gismo
Æresmedlem
Itte størrelsen som teller da Evo, det er lydenArtige de små sonusene
Kos deg gismo
O
gismo
Itte størrelsen som teller da Evo, det er lydenArtige de små sonusene
Kos deg gismo
O
Jeg synes ofte musikken låter bedre i min stue enn i virkeligheten. På den annen side er det jo min virkelighet, og etter noen øl og gammel dansk på konsert, kan det meste syntes nokså uvirkeligDet ser ut som dere har ei trivelig jul til seters
Det er sjelden musikere er så opptatt av hifi.
Det er vel fordi de er mer opptatt av det vesentlige,-musikken.
Dessuten er det ingenting som er bedre enn virkeligheten.
Har du hørt om Megalomani?Jeg synes ofte musikken låter bedre i min stue enn i virkeligheten. På den annen side er det jo min virkelighet, og etter noen øl og gammel dansk på konsert, kan det meste syntes nokså uvirkeligDet ser ut som dere har ei trivelig jul til seters
Det eneste je kommer på i farta er SF bluesDet ser ut som dere har ei trivelig jul til seters
MEN hva har du gjort? Klemt godsakene langt inn i HjørnetBle en meget sen kveld/natt i går, hyggelig julebesøk fra London
Bror til kona kom en tur, meget musikk intr (men ikke bitt av HiFi basillen) men er utøvende fiolinist, lærer og instruktør i London. Ble mye gammel musikk i går kveld, så som Dylan, Cohen, Baez osv osv
Guarneri viste han mye om, men da som fioliner....men hørte med sine ører at også Guarneri fungerer flott som talere
Vis vedlegget 417631
gismo
Bildet bedrar nok litt kwil, det ca 1m til bakvegg og 1m++ til sideveggerMEN hva har du gjort? Klemt godsakene langt inn i HjørnetBle en meget sen kveld/natt i går, hyggelig julebesøk fra London
Bror til kona kom en tur, meget musikk intr (men ikke bitt av HiFi basillen) men er utøvende fiolinist, lærer og instruktør i London. Ble mye gammel musikk i går kveld, så som Dylan, Cohen, Baez osv osv
Guarneri viste han mye om, men da som fioliner....men hørte med sine ører at også Guarneri fungerer flott som talere
Vis vedlegget 417631
gismo
Mvh
Ser det litt bedre her kwilAhhh, høres bra ut- så ut som de sto klint i hjørnet for meg
(PS! Bo itte aleine jeg hell, men høyttalera stå da langt utpå gålve før dæ)
K
Tant og fjas! Jeg føler meg meg avslappet og fortreffelig i min egen virkelighetHar du hørt om Megalomani?Jeg synes ofte musikken låter bedre i min stue enn i virkeligheten. På den annen side er det jo min virkelighet, og etter noen øl og gammel dansk på konsert, kan det meste syntes nokså uvirkeligDet ser ut som dere har ei trivelig jul til seters
Du nærmer deg et farlig farvann min gode venn!
Illustrasjonen er kun ment som en godlynt påminnelse:
"Litt mer kjærramikk nå, -så blir det like bra som hjemme!"
trodde du var i nederlandene jeg, men det er vel Saudi-Arabia det egentlig er. En av de færre diktatorene som ikke endte opp i et slott i Frankrike....... Fin fyr........Tant og fjas! Jeg føler meg meg avslappet og fortreffelig i min egen virkelighetHar du hørt om Megalomani?Jeg synes ofte musikken låter bedre i min stue enn i virkeligheten. På den annen side er det jo min virkelighet, og etter noen øl og gammel dansk på konsert, kan det meste syntes nokså uvirkeligDet ser ut som dere har ei trivelig jul til seters
Vis vedlegget 417702
Tviler ikke på st de står et stykke fra veggen normalt, mEn på dette bildet må de da stå klint opp i hjørnet? Jeg ser på skyggen og avstanden til gulvlista. Eller?Bildet bedrar nok litt kwil, det ca 1m til bakvegg og 1m++ til sideveggerMEN hva har du gjort? Klemt godsakene langt inn i HjørnetBle en meget sen kveld/natt i går, hyggelig julebesøk fra London
Vis vedlegget 417631
gismo
Mvh
Skulle gjerne hatt de ennå litt lengre frem, men jeg bort itte alene
Men fungerer flott sånn de står!
gismo
Vi som driver med avl og oppdrett av hunder har et begrep som kalles "kennelblindhet".Det eneste je kommer på i farta er SF bluesDet ser ut som dere har ei trivelig jul til seters
Fortsatt God Jul������������������������
gismo
Mulig du får deng av SF eierne, men du skal ikke se bort fra at du i tillegg også får de fleste europeiske kongehusene på nakken. Du kan slappe av med det norske kongehuset. De lider som kjent ikke av kennelblindhet.Vi som driver med avl og oppdrett av hunder har et begrep som kalles "kennelblindhet".Det eneste je kommer på i farta er SF bluesDet ser ut som dere har ei trivelig jul til seters
gismo
Hvis folk ikke vet hva det betyr, så er det altså slik at de kennelblinde ikke ser kvaliteter i andre hunder enn de man har innenfor eget gjerdet.
