gismo`s musikk-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Kan ALDRI få for mye dasspapir. Den som et mye drit mye, sæje vi hær. Du har ikke begynt på jazztobakken enda???

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Ja ser veldig frem til å få høre dette selv Power`n, anlegget består jo av komponenter fra "de øverste hyllene" :)
    Så nettopp derfor er dette spennende og meget stas!

gismo
    Huff, dere legger lista høyt. Jeg får putte noe rart i maten......
    Har med jazztobakk vet du :rolleyes:
    Ja pass deg, no kjæm døm snart "HiFi tuppene"...ehhh..troppene sko det vara...
    Troops of tomorrow!
    Hifi tuppene ledsaget av Powerskrulla. Tror jeg skal sette meg ned med unga i huset i morgen og forklare et og annet før entourage ankommer residensen.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Huff, dere legger lista høyt. Jeg får putte noe rart i maten......
    Har med jazztobakk vet du :rolleyes:
    Ja pass deg, no kjæm døm snart "HiFi tuppene"...ehhh..troppene sko det vara...
    Troops of tomorrow!
    Hifi tuppene ledsaget av Powerskrulla. Tror jeg skal sette meg ned med unga i huset i morgen og forklare et og annet før entourage ankommer residensen.
    Ikke nødvendig, men påkrevet....
    1d.jpg

gismo

Sist redigert:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.086
    Kan ALDRI få for mye dasspapir. Den som et mye drit mye, sæje vi hær. Du har ikke begynt på jazztobakken enda
    Nei, ingen jazztobakk ennå.
    Her pakkes det for harde livet for å nå drogen til jazzmaker som går fra Oslo S kl:14 retning Hamar.
    Har du kontroll på billettene og gryteretten?
    Tar med litt musikk av det fæle lille nøste fra Færøyene, og litt progmetall :cool:
    Me sjåast....

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Heisan
    Fikk melding i går at kjærra ruller 14.00 presis. Hårda bud.
    Her har vi stålkontroll. Har billetter. Grilling ble endret til gryte, som igjen har blitt endret til Shepherd's pie med ostelokk. Dessert blir Tress is med peanøtter, Non stop, sjokoladesaus og karamellsaus.
    Sitter på jobben og ser på sola. Stikker av om et par timer.
    Prog og Eivør blir bra. Hørte på Alice in Chains, Nirvana, Rebekka Karijord og salmesang av Anita Skorgan i de sene nattetimer. Etter støvtørking, støvsuging, vasking, skrubbing, damping, syrevasking, desinfisering, gassing og en dusj:p
    Vælkømne ælle somma

RBN

Kan ALDRI få for mye dasspapir. Den som et mye drit mye, sæje vi hær. Du har ikke begynt på jazztobakken enda
    Nei, ingen jazztobakk ennå.
    Her pakkes det for harde livet for å nå drogen til jazzmaker som går fra Oslo S kl:14 retning Hamar.
    Har du kontroll på billettene og gryteretten?
    Tar med litt musikk av det fæle lille nøste fra Færøyene, og litt progmetall :cool:
    Me sjåast....

Sist redigert:

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Dette er veldig OT, men synes jeg må dele allikevel.
    Jeg skal bli "superbruker" av massasjestol på jobben.
    Det er en beintøff og hard jobb, men noen må ta den:cool::cool: Ofrer meg, som alltid
    Nå drar jeg snart kjenner jeg......

Offerlammet RBN

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Heisan
    Her har vi stålkontroll. Har billetter. Grilling ble endret til gryte, som igjen har blitt endret til Shepherd's pie med ostelokk. Dessert blir Tress is med peanøtter, Non stop, sjokoladesaus og karamellsaus.
    Prog og Eivør blir bra. Hørte på Alice in Chains, Nirvana, Rebekka Karijord og salmesang av Anita Skorgan i de sene nattetimer. Etter støvtørking, støvsuging, vasking, skrubbing, damping, syrevasking, desinfisering, gassing og en dusj:p
    Vælkømne ælle somma

RBN
    Hei RBN:)
    Jeg må takker for en hyggelig ettermiddag og kveld på Hamar i går:)
    Først et besøk i ditt flotte hjem, der vi møttes flere av "samme art" og fikk høre litt på anlegget ditt.
    Når et oppsett, som i seg selv er en fryd for øyet, da "bor" i et rom med plass/volum og luft så dro ikke det ned på helheten;)
    Meget tiltalende RBN!

