Deal ;Dsundkoien skrev:Solgt til herren i den blå matrosdressen! (fritt etter W Disney)
M
Hei Power`nPowerpoint skrev:Her ute på odden skal de 2 følgesvennene får boltre seg sammen med egen jorda 16A kurs i samme racket.gismo skrev:PM er lest, hyggelig tlf er besvart og Audionet EPS får lov å komme "hjem" til sin trofaste følgesvenn ART G2Powerpoint skrev:Jepp, du har PMgismo skrev:Siterer et utsagn på en annen tråd 8);D ;D
"Jeg tror det må bli en handling av en EPS i dag til ART G2`en"
Hmmm...min :
gismo![]()
Håper de vil trives sammen igjen i sitt nye felles hjem på "odden" 8)
gismo
De vil også være forskånet fettete fingre, vanning og interiørpolitiet ;D
Hmmm.... denne må nok prøves ut i år. PSU MkI gjør en god jobb sammen med T20.gismo skrev:Altså KingRex PSU MkII![]()
Denne BØR du sjekke mteinum ;Dmteinum skrev:Hmmm.... denne må nok prøves ut i år. PSU MkI gjør en god jobb sammen med T20.gismo skrev:Altså KingRex PSU MkII![]()
Ja det gjør den hos meg ogsåmteinum skrev:Hmmm.... denne må nok prøves ut i år. PSU MkI gjør en god jobb sammen med T20.gismo skrev:Altså KingRex PSU MkII![]()
Jepp M, kjøpte 2 stk med det samme, syns de 3 jeg har fra før ble litt myke å sitte på 8)sundkoien skrev:Har du kjøpt ny puff?
M
Disse er ikke store nei, ca 30cm i firkant, element nedover og "sluten låda"ou812rh skrev:Spennende gismo! Ser frem til dine inntrykk med disse subene. Har blitt anbefalt å kjøpe AP sub til mine Sitaraer fremfor kraftigere forsterker. Så var det det å få en sub inn i stua daDisse så jo veldig fine ut. Store?
OU812
Kommer etterhvert cyber, pakka de ut i ettermiddagcybervision_ skrev:Jeg kan ikke se noen bilder av de nye puffene... Hmm...
Jøss så mye du fikk for pengene etter salget av Audionet EPSgismo skrev:Da har 2012 allerede medført pengeforbruk
Jeg håper på litt lydmessig støtte til mine AP Sitara i de nedre oktaver i min lille hule. Derfor er 2 stk REL T-5 (hgb) nå på vei fra SteReoFilEn til høyre og en til venste side ;D ;D
Håper og tror disse to kan integreres flott der nede et sted mellom 40-60Hz :
Blir spennende iallefall
gismo
Måtte nok sputte i litt selv Power`n ;DPowerpoint skrev:Jøss så mye du fikk for pengene etter salget av Audionet EPSgismo skrev:Da har 2012 allerede medført pengeforbruk
Jeg håper på litt lydmessig støtte til mine AP Sitara i de nedre oktaver i min lille hule. Derfor er 2 stk REL T-5 (hgb) nå på vei fra SteReoFilEn til høyre og en til venste side ;D ;D
Håper og tror disse to kan integreres flott der nede et sted mellom 40-60Hz :
Blir spennende iallefall
gismo
Kult. Skal bli moro å høre hva som skjer i heimen når du har fått spilt inn "puffene" og svettet ferdig mhp plassering.
her hjemme har ART G2 + EPS løftet lydgjengivelsen til nye høyder
FETT 8)
Så de nye puffene har ankommet gismo? Ser frem til bilder og lytteinntrykk av dissegismo skrev:Kommer etterhvert cyber, pakka de ut i ettermiddagcybervision_ skrev:Jeg kan ikke se noen bilder av de nye puffene... Hmm...
gismo
Edit: men ikke sikker på om de vil synes på bilder :da jeg fikk se super suben RBN satte opp ;D ;D
Hehe, nei, føler nesten ikke jeg driver med samme hobby som han engang.gismo skrev:Kommer etterhvert cyber, pakka de ut i ettermiddagcybervision_ skrev:Jeg kan ikke se noen bilder av de nye puffene... Hmm...
gismo
Edit: men ikke sikker på om de vil synes på bilder :da jeg fikk se super suben RBN satte opp ;D ;D
Takker så mye OU812ou812rh skrev:Så de nye puffene har ankommet gismo? Ser frem til bilder og lytteinntrykk av dissegismo skrev:Kommer etterhvert cyber, pakka de ut i ettermiddagcybervision_ skrev:Jeg kan ikke se noen bilder av de nye puffene... Hmm...
gismo
Grattis!
OU812
Å vi gjør vel det cyber, men som i fotball....det er mange divisjoner ;Dcybervision_ skrev:Hehe, nei, føler nesten ikke jeg driver med samme hobby som han engang.gismo skrev:Kommer etterhvert cyber, pakka de ut i ettermiddagcybervision_ skrev:Jeg kan ikke se noen bilder av de nye puffene... Hmm...
gismo
![]()
Gratulerer så mye med dine flotte nye MonoPulse cybercybervision_ skrev:Sant nok.![]()
Takk takk, så får vi se om de blir i stua eller om jeg blir forvist til eget lytterom. Håper ikke det da jeg ikke skjønner når jeg skulle ha tid til å sette meg til der...gismo skrev:Gratulerer så mye med dine flotte nye MonoPulse cybercybervision_ skrev:Sant nok.![]()
Finish var som jeg skulle valgt de ut selv, lekre
gismo
Kommer den tiden også cyber, da unga er større og det er godt med fri fra kjærringa ;Dcybervision_ skrev:Takk takk, så får vi se om de blir i stua eller om jeg blir forvist til eget lytterom. Håper ikke det da jeg ikke skjønner når jeg skulle ha tid til å sette meg til der...gismo skrev:Gratulerer så mye med dine flotte nye MonoPulse cybercybervision_ skrev:Sant nok.![]()
Finish var som jeg skulle valgt de ut selv, lekre
gismo
Fått spilt opp T5-ene?
;Dsundkoien skrev:Gutta kaller seg STORM
Gismo og jeg kan formidle booking
M
Himkoken på hedmarken er, om mulig, enda mer omfattende enn i trønderlagen 8)gismo skrev:Sitter å hører litt på noen låter nabo`n borti hogget her har skrevet, spiller alt selv untatt trommer og mikset i eget studio
Liker det som mannen "hjemmebrenner" her til skogs ;D
gismo
;Dlars_erik skrev:Himkoken på hedmarken er, om mulig, enda mer omfattende enn i trønderlagen 8)gismo skrev:Sitter å hører litt på noen låter nabo`n borti hogget her har skrevet, spiller alt selv untatt trommer og mikset i eget studio
Liker det som mannen "hjemmebrenner" her til skogs ;D
gismo
Artig bilde KW, og skjønner deg godt da det ble med de få forsøkene ;DKW skrev:Min første erfaring med himkok var her i et av husa innenfor den rødmerkede sirkelen.
Litt nord for Namnå, gutten vi var hos het Nymoen (husker ikke fornavnet).
For en ung kar (16) fra Oslo som vel knapt hadde begynt å lukte på pils, så ble dette enkelt og greit for sterktde andre var nok ikke eldre, men kanskje med mer erfaring, de var jo derfra
Men jeg glemmer det aldri ;D ble nok aldri noen tilhenger av slikt, selv om det ikke var siste gang der og da.............noen få ganger til har det nok blitt.
Namnå rødt merke litt nedenfor og enda lenger ned/sør så bor gutta på hver sin side av elva.
Mvh.KW