Fikk et tips av gutta på Hifihub for et par uker siden, de så jeg hadde strømrens og anbefalte meg å teste denne lille saken sammen med strømrensen (samme kontakt) men la den sitte i en ukes tid FØR du tar den ut/inn og sammenligner
Jeg fikk en i posten og som avtalt ble dette gjort!
Hadde liten tro og fryktet det som hendte for en del år tilbake (8-10år siden) husker dere disse vortene som het noe på Noise Cansle eller noe sånt??
Husker ikke navnet
Alle måtte ha disse og ja da, de virker… men alt for godt, de drepte ALT av dynamikk i anlegget!! Så den ble ikke sittende den gang! Så fryktet dette
Men nå har den sittet der i over en uke, anlegget har spilt minst like godt som før hele uka
I dag ble den fjernet, testet med 3 utvalgte låter, satt tilbake ut/inn for hver låt og testet på nytt.
Jøss, den virker og har en positiv effekt
Sortere bakgrunn/støygulv. Renere og klarere fra topp til bunn……og den gjør IKKE noe galt med dynamikken som jeg fryktet fra tidligere opplevelser
Var snakk om bedring på detaljer, nyanser og overtoner etc….tror gjerne at det også kan oppleves men har ikke spilt nok ennå
Men det virker som den er en god lagspiller med min InAkustik strømrens, hjelper den til å fungere ennå bedre
Så takk til Hifihub, denne får lov å bli her og er jo en billig investering til bedre lyd
gismo