Lyd var det også her.....det var mye lyd, stor og bred lyd, åpen og dynamisk lyd (selv om mellomtonen var en aning "trangere" enn topp og bunn) og rommet tålte også høy lyd:cool:
    Meget kort om mine inntrykk av lyden: Bunnen: åpen og med godt trøkk, men stramt og kontrollert. Toppen: flott diskant (den er jo kjent fra flere konstuksjoner).
    Mellomtonen var litt lenger bak i lydbilde enn hva jeg hadde forstilt meg, men med et stort lydbilde som fylte rommet i bredde/høyde, men savnet en liten aning på dybde (3D) og derav plassering av instrumenter og stemmer i ditto perspektiv. Men kjære RBN, dette spiller super toppklasse og anlegget er jo utrolig lekkert:)

Ikke nok med det, meget god mat og drikke ble også servert (her må du sende en spesill takk til den kvinnelige kokken:)).
    Når så alt dette var gjennomført, så var tiden plutselig gått fra oss og Eivør venta på oss (spesielt Power`n da..:cool:) på Hamar teater.
    Dette ble en meget flott opplevelse på halvannen time. Dama er ikke bare "nett å se på", men ho har en forrykende stemme, spiller på "alle strenger" og for meg en absolutt live-anbefaling!!!

Og til sist, men ikke minst, det er såååå hyggelig å treffe mennesker live, som man fra før bare jeg bare har kjent via tastaturet;) Dætta må vi gjæra ommat kærer!!! Dø var jo tæll å med koselige jo...:cool:

gismo

Sist redigert:

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Åh, som jeg misunner dere kvelden i går gutter. Og ser nå at dere ikke bare nøyde dere med konsert. Slik skal det være.
    Ei venninne sendte meg en video fra konserten. Hun stod ca fem meter forran Eivør. Færøysk er vakkert når hun synger.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Åh, som jeg misunner dere kvelden i går gutter. Og ser nå at dere ikke bare nøyde dere med konsert. Slik skal det være.
    Ei venninne sendte meg en video fra konserten. Hun stod ca fem meter forran Eivør. Færøysk er vakkert når hun synger.
    Ja der skulle du ha vøri emotikon, meget bra!
    Om hun stod 5 meter foran Eivør, da stod vi nærme hverandre...:cool:

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Nydelig norsk:)
    Som iflg rykter har et nytt album (blir vel det tredje det da?)på trappene.

gismo

Sist redigert:

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1

gismo
    Jepp, skulle det.

Om en tenker mot scenen, stod hun en anelse til venstre. Fint opptak faktisk.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

gismo
    Jepp, skulle det.

En aning til venstre stod/satt jeg også, hmm hadde en søt dame på min venstre side, kunne det vært hun:confused:
    I alle fall.......Eivør trøllbandt mæ:)

gismo

Sist redigert:

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.353
    Torget vurderinger
    1

gismo
    Jepp, skulle det.

En aning til venstre stod/satt jeg også, hmm hadde en søt dame på min venstre side, kunne det vært hun:confused:

gismo
    Boine inspirert? -uansett flott låt.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.744
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    @emotikon
    Kan du ikke spørre venninna om du kan legge ut video fra Eivör på Hamar her?
    Hadde vært morsomt.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Jepp, skulle det.

gismo
    Kan vel kalle noe av det hun gjør Boine inspirert, bare det at hun overgår henne på alle områder....:cool:

gismo

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    @emotikon
    Hadde vært morsomt.
    Jepp, skal spørre henne. Uno momento

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    @emotikon
    Hadde vært morsomt.
    Da har jeg delt og lagt ut på min FB-side til offentlig skue.
    Sender navnet mitt til gismo.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Heisan
    Vælkømne ælle somma

RBN
    Først et besøk i ditt flotte hjem, der vi møttes flere av "samme art" og fikk høre litt på anlegget ditt.
    Når et oppsett, som i seg selv er en fryd for øyet, da "bor" i et rom med plass/volum og luft så dro ikke det ned på helheten;)
    Meget tiltalende RBN!

