Jo jøss, har begynt å studere AFP-ordninger..Alt Bra håper jeg.
Eml30 er jo så ren og potent at jeg ville gått for det enkle: klassisk IT uten noe mer dill.jeg har to forskjellige driver løsninger i tankene.
Bare å trykke på AFP knappenJo jøss, har begynt å studere AFP-ordninger..Alt Bra håper jeg.
Uansett om du skal ha VR-rør eller ikke så trenger du avkobling av V5 slik at sekundær-siden av IT ser et stabilt AC-messig jordingspotensial.sorry noen små tegnefeil bla v GR100 DM
Hvordan tenker du å justere bias?Skissen ble litt lurvete... men jeg tenkte å gjøre det slik den viser
Det finnes en del andre varianter, her er noen på ebay:Skissen ble litt lurvete... men jeg tenkte å gjøre det slik den viser
Har jeg tenkt feil her?
En annen sak : caps til ey 500a
Noen som vet om en litt mer stabil og litt bedre innpakket løsning en de hvite std porselenshettene?
som et forsøk tenkte jeg å bruke to matchede gm 70Hvordan tenker du å justere bias?Skissen ble litt lurvete... men jeg tenkte å gjøre det slik den viser
Tja, den beste løsningen når du har regulert Vg er også å ha regulert Va.som et forsøk tenkte jeg å bruke to matchede gm 70Hvordan tenker du å justere bias?Skissen ble litt lurvete... men jeg tenkte å gjøre det slik den viser![]()
Retro nok?Jeg tenkte å legge ut et par målepunkter , hva bruker jeg tilsette?
og tilgang til trimpot for bias justering
I kretsen er det ingen katodemotstand for gm 70 men en liten motstand til å måle over gjør forhåpentlig ingen skade. Hvilken type og verdi er fornuftig ?
Jeg lurer også på å sette inn metere, retro look for moro skyld, om de ikke gjør skade på lyden ?
Hvilke er i tilfelle å anbefale?
Du nærmer deg vel raskt høyden...........Det tok sin tid...men nå er jernvarene stort sett her
Bakerst opt'ene, så psu trafoer til gm 70, dernest psu trafoer til eml 30A, de 4 foran er choker. I tillegg til dette står det 4 choker hjemme som jeg allerede har fått, pluss 4 psu jern til filamentene, og 4 choker til hver av de kretsene. Et par tango nc 20F er også "at the ready"
Shit det blir noen kilo, bare de på bildet veier snaue 50.. vekten æ'kke noe problem men jeg fikk litt chassisangst....