon 300D dac i oppsettet noen dager og fått testet den litt på 96/24 flac filer og den imponerer meg :)
    Her er oppløsning, detaljer, dynamikk, dybde, bredde og høyde så det nærmest "renner en tåre" fra øyekroken der jeg sitter å nyter 8)
    Den spiller disse 96/24 filene med et så flott analogt tilsnitt og et musikalsk med behag at jeg sier...glem ord som spiss, tynn, skarp.....osvpå den slags filer ;D ;D
    Her beholdes detaljer, gjennomsiktighet og luft sammen med dybde og dynamikk til eiers store og avslappede behag :)

gismo
    Godt å høre at du koser de Gismog, tidvis med en tåre i øyekroken.
    Frøken Audionet ART G2 har tatt grep her, og hun innfrir og imponerer.
    Det er myndig frøken. Det liker jeg.
    Det er en meget god match med DP 6.4/C1b ;D
    Nei, nå må jeg skifte CD igjen gitt 8)

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.091

Å fy skamme skinn som Michel Petrucciani/Steve Gadd/Anthony Jackson - Trio in Tokoyo sitter her Gismo :eek:
    Frøken Audionet hygger seg skikkelig, og har fått en EC Spider å leke med.
    Full kontroll...ehhhh...det var vist middag jeg skulle lage for 2 timer siden ja ;D sånn var det.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

ou812rh skrev:
    Gratulerer med ny DAC gismo! Den ser jo ut ikke ut til å være altfor stor og dermed lett å få plass til. Ser frem til å lese mer om dine lytterinntrykk av denne. Blir nok en DAC på meg i løpet av vinteren også...

OU812
    Takk for det ou812rh.

Om du søker dac finnes det veldig mange der ute, men de spiller ikke helt likt alle sammen.
    Kan lett anbefale en Moon ;)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

KW skrev:
    Gratulerer med ny flott dac gismo.
    Nam-nam

Var i nærområdet og karbohydrater var vel det eneste jeg stoppet der for å ha litt og gumle på.
    Hadde med brodern, så noe stopp/besøk hos deg/dere i dag var dessverre uaktuelt.
    Stengt av vannet og lest av strøm, så jeg prøver igjen til våren ;)

Mvh.KW
    Takker så mye KW.

Synd du ikke kunne stoppet på litt da, men det går flere tog/busser/biler til Solør vettu ;)
    Fy-maten er god her hos oss ;D
    Snakkes.

mvh
    gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Powerpoint skrev:
    gismo skrev:
    Linn er jeg klar over ;)

gismo
    Godt å høre at du koser de Gismog, tidvis med en tåre i øyekroken.
    Frøken Audionet ART G2 har tatt grep her, og hun innfrir og imponerer.
    Det er myndig frøken. Det liker jeg.
    Det er en meget god match med DP 6.4/C1b ;D
    Nei, nå må jeg skifte CD igjen gitt 8)
    Se der ja ;D dama synger for deg Powerpoint ;) Herlig!!
    Nå blir det artig å høre hva denne "strenge tyske dama" varter opp med hos deg, her blir hun ALDRIG glemt :'(
    Du får skifte cd du 8) 8)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Powerpoint skrev:
    Å fy skamme skinn som Michel Petrucciani/Steve Gadd/Anthony Jackson - Trio in Tokoyo sitter her Gismo :eek:
    Frøken Audionet hygger seg skikkelig, og har fått en EC Spider å leke med.
    Full kontroll...ehhhh...det var vist middag jeg skulle lage for 2 timer siden ja ;D sånn var det.
    Sånn skal det låte Power`n ;D
    Og dette er kun starten 8)

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.091

gismo skrev:
    Se der ja ;D dama synger for deg Powerpoint ;) Herlig!!
    Nå blir det artig å høre hva denne "strenge tyske dama" varter opp med hos deg, her blir hun ALDRIG glemt :'(
    Du får skifte cd du 8) 8)

gismo
    Det er vel mer korrekt å si dame ja.
    Hun troner stolt på toppen av en BASE 4.0 plattform, og tar seg lekkert ut ;D
    Undertegnede mener jo han har ett sett høyttalere som gjengir verdensklasse mellomtone.
    Quad ESL-63 som er pent stelt med er magisk kan jeg fortelle deg.
    Her er klavertoner som bare øses ut i all sin velde for øyeblikket.
    Nei, se der var middagen klar 8)

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.182
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8

Grattis med ny DAC gismo, har trua på den der! :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

RoDa skrev:
    Grattis med ny DAC gismo, har trua på den der! :)
    Takker RoDa, ja det ble denne, og rett fra hofta, du kan beholde trua di ;)
    Denne kryper inn under huden, dag for dag :)

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.091

gismo skrev:
    Judith har en "bakside" også ;D

gismo
    Likte himla godt forsiden også jeg ;D
    På tide med litt Eivôr Pàlsdottir igjen 8) trur eg.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.272
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Powerpoint skrev:
    gismo skrev:
    Judith har en "bakside" også ;D

gismo
    Likte himla godt forsiden også jeg ;D
    På tide med litt Eivôr Pàlsdottir igjen 8) trur eg.
    Nam, nam... ;D ;D

gismo

Edit: ja lek ikke for lenge med Anita..... 8)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn