bluesbreaker
Hundeeier
Kanskje opp mot 200 timer bør vel nye paneler ha før det slipper skikkelig (?)
Er de nye Diptyque allerede innspilt?
Nå er de på plass i gangen på Botilsrud blues Tunge og uhåndterlig pakke for en man alene men det gikkKanskje opp mot 200 timer bør vel nye paneler ha før det slipper skikkelig (?)
Jeg kjøpte mine tidligere Diptyque demobrukt av disse gutta, utover høsten oppdaget jeg en liten feil ved den ene taleren. Det var lite diskusjon om rett til et sett nye! Måtte bare avvente en mulighet til å få de over fra Stavanger.
Tusen takk SluketGratulerer! Hva er forskjellen på disse og de forrige?
Ser du itte je drog tell med majones da mann Like bra det vettu
Nå ja. Alt med måte.Ser du itte je drog tell med majones da mann Like bra det vettu
gismo
Får trøste oss med det , nå er det kun nedoverbakke herfra og inn.En litt «deprimerende øvelse»
Hva hører vi? I min alder er jeg ikke DER lenger🥹
Vis vedlegget 998883
Men drives med det je hører da…..og att je hører
gismo
Følger normalen for alderen med et tap av nesten alt over 11k og absolutt alt over 12k. Får være fornøyd med det etter et åttitall som nok kostet litt på hørselsfronten.En litt «deprimerende øvelse»
Hva hører vi? I min alder er jeg ikke DER lenger🥹
Vis vedlegget 998883
Men drives og trives med det je hører da…..og att je hører
gismo
Da ligger vi likt, ante noe på 11k……på 12k….stille som i graven🥹Følger normalen for alderen med et tap av nesten alt over 11k og absolutt alt over 12k. Får være fornøyd med det etter et åttitall som nok kostet litt på hørselsfronten.