(Utstrakt innavl og derved mangelfull genvariasjon blir ofte en konsekvens, -som kjent ikke så bra)
Tipper jeg får deng av SF erne nå, realitetsorientering er en vanskelig businesss.
Fortsatt god jul
-Og ikke tar det norske kongehuset det så nøye med en og annen tjuvparing, heller.....Mulig du får deng av SF eierne, men du skal ikke se bort fra at du i tillegg også får de fleste europeiske kongehusene på nakken. Du kan slappe av med det norske kongehuset. De lider som kjent ikke av kennelblindhet.
Litt mye sol i det siste Karmana?Tant og fjas! Jeg føler meg meg avslappet og fortreffelig i min egen virkelighetHar du hørt om Megalomani?Jeg synes ofte musikken låter bedre i min stue enn i virkeligheten. På den annen side er det jo min virkelighet, og etter noen øl og gammel dansk på konsert, kan det meste syntes nokså uvirkeligDet ser ut som dere har ei trivelig jul til seters
Vis vedlegget 417702
Ser på bildet at det ser trangt ut Trond, men det er samme plassering av høyttaler som på annet bildet i tidligere innlegg her.Tviler ikke på st de står et stykke fra veggen normalt, mEn på dette bildet må de da stå klint opp i hjørnet? Jeg ser på skyggen og avstanden til gulvlista. Eller?Bildet bedrar nok litt kwil, det ca 1m til bakvegg og 1m++ til sideveggerMEN hva har du gjort? Klemt godsakene langt inn i HjørnetBle en meget sen kveld/natt i går, hyggelig julebesøk fra London
Vis vedlegget 417631
gismo
Mvh
Skulle gjerne hatt de ennå litt lengre frem, men jeg bort itte alene
Men fungerer flott sånn de står!
gismo
"kennelblindhet" er utbredt i vår hobby bluesVi som driver med avl og oppdrett av hunder har et begrep som kalles "kennelblindhet".Det eneste je kommer på i farta er SF bluesDet ser ut som dere har ei trivelig jul til seters
gismo
Hvis folk ikke vet hva det betyr, så er det altså slik at de kennelblinde ikke ser kvaliteter i andre hunder enn de man har innenfor eget gjerdet.
(Utstrakt innavl og derved mangelfull genvariasjon blir ofte en konsekvens, -som kjent ikke så bra)
Tipper jeg får deng av SF erne nå, realitetsorientering er en vanskelig businesss.
Fortsatt god jul
Den er ikke spilt og som du riktig bemerker heller itte nevnt, får vel lytte litt da kanskjeJa, de er vel harde nok pepperkakene nå!?
Sjøl har jeg gått meg en tur i blåskogen med bikkjene, og så "sleti" meg gjennom vinterplata til Katie Melua.
Jævla rart at du ikke har nevnt den!? (Med så mange damer)
Fin lyd, -for de som bryr seg om det...
Har til gode å skli ut av den, ennåDu vet å kose deg Bra det Solid lyttestol du har. Holder deg godt plantet
om du skulle overdrive inntak av det brune i glasset
Begynner å nærme deg en vanlig lærer-dag nå?Gøtt å være hjemme igjen etter fire "harde arbeidstimer" i kåmmunen, fyr i peisen, kaffe og after eight er på sin plass
Vis vedlegget 417782
gismo
En gang er den første for alt Pass påHar til gode å skli ut av den, ennåDu vet å kose deg Bra det Solid lyttestol du har. Holder deg godt plantet
om du skulle overdrive inntak av det brune i glasset
Samtidig er den såpass vettu konstruert at ørene er helt fri for irriterende refleksjoner
gismo
Du fremstår som ordspillets mesterDet er betryggende at dere begge evner å kose dere med musikk etter slike anstrengende ekstrem-dager
Er sauen i stuen fremdeles, eller har den fått geitepass? Dæven, ordspillene blir ikke dårligere enn dette
Nærmer meg MBegynner å nærme deg en vanlig lærer-dag nå?Gøtt å være hjemme igjen etter fire "harde arbeidstimer" i kåmmunen, fyr i peisen, kaffe og after eight er på sin plass
Vis vedlegget 417782
gismo
M
Så du måtte til med en banjo-låt ja Dette var tøft, spiller godt på SF'ene her dette, bra lyd også