gismo
Æresmedlem
Den trenger nok litt mer enn en rask lytt, for megHørte kjapt gjennom sangene. Litt seig musikk var noe av det Men var god kvalitet.
Er musikk for å koble litt av tror jeg
kom jeg mer inn i det etter flere runder
gismo
Den trenger nok litt mer enn en rask lytt, for megHørte kjapt gjennom sangene. Litt seig musikk var noe av det Men var god kvalitet.
Er musikk for å koble litt av tror jeg
Ikke værre enn -10Så kaldt ut men flott bilde
mvh
Kanskje de smug delte romNå skal jeg ikke formane noe her. Men det ser faktisk ut som KOSEtur utfra bildetTenk hvor fort tiden går, begynner å bli en stund siden vi var på "kosetur" nå gutter
gismo
Koselige og dra på tur med det er helt sikkertEr ikke mye "smug" over den avbildede situasjonen. Skikkelige kosegutter.
En vakker kald dag i Solør, her er "tuntreet" med brudesløret på
gismo
Her har vi hatt 7-8 varmegrader den siste tiden,hærligIkke værre enn -10Så kaldt ut men flott bilde
mvh
Kan visst senke skuldrene litt i sofaen nå......eller kanskje ikke....Nå gjelder det for håndballgutta, måtte dette holde til Paristur, tvi tvi tvi
gismo
Helt på linje i fohold til MQA.Var en hyggelig tur i Blåskogen i helga sammen med RoDa.
Bare kos å være sammen disse hyggelig gutta Blir sikkert skrevet noe blues sin tråd etterhvert...
Her hjemme i eget anlegg har jeg hørt litt på digitallyd, Tidal HiFi CD kvalitet opp mot samme i MQA.
Her må jeg si at samme regel fortsatt gjelder, er innspilling dårlig fra grunnen av ( master) så hjelper det ikke hva du velger senere
Men om den er ok/god så finner jeg MQA som noe mere "lyttevennelig", litt mindre hardhet, litt mindre digitalis og med bedre oppløsning, nyansering og dybde i lyden. I noen tilfeller også litt sortere bakgrunn. Meg om det
gismo
Tror nok det var kos hos blues ja mere likanes kar skal du lete lenge etter.Var en hyggelig tur i Blåskogen i helga sammen med RoDa.
Bare kos å være sammen disse hyggelig gutta Blir sikkert skrevet noe blues sin tråd etterhvert...
Her hjemme i eget anlegg har jeg hørt litt på digitallyd, Tidal HiFi CD kvalitet opp mot samme i MQA.
Her må jeg si at samme regel fortsatt gjelder, er innspilling dårlig fra grunnen av ( master) så hjelper det ikke hva du velger senere
Men om den er ok/god så finner jeg MQA som noe mere "lyttevennelig", litt mindre hardhet, litt mindre digitalis og med bedre oppløsning, nyansering og dybde i lyden. I noen tilfeller også litt sortere bakgrunn. Meg om det
gismo
Koselig som alltid oppe i Blåskogen vettu, og ja da, hørte det samme hos deg som hjemme ang MQA/CD fra Tidal, ennå du har NAD-dac....ert ert ert....Helt på linje i fohold til MQA.Var en hyggelig tur i Blåskogen i helga sammen med RoDa.
gismo
Du hørte det samme hos meg med annen DAC (Nad M51) og Bluesound, ikke sant (?).
Ellers takk for nok et hyggelig besøk!
Jeg ser du varsler litt skriving i BLUESBREAKERSBLOODSUGASEXMAGIK-tråden.
Kjør på !
Mvh.
Ja det kan være moro å drive med rørrulering har 11 rør selv som skal byttes ut med gode nos rør i nærmeste fremtid(blir dyrt )Altid moro og bytte rør når du virkelig hører at du bytter de
O
Ja det er bakdelen med detJa det kan være moro å drive med rørrulering har 11 rør selv som skal byttes ut med gode nos rør i nærmeste fremtid(blir dyrt )Altid moro og bytte rør når du virkelig hører at du bytter de
O
mvh
Men moro lellJa det er bakdelen med detJa det kan være moro å drive med rørrulering har 11 rør selv som skal byttes ut med gode nos rør i nærmeste fremtid(blir dyrt )Altid moro og bytte rør når du virkelig hører at du bytter de
O
mvh
O
Har bare 4 rør, så jeg tåler å være medlem av saueflokken!11 er ikke så værst mange. Heldigvis skifter en sjelden alle på en gang. Kunsten er å finne ekvivalenter som koster mindre enn det saueflokken, les de fleste audiofile, betaler for rør
Får ikke brukt de neiHar du sjekket om du kan bruke 6n1p enda? Du har uansett et godt poeng
Litt variert fra denne islandske gruppa, men en del braOf monsters and men heter en gruppe, mange kule sanger. Start med empire