Musikkmannen
Musikk i fokus
Gratulerer, selv har jeg bare noen billige ls-603, fungerer meget godt de også.
Tusen takk, ja digital kablene har jeg 4 stk av, helt fra veggen, vis router og inn på både Rose og Michi, veldig godt fornøyd med de ogsåGratulerer, kjenner bare til digitalkablene🫣
Joa Peter….. men det går over etter litt tidMan vet det har tilta over når man har en Munk i hagen og døra åpen....
Du får ta dæ en tur….så kan vi more øss sammen Takk for gratulasjon, trur nukk je er ferdig og helt i mål nå🥹 Fækk tak i talere som responderer på sånt nå vettuGratulerer!
Her spares ikke på noe. Øverste hylle alt i hop.
Men HAU!
Tenk hvor mye moro JEG kunne hatt for de pengene!
De "kabelbukkene" der er forøvrig noe av det minste jeg har sett.
Jøss, driver du med sånne fiffe-bukker Power’n? Je trur je dætter tå krakken🥹De "kabelbukkene" der er forøvrig noe av det minste jeg har sett.
Ble en smule paff da jeg pakket opp mitt sett kan man si.
Det ble ikke akkurat støvsugerhøyde under høyttalerkablene når slangene var behørig dandert
Gitt den lave høyden og kontakflaten trenger man nesten dibbelt opp med "bukker" på et 2x 3 m høyttalerkabel sett.
Men bevares, det stå nå i hvert fall inakustik på hver enkelt
Takker X-Cell, men nå er det jaggu må snart tom-peng-pung åssåNår gismo først løsner på pengeboken så skjer det jaggu mye
grattis med enda mere nytt
Jeg tenker at disse kablene sikkert koster mer en mange halskjeder, armbånd og andre smykker. Disse blir vanligvis hengt pent opp på et smykkestativ eller i et smykkeskrin. Tenk å la så dyre kabler ligge rett på gulvet å samle støv Da kunne en jo like gjerne latt konas perlehalskjede også ligge på gulvetNei nei nei, ikke noe kabelløftere på gismo gutten en plass går grensen
mvh
Takker, blir fint å få litt tjukkere og kortere kabler, eller stutttjukken som vi seir på bigdaGratulerer med flotte HT-kabler @gismo Og ja når du har investert såpass så MÅ du ha de kabelløfterene Du kommer til å ligge våken om natten å tenke på de hvis du ikke kjøper de, og det vil ikke hjelpe å telle sauer som hopper over kabelløftere heller
Her jobbes for «løftere fra inAkustik» skjønner jeJeg tenker at disse kablene sikkert koster mer en mange halskjeder, armbånd og andre smykker. Disse blir vanligvis hengt pent opp på et smykkestativ eller i et smykkeskrin. Tenk å la så dyre kabler ligge rett på gulvet å samle støv Da kunne en jo like gjerne latt konas perlehalskjede også ligge på gulvet
Kjenner absolutt ikke Kristian eller har noe med InAkustik å gjøre. Må jo si at det så veldig fjongt ut med de løfterene da!Her jobbes for «løftere fra inAkustik» skjønner je
Kjenner du Kristian kanskje🥹
gismo
Du har nå vært meget stabil i lang tid så bare morro å få litt nytt inn til sluttTakker X-Cell, men nå er det jaggu må snart tom-peng-pung åsså
Får nyte pensjonist livet med godlyd
gismo
Å kom igjen nå flottenfeier`n.Jøss, driver du med sånne fiffe-bukker Power’n? Je trur je dætter tå krakken🥹
gismo
Ja det er ho som bor oppi RisbergetEr det nabojenta? ^^
Hehe…om det bremser der må det nukk bare gjøre det RoDa1204 høyttalerkabler og 2404 signalkabler?
Bør de ikke matche i nivå? Kildevann mellom komponentene og så fersktgrumsete brønnvann til høyttalerne.
Redd det kan bremse litt der i siste ledd, skeptisk.
mvh
Tøffe tak, og det var jo ikke mer enn 40k å spare på egeninnsatsen i kjellerenHehe…om det bremser der må det nukk bare gjøre det RoDa
En 2404 i 3m spade/spade koster nå ca 55k etter prisjusteringer pga lav krone/sterk euro🥹
Så den hadde je dessverre itte råd tell
Var meir enn dyr nukk en 1204 nå
gismo
God hælj din tenkende kranglefantTøffe tak, og det var jo ikke mer enn 40k å spare på egeninnsatsen i kjelleren
Da blir det bare å koble vekk mentalt og prøve å ikke tenke på at det kunne vært enda friere flyt av elektroner mellom forsterker og høyttalere. Satser på leverandøren tar innbytte når den kløen blir kraftig nok og 2404 må på plass.
Fredagstanker: Siden det da flyter friere mellom kilde og forsterker enn det gjør mellom forsterker og høyttalere, er det en fare for at det hoper seg opp et sted?
God helg
mvh
Jeg er litt i samme situasjon som deg.Hehe…om det bremser der må det nukk bare gjøre det RoDa
En 2404 i 3m spade/spade koster nå ca 55k etter prisjusteringer pga lav krone/sterk euro🥹
Så den hadde je dessverre itte råd tell
Var meir enn dyr nukk en 1204 nå
gismo
Ikke godt å si eller garantere noe, burde jo gå rett vei men kan jo aldri være sikkerJeg er litt i samme situasjon som deg.
For et par uker siden fikk jeg en ny( pent brukt) dyr anerkjent XLR kabel inn i oppsettet mellom preamp/dac og effektforsterker. Dette løftet lyden i anlegget bla. med et enda større lydbilde/bredde/dybde og mer autoritet i mellomtone/bass området. Detaljer i toppen fremstår også mer oppløst og tydeligere. Anlegget oppleves heller ikke lenger litt for lyst/slankt på enkelte innspillinger. Altså gjorde denne kabelen akkurat det jeg ble tipset om i mitt oppsett og jeg ble veldig fornøyd.
Da er spørsmålet: Skal jeg nå grave dypt i lommeboka og vurdere en dyrere høyttalerkabel fra samme merke da min nåværende ht kabel er et annet merke og kanskje ikke i samme klasse som XLR kabelen jeg kjøpte brukt.? Hva kan da skje med lyden som jeg egentlig nå er fornøyd med ....?