Jeg liker modellen til høyre best.
Lettere å integrere og kan tilfredstille flere behov...
M
Jeg liker modellen til høyre best.
Den til høyre ville nok blitt lettest å integrere her hjemme ogsåJeg liker modellen til høyre best.
M
Tenderer også mot å etter hvert være mer høylytt med odde-harmoniske forvrengninger, sammenlignet med den til venstre!Jeg liker modellen til høyre best.
M
Spørsmålet mitt er: Hvordan låter så Emmylou`s Wrecking Ball hos deg?
Fra CD og Tidal er det ikke bra her. Men vinylen er remastered og mye bedre i vokalen, som ellers er vanskelig.
Flisete og skarpt. Har likevel spilt den mye fordi innholdet er så vanvittig bra.
Vinylen er forøvrig en "Record Store Day" utgivelse, Kun 5000 eks. worldwide.
Prisene stiger på nettet.
Ellers så mangler det nok noen få titler på Tidal, selv om utvalget er bra.
Denne f.eks som er veldig ålreit. Fin lyd fra radioopptak.
![]()
Materiale fra Wrecking Ball / Red Dirt-perioden.
Litt info:https://www.google.no/url?sa=t&rct=...P9201/&usg=AFQjCNER9hTiuHg7nGfqffZFEk3pxttX2A
Blues, er vinylen bedre enn CD'en? Den har vært en av mine absolutte favoritter fra dag en, og hvis den er enda bedre på vinyl, så MÅ JEG HA DEN!
Spørsmålet mitt er: Hvordan låter så Emmylou`s Wrecking Ball hos deg?
Fra CD og Tidal er det ikke bra her. Men vinylen er remastered og mye bedre i vokalen, som ellers er vanskelig.
Flisete og skarpt. Har likevel spilt den mye fordi innholdet er så vanvittig bra.
Vinylen er forøvrig en "Record Store Day" utgivelse, Kun 5000 eks. worldwide.
Prisene stiger på nettet.
Ellers så mangler det nok noen få titler på Tidal, selv om utvalget er bra.
Denne f.eks som er veldig ålreit. Fin lyd fra radioopptak.
![]()
Materiale fra Wrecking Ball / Red Dirt-perioden.
Litt info:https://www.google.no/url?sa=t&rct=...P9201/&usg=AFQjCNER9hTiuHg7nGfqffZFEk3pxttX2A
Fikses lett med brasiliansk voksing
Pene ben, men fryktelig hårete legger !![]()
Å je har'n på både flac og Tidal HiFi vettu..^^Har den på vinyl vet du!
Finnes også på ok DVD.
![]()
Bare litt (skal ikke si noe til gismo)Joes Garage er meget bra også lydmessig på vinyl.
Hvis man har et godt presset tidlig eks.
Det er ikke for å hovere eller erte!![]()
Jo da, den er bedre enn "Over Nite Sensation" sjøl på cd, men enda ikke på nivå med det bedre digitale i dagJoes Garage er meget bra også lydmessig på vinyl.
Ingen grunn til å erte! Alle vet at digitalis knuuuuser vinyl hvis preferansene til plateselskap/musiker er oppegående og de har alliert seg med en oppegående kar bak spakene! Ferdig snakkaJo da, den er bedre enn "Over Nite Sensation" sjøl på cd, men enda ikke på nivå med det bedre digitale i dagJoes Garage er meget bra også lydmessig på vinyl.
Men på vinyl er jo "alt" helt annerledes
Ikke for å erte altså....
gismo
Nei nå sletter jeg HFSIngen grunn til å erte! Alle vet at digitalis knuuuuser vinyl hvis preferansene til plateselskap/musiker er oppegående og de har alliert seg med en oppegående kar bak spakene! Ferdig snakkaJo da, den er bedre enn "Over Nite Sensation" sjøl på cd, men enda ikke på nivå med det bedre digitale i dagJoes Garage er meget bra også lydmessig på vinyl.
gismo![]()
Herlig at noen tar bladet fra munnenIngen grunn til å erte! Alle vet at digitalis knuuuuser vinyl hvis preferansene til plateselskap/musiker er oppegående og de har alliert seg med en oppegående kar bak spakene! Ferdig snakkaJo da, den er bedre enn "Over Nite Sensation" sjøl på cd, men enda ikke på nivå med det bedre digitale i dagJoes Garage er meget bra også lydmessig på vinyl.
gismo![]()
Og det har man jo.....Joes Garage er meget bra også lydmessig på vinyl.