motoren
Æresmedlem
Heia gismo,nydelig forsterkeri der hjemme
mvh
mvh
Støtter deg i ditt valg av "beste spor" blues, det fungerte bra på Ane sitt album syns jeg.Var flere høreverdige spor på Ane Brun, men enkelte høres ut som dårlig vinyl eller slitte spolebånd!!
Ikke alt er like bra, og Nick Cave`s In to my arms faller helt gjennom i f.ht. originalen.
Likte Lucinda Williams-låta best.
Den er jo suveren i originalen også.
Nyt det i lange drag gismoAaaalt for lenge siden det har glødet i Einstein og kommet lyd ut av Sonusene
Blitt mye mini Tannoy på det andre lille anlegget.
Men i kveld fikk det gløde litt
gismo
Vakkert vakkert Gismo!Aaaalt for lenge siden det har glødet i Einstein og kommet lyd ut av Sonusene
Blitt mye mini Tannoy på det andre lille anlegget.
Men i kveld fikk det gløde litt
Vis vedlegget 461696
gismo
Får assosiasjoner til følgende sitat:Ja Gismo...som tidligere eier av dine nåværende Mementoer....disse Guarneri Evolution er bare sykt bra og enda ett par hakk opp i forhold til Mementoene Det er atter en gang med vedmod jeg legger slike skjønnheter ut for salg..... Ha en finfin kveld
hilsen OhYeah
Du sa det for meg Ulf-B.....åååå disse er flotteFår assosiasjoner til følgende sitat:Ja Gismo...som tidligere eier av dine nåværende Mementoer....disse Guarneri Evolution er bare sykt bra og enda ett par hakk opp i forhold til Mementoene Det er atter en gang med vedmod jeg legger slike skjønnheter ut for salg..... Ha en finfin kveld
hilsen OhYeah
Led meg ikke inn i fristelse. Jeg kan finne veien selv. (Rita Mae Brown)
Hehehe, heia Gismo! Disse står ditt navn skrevet på, jo!Vis vedlegget 462656
Ja Gismo...som tidligere eier av dine nåværende Mementoer....disse Guarneri Evolution er bare sykt bra og enda ett par hakk opp i forhold til Mementoene Det er atter en gang med vedmod jeg legger slike skjønnheter ut for salg..... Ha en finfin kveld
hilsen OhYeah
Takk det samme K, enig med dæ, det var bra på de fleste områder.Hei.
Pm vedr. Bluesound vs. Moon Neo MinD sendt
Takk for sist forresten, bra saker på Hamar på freddan både musikk, lyd og lys- samt noe å kvile øya på (litt ut mot høyre i "lydbildet")
Mvh
K
Hei OhYeah.Vis vedlegget 462656
Ja Gismo...som tidligere eier av dine nåværende Mementoer....disse Guarneri Evolution er bare sykt bra og enda ett par hakk opp i forhold til Mementoene Det er atter en gang med vedmod jeg legger slike skjønnheter ut for salg..... Ha en finfin kveld
hilsen OhYeah
Følger deg helt til døren når det gjelder denne skiva Gismo!Magisk stemning....
gismo
Blir litt sår i hjerte da jeg ser dine Evolution OhYeah, men livet må rusle videre lellVis vedlegget 462824 Den er god Gismo Kos deg videre med de nydelige Mementoene hilsen Guarneri Evolution og OhYeah )