Mnnjaaa...
Vis vedlegget 446195
Aaah,-Chicca BUM-BUM Aaah!
Vis vedlegget 446196
Jajamensann!
Vis vedlegget 446197
En strålende dag i hyggelig selskap med flott traktement og god lyd!
Takk til den gjestfrie verten gismo og turkamerat og eminente sjåfør RBN
(som klarte å bomme på en ælj på nære 50 cm. -Gussjelåv, takk for det R, -hadde hjerte i hærsen!)
Mvh bb
Heisan
Noe treg i avtrekkeren med tilbakemeldinger. Dette ble en flott dag med Blues som reisefølge i det store utland.
Tusen takk for MYYYYE mat gismo. Begynte å gulpe vaniljekrem med en gang jeg så bildene. Godt var det og du er en eminent vert.
Spiller fint hos deg nå gismo. Det gjorde det før også, men det hjalp å flytte på sakene. Syntes jeg hørte at bassen kanskje kunne finjusteres litt til etter at Powercell ble satt inn. Kos deg med hodebryet og testing med Powercell. Eller er det andre ting du tenker på
Ja, det var den elgen. Den skulle visst kose litt virket det som, men det kunne vært skjebnesvangert i ca 100 km/t. Heldigvis gikk det bra med en kjapp, instinktiv, unnamanøver. Tror elgen ble like paff som oss. Den ble stående og kikke etter bilen til vi forsvant i en sving. Noen ganger skal man ha litt flaks også.....
Da jeg så det ovenstående rumpebildet, kom jeg på noe jeg har prøvd å fortrenge og derfor glemt å fortelle dere to.
Da Blues og jeg kom til Thorn senteret, måtte jeg på kontoret for å åpne ventilen litt. Jeg kom i godt driv til den første toalett døren og låsen viste ledig. Åpnet døren i fart, men fikk heldigvis stoppet før jeg entret det lille bøttekottet. Der, ca 30 cm foran gylfen, ser jeg rett inn i et nytørket rævhø&%#/. Vedkommende står med rumpa i været mens han tørker noe som ligger i underbuksa han har rundt anklene. Man blir jo litt perpleks og det tar noen sekunder før man har forstått hva som skjer. Gubben slengte seg desperat rundt og klorte på døra, som jeg slengte igjen. Minner......
Takk for alt
RBN