Lyd var det også her.....det var mye lyd, stor og bred lyd, åpen og dynamisk lyd (selv om mellomtonen var en aning "trangere" enn topp og bunn) og rommet tålte også høy lyd:cool:
    Meget kort om mine inntrykk av lyden: Bunnen: åpen og med godt trøkk, men stramt og kontrollert. Toppen: flott diskant (den er jo kjent fra flere konstuksjoner).
    Mellomtonen var litt lenger bak i lydbilde enn hva jeg hadde forstilt meg, men med et stort lydbilde som fylte rommet i bredde/høyde, men savnet en liten aning på dybde (3D) og derav plassering av instrumenter og stemmer i ditto perspektiv. Men kjære RBN, dette spiller super toppklasse og anlegget er jo utrolig lekkert:)

Ikke nok med det, meget god mat og drikke ble også servert (her må du sende en spesill takk til den kvinnelige kokken:)).
    Når så alt dette var gjennomført, så var tiden plutselig gått fra oss og Eivør venta på oss (spesielt Power`n da..:cool:) på Hamar teater.
    Dette ble en meget flott opplevelse på halvannen time. Dama er ikke bare "nett å se på", men ho har en forrykende stemme, spiller på "alle strenger" og for meg en absolutt live-anbefaling!!!

Og til sist, men ikke minst, det er såååå hyggelig å treffe mennesker live, som man fra før bare jeg bare har kjent via tastaturet;) Dætta må vi gjæra ommat kærer!!! Dø var jo tæll å med koselige jo...:cool:

gismo
    Heisan
    Da er dagen over…..
    Har hatt problemer med Canal Digital, bredbånd, her de siste dagene og stjeler litt tid på jobben for å svare. ”Det er et problem i ditt område…. det jobbes med”, er hilsen fra Anal Digital. Håper det er i orden nå.
    Flott at du syntes det var hyggelig og spesiell takk er videreformidlet. Ser at vi (jeg) glemte desserten, servere kaffe og litt annet. Tiden ble altfor knapp og jeg fikk litt for mye å ordne. Var jo knapt inne i sutrebua sammen med dere og det var egentlig ikke meningen. Lærte noe til neste gang. Må ha gooood tid. Prøvde å ta det igjen på puben etterpå…..:p
    Takk for fine ord Gismo, både når det gjelder anlegg og kvelden. Det er morsomt (stort sett) å møte menneskene som skjuler seg bak et nick og dette ble jo full klaff denne gangen. Alle overlevde og ingen krangler. God stemning og dette kan gjøres igjen. Har dere veiene forbi og vil prate skit eller ta en ordentlig lytt uten kakling fra hønene, er det bare å tute i luren.
    Når det gjelder anlegget hadde jeg lyst til å vise dere ett og annet, men det rakk vi ikke. Emblaen er bygd opp med to sett dac og jeg hadde tenkt å bytte mellom disse for å vise forskjellen. Den dere hørte på er ”flinkis” dac’n hvor alt er på stell og man sitter i matrosdressen noen rader bakover i salen med vannkjemmet hår. Da man bytter til annen dac (Burr Brown) med annen filtrering, er lyden mer ”live” og man flytter seg noen rader frem med en seidel øl. Spille noen låter med Tom Waits viser dette på en ypperlig måte. Tenkte også å spille noe komprimert og noe med lite/ingen komprimering, for det gjør mye med dybde følelsen hos meg. Vi får ta det en annen gang og da er nok plasseringen av høyttalerne annerledes også. Bokhyllene på høyre side skal ut, høyttalerne skal opp på hjul og trilles litt rundt for å sjekke andre plaseringer. Deretter stilles Tube Traps opp etter øret igjen. Etter at jeg da er fornøyd, kommer Alan og gjør målinger. Gruer meg til dette, ikke at Alan kommer, men prosessen. Mye artigere bare å sitte i mulm og mørke med god musikk som fyller rommet. I tillegg blir det litt kabel og strømfilter rokkeringer, som kan gi en litt varmere klangbalanse. Kommer aldri i mål vettu…..
    Så til kveldens store begivenhet: Eivør. Powers favoritt alv. Jeg satt på en fantastisk plass rett foran damen. Fire meter unna Eivør? Snakk om intimkonsert. Dama har stålkontroll. Ikke bare på sin nydelige stemme, men alt som skjer på scenen. Hun er perfeksjonist til fingerspissene uten at det går utover det kunstneriske innholdet. Hun må oppleves!!!
    Takker så mye for en super kveld og at alle kunne komme. Alle er velkommen igjen og AnJazz har vi jo neste år også. Tok tre - fire bilder fra seansen og noen bilder med dårlig mobil av Eivør. Skal se om noen er brukbare og ev legges ut i min egen tråd i kveld.

