|
Rød garasjeDet er garasjen karmana...Gismo bor på prærien. Med vid utsikt og elg og tiur i nærheten...Fint der.![]()
Fa.n....nå låter du som kjærringaRød garasjeDet er garasjen karmana...Gismo bor på prærien. Med vid utsikt og elg og tiur i nærheten...Fint der.![]()
Bare å hive seg i malingen
![]()
Helt klart cab-vær om dagen. Var ute i min tidligere i dag. Mange misunnelige blikk, desverre
Du aner rett blues, snau tid og annen kommunal ansatt i reisefølge ekskluderte Blåskogen denne gangen"Møte på Hamar."
Beklager at jeg ikke var hjemme gismo!
Det var kanskje litt snau tid?
Ønsker God helg likevel
![]()
How many times do I have to tell you no cheap tubes in the Hi-Fi!
Du blir jo regelrett bortskjemt, ikke hagearbeid, ikke salat, bare burger....hmmm....Hehe, klarer meg godt med å se på deg
Tydelig at Helene mener du må ta i litt mer. Ikke akkurat noe sikringskost for mannfolk det derDisse som jeg ble servert i går derimot.....
Vis vedlegget 384730
For det jeg fortjener detDu blir jo regelrett bortskjemt, ikke hagearbeid, ikke salat, bare burger....hmmm....Hehe, klarer meg godt med å se på deg
Tydelig at Helene mener du må ta i litt mer. Ikke akkurat noe sikringskost for mannfolk det derDisse som jeg ble servert i går derimot.....
Vis vedlegget 384730
gismo
Nå har jeg heldig vis ikke noen ref på din rævmykhet, men kanskje det er andre som harFor det jeg fortjener detDu blir jo regelrett bortskjemt, ikke hagearbeid, ikke salat, bare burger....hmmm....Hehe, klarer meg godt med å se på deg
Vis vedlegget 384730
gismo
Burgeren ble servert i et besøk i går kveld. Kona synes nok jeg har fått nok burger, og at ræva er i overkant myk å sitte påBør kanskje hive meg i hagearbeidet jeg også
.......næh, driter i det
![]()