Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 14.064
Å fy faen, det ser ut for å være flere hundre dyr også
Kom deg i skjul raskt, lås døra og ring en venn med grovkalibret fotoutstyr
Å fy faen, det ser ut for å være flere hundre dyr også
Enig Blues, må gå an å besinne seg. Har da hatt ulv i nærområdet her hvor jeg bor,Støtt skal disse skiløperne skrike og bære seg over at folk og dyr tråkker i løypene deres.
Men, hallo! Det må da gå an å besinne seg?
Løypa er ikke en gang oppkjørt!
Hadde aldri trodd om deg, @gismo at du tidligere i livet hadde omgang med en slik bande.
Som du skriver, et tidligere liv med alkohol, kvinner og utsvevelser.Hadde aldri trodd om deg at du tidligere i livet hadde omgang med en slik bande.
Så feil kan man ta.
-Og dårlige kamerater.Som du skriver, et tidligere liv med alkohol, kvinner og utsvelser.
?Solgte både Sonus Faber og Einstein.
Det må være for at DU ligger våken?Vet ikke hvorfor jeg tenker på Jack London?
Det må være for at DU ligger våken?
Vis vedlegget 996133
Var nok Cato som kjører opp løypa som kom der på morra’nStøtt skal disse skiløperne skrike og bære seg over at folk og dyr tråkker i løypene deres.
Støtt skal disse skiløperne skrike og bære seg over at folk og dyr tråkker i løypene deres.
Det er vel Duet Audio som er / har vært forhandler for Kii produkter i Norge siden 2018. Jeg hadde det første paret med Kii Three høyttalere som ble importert til Norge i desember 2016 (Importert av Glenn Solie). Spilte på disse i over 4 år og må si at jeg av og til savner disse...Ser det er ProLyd som forhandler Kii her i landet, ikke prissatt på nett, må be om tilbud
Vis vedlegget 995175
Men ser du koste ca 66k i Danmark!
Vis vedlegget 995177
gismo
Jeg mener du har rett. Duet har Kii.Det er vel Duet Audio som er / har vært forhandler for Kii produkter i Norge. ? Jeg hadde det første paret med Kii Three høyttalere som kom til Norge i desember 2016. Spilte på disse i over 4 år og må si at jeg av og til savner disse...
Vi har vel alle Jack London?
Vis vedlegget 996195
Skal en vurdere Kii Seven bør en absolutt ha Kii Control ( for flere digitale tilkoblinger og justeringer på parametre uten wifi /app) + stativer og da tipper jeg en totalpris på NOK 100-110k . Men disse kan også enkelt brukes bare med wifi (Roon ready ,Tidal osv) og har en helt ny app som styrer det meste ...Jeg mener du har rett. Duet har Kii.
Både KiiThree og BXT står i prislista.
Kii7 er antagelig bare så ny, at de har ikke fått de inn i systemet ennå.
Hvis du var fornøyd med Three bør du også høre Seven. Fikk nærmest hakaslepp da de ble demonstrert i Warszawa. Det skjer ikke så ofte heretter.
Ryktene sier at de spiller meget bra og er skikkelig value for money! Bilder er fra et hifi show i Tampa, FloridaSiste nytt fra Børresen, nå kommer X1 som siste modell i deres X-serie Spennende
Vis vedlegget 992925 Vis vedlegget 992926
gismo
Tror deg gjerne, blir stas å få hørt disse og X2 også Så langt kun hørt X3 og X6Ryktene sier at de spiller meget bra og er skikkelig value for money! Bilder er fra et hifi show i Tampa, Florida
Vis vedlegget 997025
Det er vel heller slik at han er norges største streamer av…Er det slik å forstå at du har Norges største platesamling med kvinnelige artister...?