Mvh
    RBN

Sist redigert:

roger

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Antall liker
    472
    Sted
    Nøtterøy

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Heisan
    Vælkømne ælle somma

RBN
    Meget tiltalende RBN!

gismo
    Heisan
    Da er dagen over…..
    Har hatt problemer med Canal Digital, bredbånd, her de siste dagene og stjeler litt tid på jobben for å svare. ”Det er et problem i ditt område…. det jobbes med”, er hilsen fra Anal Digital. Håper det er i orden nå.
    Flott at du syntes det var hyggelig og spesiell takk er videreformidlet. Ser at vi (jeg) glemte desserten, servere kaffe og litt annet. Tiden ble altfor knapp og jeg fikk litt for mye å ordne. Var jo knapt inne i sutrebua sammen med dere og det var egentlig ikke meningen. Lærte noe til neste gang. Må ha gooood tid. Prøvde å ta det igjen på puben etterpå…..:p
    Takk for fine ord Gismo, både når det gjelder anlegg og kvelden. Det er morsomt (stort sett) å møte menneskene som skjuler seg bak et nick og dette ble jo full klaff denne gangen. Alle overlevde og ingen krangler. God stemning og dette kan gjøres igjen. Har dere veiene forbi og vil prate skit eller ta en ordentlig lytt uten kakling fra hønene, er det bare å tute i luren.
    Når det gjelder anlegget hadde jeg lyst til å vise dere ett og annet, men det rakk vi ikke. Emblaen er bygd opp med to sett dac og jeg hadde tenkt å bytte mellom disse for å vise forskjellen. Den dere hørte på er ”flinkis” dac’n hvor alt er på stell og man sitter i matrosdressen noen rader bakover i salen med vannkjemmet hår. Da man bytter til annen dac (Burr Brown) med annen filtrering, er lyden mer ”live” og man flytter seg noen rader frem med en seidel øl. Spille noen låter med Tom Waits viser dette på en ypperlig måte. Tenkte også å spille noe komprimert og noe med lite/ingen komprimering, for det gjør mye med dybde følelsen hos meg. Vi får ta det en annen gang og da er nok plasseringen av høyttalerne annerledes også. Bokhyllene på høyre side skal ut, høyttalerne skal opp på hjul og trilles litt rundt for å sjekke andre plaseringer. Deretter stilles Tube Traps opp etter øret igjen. Etter at jeg da er fornøyd, kommer Alan og gjør målinger. Gruer meg til dette, ikke at Alan kommer, men prosessen. Mye artigere bare å sitte i mulm og mørke med god musikk som fyller rommet. I tillegg blir det litt kabel og strømfilter rokkeringer, som kan gi en litt varmere klangbalanse. Kommer aldri i mål vettu…..
    Så til kveldens store begivenhet: Eivør. Powers favoritt alv. Jeg satt på en fantastisk plass rett foran damen. Fire meter unna Eivør? Snakk om intimkonsert. Dama har stålkontroll. Ikke bare på sin nydelige stemme, men alt som skjer på scenen. Hun er perfeksjonist til fingerspissene uten at det går utover det kunstneriske innholdet. Hun må oppleves!!!
    Takker så mye for en super kveld og at alle kunne komme. Alle er velkommen igjen og AnJazz har vi jo neste år også. Tok tre - fire bilder fra seansen og noen bilder med dårlig mobil av Eivør. Skal se om noen er brukbare og ev legges ut i min egen tråd i kveld.

Mvh
    RBN
    Hyggelig RBN:)
    Jeg (vi) kommer gjerne igjen, både til AnJazz og eventuelt til RBN sin sutrebu;)
    Som du selv sier, tiden går alt for fort og du hadde nok noe "mere" å vise oss enn hva du rakk.
    Vi får komme "å gjera uppatt" ein gong, kanskje etter at du har "jobba litt" med sutrebua/anlegget, det du nevner høres i allefall spennende ut!
    Stemmer bare ja på alt du nevner om Eivør, hun bare MÅ oppleves live;)
    Snakkes.

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.086
    Takker emotikon:)
    De som ønsker navnet til emotikon for å sjekke hans FB, send meg PM.

