gismo
Æresmedlem
Jaggu mie som frister utover sommeren
gismo
gismo
Fyll er bra på de fleste festivaler. Bortsett fra kammermusikk & annet pingleri.Alltid bra musikk på Notodden, men bortsett fra diverse "køntrifestivaler" har jeg aldri opplevd verre fyll
Takk det samme, meget koselig;DTakk for laget i går, veldig bra kveld . Kanskje vi ses i slutten av uka ?
Du og Erna, g?Bra på Hamar i går, flott konsert sammen med mange gode venner
Vis vedlegget 447151
Vis vedlegget 447152
Sommeren kom til både Hamar og Botilsrud denne helga, ha en fin helg������������������
Vis vedlegget 447153
gismo
Det var da en usedvanlig flott isse du fanget i bilde nr 2. Form og størrelse tyder på usedvanlig høy intelligens bl.a.Bra på Hamar i går, flott konsert sammen med mange gode venner
Vis vedlegget 447151
Vis vedlegget 447152
Sommeren kom til både Hamar og Botilsrud denne helga, ha en fin helg������������������
Vis vedlegget 447153
gismo
Jeg er klar. Skal bare kjøre karuseller noen dager først.......Takk for laget i går, veldig bra kveld . Kanskje vi ses i slutten av uka ?
Hvem da... Har da kjærlighet til mangt og mye je da KarmanaBare å komme seg ut å hente de to grytene med gull som kan finansiere de nyeste modellene til kjærlighetsmerkene dine
Fort gjort å drømme seg bort med slike forhold!!-Og etter å ha hørt The Daily Growl på vinyl hos meg forrige fredag, så blir det innkjøp av kvalitets-vinylrigg forstod jeg???
Det er flotte fiskeforhold i Bittermarka nå!
Vis vedlegget 447421
Takker Karmana.....stått for lenge...ny helg nåSå litt dødt ut det ølet der, gismoen. Ellers ser det ut som utgangspunktet for en god helg er det beste. Skål med rødt fludium fra Bergen
Stått for lenge.....istedenfor drukket. Skjerp deg!!!Takker Karmana.....stått for lenge...ny helg nåSå litt dødt ut det ølet der, gismoen. Ellers ser det ut som utgangspunktet for en god helg er det beste. Skål med rødt fludium fra Bergen
Og nytt øl
gismo