Du av alle burde da virkelig omfavne reklamen.... og de 400,- er inngangsbilletten for å få lov til å se på all denne flotte svadaen!!Det gikk som det gikk - og sølv er ikke nederlag. Og gøy var det å følge med i hele vm. Men to ord om tv-dekningen. For det første, når jeg betaler 400 i måneden for å se sport på Viaplay, hvorfor i helvete må jeg se på all den reklamen, til og med under superspennende timeouts? Og, var et fler enn meg som opplevde hyppig flimring i bildene i alle kampene?
Mye bra på det jaEr stemt opp til årets norske album siste Sundfør.
Nei. Det er lov å ha i en liten skvett kaldvatten etter en har smakt rent, men antagelig ikke nødvendig.Skær itte være kald en gong?
Hau og hau
gismo
Jau. Blant gavene jeg fikk til jebursda var Løsrivelse på vinylDette er meget bra
gismo
Hør der ja, herlig…..for meg et av hennes mest spilte album her i heimenJau. Blant gavene jeg fikk til jebursda var Løsrivelse på vinyl
mvh
Takk det samme til deg Du er selvfølgelig velkommen innom i 24 om veiene skulle gå forbi, som du sier, alt for lenge sidenGod jul ønskes til gutten som gikk fra kjøttfulle apekister til plankebiff. Håper du holder deg til ribbe og ikke er kommet helt på kjøret og inntar pinnekjøtt
Håper på at jeg får mulighet til å ta meg en tur for å høre på alt det nye som er kommet i hus i løpet av 2024. Veldig veldi lenge siden siste besøk nå, noe som også gjenspeiler seg i reiseveg
Takk det samme, itte så gale den neiTipper denne faller i smak hos deg. God Jul Vis vedlegget 979780
Tar den nok i forsiktige doser unge mannIrene trippel-destillerer whiskyen. Blir ikke fyllesyk. Bare å hive innpå hele flasken
God jul til deg og dine
Faktisk litt sant. I Skottland er trippeldestillering og kaldfiltrering fy-fy, mens irene skryter av hvor reint og godt det blir..Irene trippel-destillerer whiskyen. Blir ikke fyllesyk. Bare å hive innpå hele flasken
God jul til deg og dine