gismo
    Ehhhh...kremt, kan lille jeg få titte litt på den snutten Emotikon/Gismo?
    Jeg satt som RBN og flere andre kun 3-4m fra min favoritt alvedronning på åpningskonserten til ANJAZZ.
    Og jeg ble virkelig rystet over hva jeg fikk oppleve (på en positiv måte).
    Når hun tok fram runebommen og "joiket" for oss, viste urkvinne i seg, slet jeg som et dyr.
    Jeg grøsset og skalv av lengsel.
    Jeg sov meget urolig den påfølgende natten.
    Når man møter et menneske med en slik energi, kraft, ikke minst ynde, vakkert ytre, er det for meg umulig og ikke bli påvirket.
    For å si det slik gav jeg flere innsyn i alvedronningens vidunderlige røst i München, og det gikk ikke upåaktet hen.
    Det som er med Eivør er den utrolige stemmeprakten som uttrykkes med slik kraft, og ikke minst uendelig var sårhet.
    Hvordan hun modulerer, intonerer, bruker mikrofonen og tydelig viser at hun forstår å bruke den i forhold til de teknikske begrensningen.
    Det var også som RBN er inne på morsomt å se hvilken kontrollfreak hun er (har aldri sett noen som har stemt gitaren så mye på så få låter).
    Lydteknikkeren bommet en smule 2x, og fikk et blikk hvor all verbal forklaring var totalt unødvendig.
    Men jeg merket meg også to ting ved henne, det at hun våger å vise hvor skjør hun er, og også hvor sterk hun er.
    Det ligger en ubendig viljekraft i bunn her, og hun vet hva hun vil, og jobber beinhardt for å nå det.
    Noe som ikke minst Anja kunne bekrefte ut i fra det faktum at Eivør med band ankom 2 dager før åpningen av ANJAZZ for å øve.
    Her overlates ikke ting til tilfeldighetene.
    Jeg ser og føler at denne damen er hel ved, emaptisk og ikke minst smart.
    I min bok er hun som kjent intet mindre enn VIDUNDERLIG i ett og alt (selv om ingen er perfekte).
    Vakker fra innsiden og ut!

Sist redigert:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.086

gismo
    Kan vel kalle noe av det hun gjør Boine inspirert, bare det at hun overgår henne på alle områder....:cool:

gismo
    Jeg ble bare helt stum Gismo, og jeg vet hvorfor.
    En gang skal jeg prøve å forklare deg det.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Takker emotikon:)
    De som ønsker navnet til emotikon for å sjekke hans FB, send meg PM.

gismo
    Ehhhh...kremt, kan lille jeg få titte litt på den snutten Emotikon/Gismo?
    Jeg satt som RBN og flere andre kun 3-4m fra min favoritt alvedronning på åpningskonserten til ANJAZZ.
    Og jeg ble virkelig rystet over hva jeg fikk oppleve (på en positiv måte).
    Når hun tok fram runebommen og "joiket" for oss, viste urkvinne i seg, slet jeg som et dyr.
    Jeg grøsset og skalv av lengsel.
    Jeg sov meget urolig den påfølgende natten.
    Når man møter et menneske med en slik energi, kraft, ikke minst ynde, vakkert ytre, er det for meg umulig og ikke bli påvirket.
    For å si det slik gav jeg flere innsyn i alvedronningens vidunderlige røst i München, og det gikk ikke upåaktet hen.
    Det som er med Eivør er den utrolige stemmeprakten som uttrykkes med slik kraft, og ikke minst uendelig var sårhet.
    Hvordan hun modulerer, intonerer, bruker mikrofonen og tydelig viser at hun forstår å bruke den i forhold til de teknikske begrensningen.
    Det var også som RBN er inne på morsomt å se hvilken kontrollfreak hun er (har aldri sett noen som har stemt gitaren så mye på så få låter).
    Lydteknikkeren bommet en smule 2x, og fikk et blikk hvor all verbal forklaring var totalt unødvendig.
    Men jeg merket meg også to ting ved henne, det at hun våger å vise hvor skjør hun er, og også hvor sterk hun er.
    Jeg ser og føler at denne damen er hel ved, emaptisk og ikke minst smart.
    I min bok er hun som kjent intet mindre enn VIDUNDERLIG i ett og alt.
    Vakker fra innsiden og ut!
    Du får navnet på PM Power`n, men vi har ennå ikke funnet han på FB....:confused:

gismo

SannaX

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Antall liker
    204
    Torget vurderinger
    1
    Virkelig en feelgood tråd som burde være konsensus på HFS. Btw...for ei frøken...fyttikatta for en stemmeprakt! Skjønner godt at Powerpoint er forelska :)

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Vår sære lille hobby handler netttopp om det: Feelgood. Både musikken og boksene som formidler. Mange her inne har en tendens til å glemme det, men heldigvis ikke i denne tråden.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Ettersom det snart er festdag og sæmmar`n igjen M, så var je å hengte opp att
    bildet (som KW hengte opp i fjor:cool:) på låvevæggen;)
    Nå kan sæmmar`n komma...:cool:

KIRKEN~1.JPG

gismo

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn