Men neppe "Best Buy"...
Du har sekkert rett blues….men noen må jo være gærninger auMen neppe "Best Buy"...
Jeg synes det er lite høyttaler for hhv 115 og 175 000 kroner.
Det er bare gærninger som ikke bruker pengene på noe annet.
Sonus Faber lager veldig fine og gode ting, men det er alternativer.Du har sekkert rett blues….men noen må jo være gærninger au
Håndverk verdsettes av enkelte vettu
gismo
Trolig det som plager’n EVOIkke hør på blues, Gis han er bare grønn av missunelse
Fine til å skifte klær bak daTrolig det som plager’n EVO
Du veit….noen alu strimler spent opp i en jønnramme og litt gardinstoff utapå…. Blir mæssom itte helt det samme
gismo
Lekker sak, tiltaler meg fryktelig men har ennå ikke hørt den! Må si jeg gleder meg til å høre den ved en anledningDen gulvstående i Heritage serien er meget pen. Hadde vært morro å hørt den en gang..
Helt enig, mye å hente der Nå er mine fra tidligere plassert, justert og flyttet på opp i mente så de får stå, denne gangen var det sub’n som fikk en rundeHøyttalerplassering er vel kanskje det stedet det er mest å hente uten at det koster annet enn litt prøving og feiling.
”favoritt busk, dufter….." Er det lov å skriveMin favoritt busk, dufter ubeskrivelig godt om dagen
gismo
Min ikke botaniske favoritt busk har hverken blomster, blader eller pigger”favoritt busk, dufter….." Er det lov å skrive
Nei, nei. Jeg er ikke så gammel.Slem, hun er vel på din alder Blues