gismo`s musikk-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.176
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Småtøs i glasset og noen småtøs på styltene i front.. det må bli perfekt :)

vidarje

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Antall liker
    3.791
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Da sier jeg som Olebrum aldri har sagt "ja takk, begge deler"

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.117
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Nå har deler av Hedmarksmafian meldt sin ankomst til meg i morgen, trivelig karer, men lukter litt provisjonssalg når de nå truer med å ta med seg en sånn:cool::p

image.jpeg

Vi så jo hva blues skrev......men men, det får stå sin prøve, viruset er til for å medisineres;)
    Blir uansett artig, spent på hva gutta vil si/event skrive nå når anlegget har fått ny og mer egnet hedersplass i stua;)

gismo

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.464
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    He will make you an offer you can`t refuse...

Skal du dra i gang disse Mafiabeskyldningene igjen gismo?

Jeg har rene hender! 100% Clean. Har ikke noe med kjøp og salg å gjøre jeg.
    Virker sikkert ikke på strømmen i sørfylket uansett:p

Blir det noe servering?:cool:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.117
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Servering???😎
    Hva trudde du😂😂 Hold dere unna mat før dere kommer!!!

image.jpg

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.539
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser deilig idyllisk ut :) Håper gutta handler ut fra tilnærmingen; når det regner på presten, drypper det på...... :D

Ha en fin kveld, men pass deg for Synergistic-trollet. De trollene er til og med dyrere enn de som selges på Bryggen i Bergen ;)

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.464
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Mnnjaaa...
    gismo powercell 1IMG_20170622_195501.jpg

Aaah,-Chicca BUM-BUM Aaah!;)
    gismo paradigmeIMG_20170622_192937.jpg

Jajamensann!:)
    gismo napoleonIMG_20170622_210418.jpg

En strålende dag i hyggelig selskap med flott traktement og god lyd!

Takk til den gjestfrie verten gismo og turkamerat og eminente sjåfør RBN
    (som klarte å bomme på en ælj på nære 50 cm. -Gussjelåv, takk for det R, -hadde hjerte i hærsen!)

Mvh bb

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.380
    Torget vurderinger
    12
    Godt dekk bomma, hadde savna dekk om dekk hadde røki mæ tå æljtræff i solør-trakten. Fækk opp blodtrykket dænna bak rattet og da tenkje jeg.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    13.881
    Trur pokker ta meg at jeg må ta turen oppover tell Kirkenær å smake på den naploeonskaka dere skryter så inderlig av.
    Kudos til RBN for å la det bli med skrekken, og ikke iføre både seg og Bluesbreaker Infinite Synergistic Black Wings komplett med horn og lyrehale :rolleyes: Vi har ingen å miste på lenge gutter!

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.464
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det var pent sagt Power.
    Det var jævli nære, så han var heldig æljen også!

Du får gjøra deg en tur oppover att, både dit og hit.

• Liker
    Reaksjoner: RBN

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Mnnjaaa...
    Vis vedlegget 446195

Vis vedlegget 446196

Vis vedlegget 446197

(som klarte å bomme på en ælj på nære 50 cm. -Gussjelåv, takk for det R, -hadde hjerte i hærsen!)

Mvh bb
    Heisan
    Noe treg i avtrekkeren med tilbakemeldinger. Dette ble en flott dag med Blues som reisefølge i det store utland.
    Tusen takk for MYYYYE mat gismo. Begynte å gulpe vaniljekrem med en gang jeg så bildene. Godt var det og du er en eminent vert.
    Spiller fint hos deg nå gismo. Det gjorde det før også, men det hjalp å flytte på sakene. Syntes jeg hørte at bassen kanskje kunne finjusteres litt til etter at Powercell ble satt inn. Kos deg med hodebryet og testing med Powercell. Eller er det andre ting du tenker på:confused:

Ja, det var den elgen. Den skulle visst kose litt virket det som, men det kunne vært skjebnesvangert i ca 100 km/t. Heldigvis gikk det bra med en kjapp, instinktiv, unnamanøver. Tror elgen ble like paff som oss. Den ble stående og kikke etter bilen til vi forsvant i en sving. Noen ganger skal man ha litt flaks også.....

Da jeg så det ovenstående rumpebildet, kom jeg på noe jeg har prøvd å fortrenge og derfor glemt å fortelle dere to.
    Da Blues og jeg kom til Thorn senteret, måtte jeg på kontoret for å åpne ventilen litt. Jeg kom i godt driv til den første toalett døren og låsen viste ledig. Åpnet døren i fart, men fikk heldigvis stoppet før jeg entret det lille bøttekottet. Der, ca 30 cm foran gylfen, ser jeg rett inn i et nytørket rævhø&%#/. Vedkommende står med rumpa i været mens han tørker noe som ligger i underbuksa han har rundt anklene. Man blir jo litt perpleks og det tar noen sekunder før man har forstått hva som skjer. Gubben slengte seg desperat rundt og klorte på døra, som jeg slengte igjen. Minner......

