TIL HØVDINGEN
Jeg kommer med et lite ønske, kan høvdingen være så vennlig å fjerne denne tråden fra forumet? Om dere ikke fjerner den, er det mulig at det blir innleggsstopp?
Linda gjorde en tabbe, hun hadde ikke trodd at hennes innlegg til meg ville skape så mye blest. Dette har utarta seg, og er rett og slett for dumt.
TIL MEDLEMMENE
Her kommer mer frustrasjon som gjelder hele forumet; Jeg begynner å bli lei av nye medlemmer som morer seg på et seriøst forum. Har verken noe i mot jenter eller humor, men nå er det gått for langt. Hadde de i det minste hatt noe konstruktivt å komme med, eller hatt musikk interesse (enkelte skriver at de er totalt uinteressert i hifi
.), skulle jeg ikke ha sagt noe, men de skriver jo bare tull (etter min oppfatning). Vennligst meld dere ut av HFS, og finn et annet forum hvor dere kan more dere vel så mye. Det beste ville dog være at dere etter hvert deler vår interesse for hifi og musikk, og deltar i diskusjonene. Litt skjeve blikk skader ikke, det er bare hyggelig
Jeg er fullstendig klar over at dette er selvforskyldt, og bøyer meg totalt i støvet, men ber innstendig om at forummedlemmer ikke lenger skriver innlegg på denne tråden slik at den kan dø i det stille. Er vel innlysende at heller ikke dette innlegget bør besvares.
På forhånd takk.
LF