|
Vi er inkluderende så her er ALLE inne i varmen KarmanaJa det er vel greit å holde både sauer og geiter innendørs der du bor![]()
Enklere med geit![]()
Tenkte det passet med et bilde som var relatert til musikk på veggen bak stereoen.
-men kjerringa sa nei.
Hmm, jeg fikk egentlig mange ulike spørsmål og tanker i hodet nå.
-som for eksempel?Hmm, jeg fikk egentlig mange ulike spørsmål og tanker i hodet nå.
Ganske enkle, som:-som for eksempel?Hmm, jeg fikk egentlig mange ulike spørsmål og tanker i hodet nå.
Hei Øyvind.GO kveld i gismostua
Har du hørt på Tidal Hifi vs Spotify Premium hos deg selv?
Hva var forskjell om noe var verdt å nevne?
Jeg har testet de oppimot hverandre,har du spotify connect er det ikke store om noen forskjell,da hvis du spiller Tidal over AirPlay.GO kveld i gismostua
Den er greiHei Øyvind.GO kveld i gismostua
Dessverre har jeg ikke testet disse opp mot hverandre, årevis siden jeg hadde Spotify i drift.
Har kjørt kun Tidal i lang tid nå
Men er meget fornøyd med Tidal HiFi!!
gismo
Jeg har Spotify Premium, som er 320. Syns det låter bra via AirPlay. Så derav jeg lurer om detJeg har testet de oppimot hverandre,har du spotify connect er det ikke store om noen forskjell,da hvis du spiller Tidal over AirPlay.GO kveld i gismostua
Har du connect på begge er Tidal hakket bedre
O
Jeg har ikke testet dem opp mot hverandre, men siden vi driver med haifai er det jo greit å safe inn sjelefred for en billig pengeJeg har Spotify Premium, som er 320. Syns det låter bra via AirPlay. Så derav jeg lurer om detJeg har testet de oppimot hverandre,har du spotify connect er det ikke store om noen forskjell,da hvis du spiller Tidal over AirPlay.GO kveld i gismostua
Har du connect på begge er Tidal hakket bedre
O
i realiteten er mye å hente på evt Tidal Hifi via AirPlay. Mye av musikken jeg spiller er jo og av
god kvalitet på innspillingen i utgangspunktet.
Takk det samme T, kos dere begge toEn riktig god jul til deg og fruen, gismo! Kos dere med god mat og drikke i deres velmøblerte ulvematkulisser![]()
Takk det samme til deg og dine OveGod jul,Dag håper dere får en fredfull flott jul!
O
Takk det samme til deg og din skjønne MortenØnsker deg og Helene en riktig god jul!
Håper du får litt lyttetid i romjula
Vi er hjemme 2. og 5. dagen, hvis det skulle passe.
M
Takk det samme til deg og dine EspenGod Jul gismo
Mvh: Espen L
Det samme til deg og dine balubaEn gledelig god jul til deg og dine, gismo!![]()
Det samme til deg og din unge skjønneHa en god jul unge mann!![]()
Hilser også God Jul fra fredfulle innlandet, hold dere fast der uteGod jul til innlandet fra en stormfull Vestlandskyst!
Mvh