oddemann
Overivrig entusiast
Tjaja. Litt knask er det jo å finne.
Ryddesalg - vi tømmer lageret
Det her var vel iallfall et bra tilbud på JBL 590. Hvis det hadde vært tre-veis og høyere følsomhet kunne jeg kanskje latt meg friste.Tjaja. Litt knask er det jo å finne.
Den er solgt....
Lurer på om det var noe sånt den kostet ny den gangen også, faktisk. Men dette er jo selve NAD forsterkeren i visse kretser, så skulle ikke forundre meg om en eller annen sveiseblind tulling biter på.Wow, snakk om å være optimist. 9000 kr for en 20 år gammel møkkaforsterkerSjelden mulighet! NAD 208 med 4 x 250 watt, til kun 9000,-!
NAD 208 til salgs - FINN Torget
Sorry, kunne ikke dy meg
Men det mest fantastiske er jo at forsterkeren har fått to ekstra kanaler på 250 watt hver. Da er kanskje ikke prisforlangende så ille allikevel.
Tja, dette er vel å regne som vintage?! Og da er det vel ingen "fasit" på salgspris, må vite. Jeg mener, det er jo nok av folk som krever relativt gode penger for en Fisher el de har funnet på dynga?!
Men 4 x 250w, er det jo ikke da...
Lurer på om det var noe sånt den kostet ny den gangen også, faktisk. Men dette er jo selve NAD forsterkeren i visse kretser, så skulle ikke forundre meg om en eller annen sveiseblind tulling biter på.Wow, snakk om å være optimist. 9000 kr for en 20 år gammel møkkaforsterkerSjelden mulighet! NAD 208 med 4 x 250 watt, til kun 9000,-!
NAD 208 til salgs - FINN Torget
Sorry, kunne ikke dy meg
Men det mest fantastiske er jo at forsterkeren har fått to ekstra kanaler på 250 watt hver. Da er kanskje ikke prisforlangende så ille allikevel.
Uten egentlig å ha peil, må vel dette være billig??
Tannoy Kindom 12 : digitalhandel
...men hvis det er en Kindom og ikke Kingdom er det kanskje ikke så billig allikevel.
Hm...Veil. 95k eller deromkring.
Uten egentlig å ha peil, må vel dette være billig??
Tannoy Kindom 12 : digitalhandel
...men hvis det er en Kindom og ikke Kingdom er det kanskje ikke så billig allikevel.
Er 47500,-, 6480kroner billigere enn 26990,-?6480,- billigere enn digitalhandel. Ser nesten ut som det er den samme butikken.
Da er nok tallene riktig, men det står ikke noe sted at det er pr.stk.26990,- er pr.stk
Da skal jeg bestille en stk, bare for å se hva selger velger å gjøre26990,- er pr.stk
De hadde vel en annonse på finn der det stod pris pr.stk. Er jo allikevel avslag på ca 40KDa er nok tallene riktig, men det står ikke noe sted at det er pr.stk.26990,- er pr.stk
Er ikke spesiellt billig lenger da.
Dem var annonsert med stk pris før. Men da er det jo fantastisk billig!Prisen gjelder for paret. Jeg har nylig vært i kontakt med firmaet ang disse og noen andre høyttalere.
Jeg vet ikke, men jeg tipper de har kun ett par, og da er det ganske mørkt å selge dem i stk. Du selger liksom ikke den ene da.....Dem var annonsert med stk pris før. Men da er det jo fantastisk billig!Prisen gjelder for paret. Jeg har nylig vært i kontakt med firmaet ang disse og noen andre høyttalere.
Mvh
morten
de høytalerne kan anbefales på det sterkeste! Det er Nautilus 805, det ser man på at diskanten ligger i et spor på toppen av høytalerne. På etterkommerne, 805S ligger de på toppen. Prisen var også fin.
Høytalerene og anlegget forsvant fort til den prisen.....