sundkoien
Hi-Fi freak
Håper det snart drar seg over brua her jeg...Nå får vi faen meg håpe det blir noe lyd snart, før du har akustikkbehandla hele Kirkenær!!
Du er ikke redd det blir for mye Møllers?
M
Håper det snart drar seg over brua her jeg...Nå får vi faen meg håpe det blir noe lyd snart, før du har akustikkbehandla hele Kirkenær!!
Nei, Nei- se til å få tetta igjen det vinduet som står heeelt malplassert, kvikt som f.....Nå får vi faen meg håpe det blir noe lyd snart, før du har akustikkbehandla hele Kirkenær!!
Enig ang plassering av vindu kwil, men je bygde itte huset, ble satt opp 1900….Nei, Nei- se til å få tetta igjen det vinduet som står heeelt malplassert, kvikt som f.....
Du har rett i det, det fikk jeg erfare forrige dagen, da skulle jeg smyge meg bak der og kom borti en av banankontakteme på Vertere kablene, den ble skeiv og da jeg prøvde å «rette» den litt knakk hele drittenTror Serblin gråter en skvett av glede når han ser hvor forseggjort du gjør det
Et estetisk forslag fra Foldnes. Hvis du en gang skal kjøpe nye høyttalerkabler; da ville jeg gått for spader og festet kabelen mot høyttalerfoten. Nå står jo koblingene ut som en mini-penis
God kveld i stua, kan du si litt mer om disse panelene? Jeg har vurdert noe slikt i lytterommet, lekkert oppsett du har fått til btwTenkte å teste ut litt akustikk-panel i mitt mancave-hjørne av stua
Blir litt spennende i alle fall……
Pssst…. De skal IKKE ligge på gulvet
Vis vedlegget 861047
Vis vedlegget 861046
gismo
Takker, kan dessverre ikke så noen om lydmessig effekt ennå da jeg ikke har testet med lyd i anlegget ennå Men at disse er flotte og enkle å montere kan jeg forsikre deg om. Om effekten med lyd er god blir det nok helt opp til taketGod kveld i stua, kan du si litt mer om disse panelene? Jeg har vurdert noe slikt i lytterommet, lekkert oppsett du har fått til btw
Tenkte å teste ut litt akustikk-panel i mitt mancave-hjørne av stua
Blir litt spennende i alle fall……
Pssst…. De skal IKKE ligge på gulvet
Vis vedlegget 861047
Vis vedlegget 861046
gismo
Lover godt, har ti tommeltotter så enkel montering liker jegTakker, kan dessverre ikke så noen om lydmessig effekt ennå da jeg ikke har testet med lyd i anlegget ennå Men at disse er flotte og enkle å montere kan jeg forsikre deg om. Om effekten med lyd er god blir det nok helt opp til taket
Kjøpt her til en betalbar pris
Vis vedlegget 865788
gismo
Hvor er "her"?Takker, kan dessverre ikke så noen om lydmessig effekt ennå da jeg ikke har testet med lyd i anlegget ennå Men at disse er flotte og enkle å montere kan jeg forsikre deg om. Om effekten med lyd er god blir det nok helt opp til taket
Kjøpt her til en betalbar pris
Vis vedlegget 865788
gismo
Her er jem&fix, finnes på mange plasser i landet, mine kjøpte jeg på Elverum!Hvor er "her"?
Kanskje bedre å sette inn en lenke enn bare bilde.
Det er nok flere som er interessert i dette som er såpass lavt priset i fht mye annet.
Ja jeg har kappet mine, monteres med få sorte skruer, som må bestilles i tillegg. Skrus i veggen gjennom den i dette tilfeller den tykke sorte filten som eikespilene er montert påLover godt, har ti tommeltotter så enkel montering liker jeg
Har du kappet de på høyden? Ser ut som de er 244cm høye på målene?
Hvor kam man hadle disse lekre platene?
Takk for god tilbakemelding, ser ut som jeg har tatt et par pils for mye i siste innleggJa jeg har kappet mine, monteres med få sorte skruer, som må bestilles i tillegg. Skrus i veggen gjennom den i dette tilfeller den tykke sorte filten som eikespilene er montert på
gismo
Det hadde de nok også hvis de ble forhandlet via hi-fi butikkJeg trodde slike akustikkplater kostet det tidobbelte.
mvh
MinstDet hadde de nok også hvis de ble forhandlet via hi-fi butikk
Forstår at jeg ble oppfattet som litt bøs.Her er jem&fix, finnes på mange plasser i landet, mine kjøpte jeg på Elverum!
gismo
Ta med nedover neste gang bluesKjøper så mye nye hifi-greier at møblene nå selges.
Du kan få låne ei campingseng av meg hvis du vil.
Du vet, har man solgt hus og har avtaler så må HiFi vente serru MortenMerkelig prioritering..
M
Det så utrolig lekkert ut Gismo med spiler og hjørnefeller Blir nok å høre dette lydmessig også tenker jeg.
Ahhh. A zen moment verdt å vente påVis vedlegget 866993
Prikken over i-en.