Takk for alt
    RBN

Sist redigert:

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Godt dekk bomma, hadde savna dekk om dekk hadde røki mæ tå æljtræff i solør-trakten. Fækk opp blodtrykket dænna bak rattet og da tenkje jeg.
    Men om vi hadde "røki med" en annen plass, hadde vi blitt savnet da?
    Blodpumpa virker den:cool:
    Takk for omtanken

R

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Nå har deler av Hedmarksmafian meldt sin ankomst til meg i morgen, trivelig karer, men lukter litt provisjonssalg når de nå truer med å ta med seg en sånn:cool::p

Vis vedlegget 445949

Vi så jo hva blues skrev......men men, det får stå sin prøve, viruset er til for å medisineres;)
    Blir uansett artig, spent på hva gutta vil si/event skrive nå når anlegget har fått ny og mer egnet hedersplass i stua;)

gismo
    Blir nok ikke spesielt rik av dette jeg eller gismo. Skulle jeg mottatt penger for dette måtte jeg ev hatt et registrert firma, noe jeg ikke har.
    Jeg er derimot referanse kunde hos Acoustic Tuning og det gir meg muligheter til å låne og teste ting. Jeg har mange bokser hjemme med duppeditter for tilfellet og Powercell er en av dem. Slik vi bor til er det ikke så lett å låne ting hos forhandlere, uten å kjøpe. Jeg syns denne boksen gjør mye bra for lyden og da synes jeg de som vil, bør få muligheten til å teste i eget anlegg. De som har prøvd til nå har blitt overrasket.

RBN

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603

Servering?????????
    Hva trudde du???????????? Hold dere unna mat før dere kommer!!!

Vis vedlegget 446068

gismo
    Dette mat bildet viste Blues meg mens vi satt på Kina sjappa og spiste før vi dro til deg. En liten luring han

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    982
    Har ikke lest hva hverken Blues eller du opplevde med filteret- men funka i hvertfall hos meg👍

Forresten har Moon mind begynt å gå seg til, slapp på en HELT annen måte etter en ukes spilling, ser den krever tre uker før det fulle potensialt er nådd- vel. det blir ikke denne uka- JEG dog sitter med en god følelse

Ps! "Sitter" ikke, "ligger" ved bassengkanten innenfor Riviera'n
    Alle kjøleskap fylt til randen OG livet er levbart......SKÅL😎

Vis vedlegget 445949

gismo

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Har ikke lest hva hverken Blues eller du opplevde med filteret- men funka i hvertfall hos meg??????

Forresten har Moon mind begynt å gå seg til, slapp på en HELT annen måte etter en ukes spilling, ser den krever tre uker før det fulle potensialt er nådd- vel. det blir ikke denne uka- JEG dog sitter med en god følelse

Alle kjøleskap fylt til randen OG livet er levbart......SKÅL??????

Vis vedlegget 445949

gismo
    Lat er det du er. Du skulle jo fiske hele sommeren....

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    982
    Har ikke lest hva hverken Blues eller du opplevde med filteret- men funka i hvertfall hos meg������

Alle kjøleskap fylt til randen OG livet er levbart......SKÅL������

Vis vedlegget 445949

gismo
    Lat er det du er. Du skulle jo fiske hele sommeren....
    Ja, ja - dette er investering i good will. Faktisk svæææært fornlyd med valg av hus denne gang. 28° oppvarmet 18m basseng og ALLE storkoser seg, nå fra øl til røse', deretter rødt og avslutter med brunt...... i morgen- same thing😎

Elo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Antall liker
    233
    Sted
    Innlandet
    Torget vurderinger
    2
    Er i området neste uke, og sporadisk uka etter tenker jeg :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.117
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Mnnjaaa...
    Vis vedlegget 446195

Vis vedlegget 446196

Vis vedlegget 446197

Mvh bb
    Takker for hyggelig besøk gutter, alltid trivelig med "dørselgere":cool::cool:
    Fra spøk til revolver, moro å få teste strømrens av ypperte klasse, dette gjorde noe med oppsettet umiddelbart, men jeg må si at i går kveld (fikk låne den) så ble det merkbare positive endringer, dette begynner nå å bli riktig så markante endringer
    Fytte rakkern hva det spilte i går kveld/natt, hmmm...dette blir et lån som blir litt vanskelig å svelge uten at det vil koste litt:p;)

Blues skrev litt om at RBN vekket liv i et tømmerhus..., NÅ lever DET;):D
    Skal skrive litt om dette senere, glad jeg ikke skrev noe etter en kveld, dette trenger litt tid forstår jeg:rolleyes:;)

gismo

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn