gismo
Æresmedlem
Takker og bukker sandeckerGratulerer med flotte høyttalere!
gismo
Takker og bukker sandeckerGratulerer med flotte høyttalere!
Jøss Æresmedlem også, hmm ja ja, noe skal lissom få i både pose og sekkDrikke inn høyttalerne? Det var sannelig et eksempel til etterfølgelse!
Smiler cyberJa, godt å høre valget ble disse - jeg synes SF er deilige saker. De hadde nesten ikke trengt å lage lyd.
Ja ikke sant grandis, også fikk jeg to ogsåSkikkelig lekre de der Sonusene...
Nå må je vente til freddan igjen vettu lars_erikHvordan går det; får du drukket de inn?
Dette tar jo gjerne en del uker.
Ikke mer lytting og inndrikking før fredag?Nå må je vente til freddan igjen vettu lars_erikHvordan går det; får du drukket de inn?
gismo
Skal prøve å huske denne da jeg ankommer Alcudia på lørdag, mye billigere varer der vettu lars_erik, så da kan jeg sikkert drikke dem inn på bare et par-tre dagerIkke mer lytting og inndrikking før fredag?Nå må je vente til freddan igjen vettu lars_erikHvordan går det; får du drukket de inn?
gismo
Da bør du lytte/inndrikke til denne:
Se svar til lars_erik motorenKom igjen gismo,bare fortsett med inndrikkingen fordi om det er Mandag
mvh
Neida Gismo, det er sunt med et glass rødvin hver dag bare det ikke blir et 2 liters NorgesglassNå må je vente til freddan igjen vettu lars_erikHvordan går det; får du drukket de inn?
gismo
Ja da Power`n je veit det er sunt men skal prøve å ha noen hvite dager nå, vet det ikke blir det neste ukeNeida Gismo, det er sunt med et glass rødvin hver dag bare det ikke blir et 2 liters NorgesglassNå må je vente til freddan igjen vettu lars_erikHvordan går det; får du drukket de inn?
gismo
Et meget bra album med masse bra cover låterSyns den siste fra Inger Marie inneholder mye flott også
Anbefaler en lytt
Vis vedlegget 152657
gismo
Takker så mye GjertGratulerer med herlige høytalere Gismo
Har alltid hatt sansen for Sonus Faber og var titt og ofte innom tråden til RoDa for å beskue skulpturene.
Forøvrig så deler jeg din entusiasme når det gjelder Inger Marie. Da jeg giftet meg ifjor hadde min kone (uten mitt vitende) fått Inger marie til å stille opp og synge for oss i kirken samt at jeg fikk et signert eksemplar av "For You". Du kan si det sånn at det var et stykk meget lykkelig og rørt brugdom da Må legge til at Inger Marie sang i min fars begravelse også, så av den grunn betydde det ekstra mye for meg.
Ser frem til lytteinntrykk når sonusene har blitt husvarme hos deg.
Mvh
Gjert
Takker PetteroneGrattis med noen nydelige Sonus Faber,det som gjorde det for med var den behagelige og musikalske fremføringen de har,og att de leverer uansett musikktype.
Har du orginale spikes på parketten ?
Takker oddemannJa, har også skuet på disse høytalerne. Prisen de gikk for og var helt overkommelig, men livredd for å ende opp med mer bass i mitt lytterom, og derfor ble det som det ble... Egentlig meget så nøgd nå. Takk for tips om Inger Marie, ukjent for meg til idag. Korleis abbonere ein på tråden her? Kan jo vere det kjem fleire gode musikktips? Har tidligere hatt mange gleder av Cybro sine delinger...
Takker oct, så langt føles det velydende og god match med elektronikkenGratulerer m. vakre og sannsynligvis meget vellydende h.t..
mvh
Å du vet RBN, når man kommer i en viss alder er det ikke mye som skal til før man føler seg som 20 igjenSer du er nyforelsket gismo. Gratulerer så mye med to flotte, mørke skjønnheter.....
Takker Grumpy, Faberaktig hadde jeg ikke tenkt på, men jo de er noen flotte varmblodige italienske damerGratulerer med et FABE(R)laktig høyttalervalg Gismo.
Hva var det Fremer'n skrev om disse, jo: "Sonus faber products made waves both for their spectacular looks and their
intoxicating sound".
-Vanskelig å være uenig der...
Hallo Geir Arne.Hvordan låter de nye høyttalerne i forhold til de gamle da Gismo?
Jeg har jo hatt APene, men aldri hørt Sonus Faber.
Trodde forresten aldri du ville bytte ut AP.
Geir Arne
Inte dumt, inteHør litt på denne
gismo
Jepp.Inte dumt, inteHør litt på denne
gismo
Stemningsfullt!
Takker så mye Flying TigerGratulerer!
Kjenner meg i det du skriver om lyden. Piano, gitar, stemmer og rom.
Her er et utdrag fra en plate jeg har hatt mange fine stunder med disse elementene på mine SF GPD:
Jay Malinowski - "There's a Light" - YouTube