Hva med George Benson, Tom Scholz, og Neal Schon? Mark Knopfler på 96???? Jeg skjønner ikke kriteriene. Makan til tulleliste har jeg sjelden sett.Idiotliste. Skummet raskt gjennom og fant ikke verken Vai, Satriani, Petrucci eller Bettencourt på topp 50. Mens en middelmådighet som James Hetfield er på lista.
Og så ser de jo helt bort i fra alle de strålende jazzgitaristene...og Steve Lukather...hvor er han...? Hjelpemeg.
Hmmmm, hvorfor skulle Joni være på en slik liste i det hele tatt? Var hun en spesielt god gitarist? Siden jeg hverken er en fan eller har hørt mye på henne, så spør jeg dersom en spesiell spillestil og teknikk på akustisk gitar er kriterier, så burde vel Lindsey Buckingham være langt foran?Kan forstå at Joni kommer litt opp på en slik liste, men på langt nær så høyt.
Og - Ritchie Blackmore på 75 plass sier jo det aller meste.
Du får google og sjekke ut litt. Det burde ikke være kun VM i shredding og powerchords som gjør om du er med på rankinger, eller ikke.Hmmmm, hvorfor skulle Joni være på en slik liste i det hele tatt?
Kreative akkorder og odde harmonier. Kanskje ikke den teknisk beste, men mye «hva er det der?»Hmmmm, hvorfor skulle Joni være på en slik liste i det hele tatt? Var hun en spesielt god gitarist? Siden jeg hverken er en fan eller har hørt mye på henne, så spør jeg dersom en spesiell spillestil og teknikk på akustisk gitar er kriterier, så burde vel Lindsey Buckingham være langt foran?
Da er det mange som burde inn på lista. Som sagt, Lindsey Buckingham og Dominic Miller burde høyt på lista da.Kreative akkorder og odde harmonier. Kanskje ikke den teknisk beste, men mye «hva er det der?»
TakkImponerende og flott,
Jeg rota det til under påføring av shellac. Først oppstod en stor gul spot ved siden av der hvor jeg forsøkte påføre lakken. Og så bare eskalerte katastrofen. Jeg bestemte meg for å beholde feilen istedetfor å starte helt på nytt. Særpreg og levd liv, liksom..men...
..."misfargingen" nede bak stolen?
Var ikke der på bildet i innlegg #740 ?
Drar fram denne igjen da rattle-o-matic stolen fra Gretsch viste seg å være noe av det rareste jeg har vært borti.Gretsch sin space-control bridge tror jeg aldri jeg har lest et positivt ord om, så jeg forventa daffe greier unplugged.
FEIL! Denne synger som bare fy
Vis vedlegget 867800
Får kryssbytte litt med andre leker litt etterhvert, men enn så lenge er jeg blid i absolutt hele fjeset