Kan du ikke spare den til messa i Horten da, så kan vi hjelpe deg å bli kvitt den (dvs. drikke den opp)Ser ut til at jeg må drikke Otarden min selv....
Da får du heller bare sende konjakken, he-heEtter å ha blakket meg på noen små innkjøp (hehe) så ser det ut som om Horten henger i en tynn tråd......
Mvh.
Bjørn
Og så kan LF sende sjefa.Da får du heller bare sende konjakken, he-he
Forklaringen kan jo ligge i at Linda også leser dette forumet -- det er jo ikke sikkert at hun syns at du er noe å samle på ;DSyns det er dårlig gjort av ELEL6200 å ikke gå med på tilbudet. Syns jeg strakk meg langt, hehe.
Forklaringen kan jo ligge i at Linda også leser dette forumet -- det er jo ikke sikkert at hun syns at du er noe å samle på ;D
Men kanskje mora hennes er ledig?
God idè porcus ;DMen kanskje mora hennes er ledig?
Er det mulig å få lagt inn et bilde av denne mora ;DGod idè porcus ;D
Svigermor er ei noe spesiell dame, med en sinnsyk vinylsamling. Så det er nok mange på dette forumet som ville finne både svigermor og samlinga meget interessant.
Dattera derimot, er som sin mor noe spesiell, men eier ikke en eneste vinyl, så kanskje er det mer å tjene på mor enn datter i dette tilfellet
LF
Jeg husker originalen. Men ikke oppfølgeren.jeg skrev et dikt til/om min mann og sendte til et Hi-Fi-blad.
Hmmm ... *telle* ... fra og med jeg ble samboer første gang, har jeg sluppet nytt høyttalersett inn i huset omtrent like ofte som jeg har sluppet en ny kvinne innenfor trusestrikken, forsterker like ofte og signalkilde en del flere ganger. Tallene er lave nok til at både casanovaene og hifi-asylantene vil se på meg som puritaner ;Dmed nesen dypt nede i et hifi-blad eller fullt konsentert lyttende med ørene på stilker har de null interesse for andre damer, de er faktisk, utrolig nok, veldig trofaste, mot alt annet enn anlegget sitt!
Det der første diktet/sangen husker jeg usannsynlig godt da jeg leste det på trykk i Audio tror jeg det var. Samboeren min (som jeg hadde den gangen) syntes det var ganske så morsomt.Min mann var så DUM!! at han tipset meg om denne debatten, så da kunne jeg selvsagt ikke dy meg for å hive meg på..
Trenger vi ny ****** kjære? Jo jammen har vi hørt den før. For 10 år siden var jeg såpass lei av de ustanselige utskiftingene, at jeg skrev et dikt til/om min mann og sendte til et Hi-Fi-blad. Ser at dette diktet kan være aktuelt også i dag:
(Melodi : Karius og Baktus sangen, den triste)
Conrad Johnson eller Krell,
Martin Logan eller Snell.
Doxa er vel også bra
så hva skal jeg velge da?
Levinson, han er vel grei,
nå må jeg bestemme meg.
Så det får vel kanskje bli
en Electrocompani?
KEF det er visst kjekt å ha.
Denon har jeg hørt er bra.
Monster, har jeg nok av det?
Eller nettstøyfiltere?
Abstinensen trenger på,
må visst gjøre innkjøp nå.
Hva min kone syns om det,
kan jeg ikke bry meg med!!
Noen år seinere skrev jeg dette, da det første viste seg å ha ingen effekt:
(SAMME MELODI)
Jeg har fått meg BKS,
de er jammen noe tess!
DOXA’en er også grei,
trøster meg når jeg er lei.
Thorensen, en gammel venn,
kan jo ikke svikte den.
Sony-CD, hva med den?
Skuffen lukkes tøft igjen!!
Nå er lyden veldig bra,
så hva skal jeg gjøre da?
Kan’ke sakke akterut
må jo skifte noe ut…
Tenker så det knaker nå,
og nå vet jeg hva jeg må:
Komponenten den er stor,
jeg kan bytte konemor !!
Den store kompoenten fikk bli... var så uhamselig å få ut av huset, den hadde dessuten usedvanlig god dempende effekt på lyden, foruten en viss affeksjonsverdi…
En trøst til dere i samme situasjon ( som jeg): med nesen dypt nede i et hifi-blad eller fullt konsentert lyttende med ørene på stilker har de null interesse for andre damer, de er faktisk, utrolig nok, veldig trofaste, mot alt annet enn anlegget sitt!
Og til dere hi-fi-nisser: Bare stå på! Etter en 10-15 år resignerer hun helt, og da kan dere bare ta dere helt ut.... helt frie tøyler… Hvis hun holder ut så lenge da....