Meget potente høyttalere til en ok pris jaDynabel Super Exact - Torget
Billig!!!!!!!!!!!
OK? Med de stativene der så er det nær KUPPris synast egMeget potente høyttalere til en ok pris jaDynabel Super Exact - Torget
Billig!!!!!!!!!!!
Passiv sak.
Hadde vært gøy å vite hva de spilte ring rundt! Anyone??
Setter en tier på at det var noe Franske sakerHadde vært gøy å vite hva de spilte ring rundt! Anyone??
..uorginale basser kanskjeUndrer meg at ingen har skaffet seg disse enda
Snell høyttalere m/ target stativer - FINN Torget
"Deilig" lyd av disse Snell ht.Sånne har jeg, men med oppspiste basskanter.Er de bra altså?
Døveste trikset når man skal selge noe brukt.Hadde vært gøy å vite hva de spilte ring rundt! Anyone??
Døveste trikset når man skal selge noe brukt.Hadde vært gøy å vite hva de spilte ring rundt! Anyone??
... Annonsere en høyttaler til 4K og i stedet for å oppgi hva de faktisk koster nye, så dikter man opp en annen HT til store summer som man hevder den "spiller bedre enn". Slikt pisspreik ser man faktisk ganske ofte på bruktmarkedet og er et av de mest åpenbare tegn på at selger prøver å lure kjøperen. Uærlighet, halvsvindel og lureri. Slike mennesker bør man rett og slett ikke handle med... selv om prisen er grei nok i seg selv for objektet.
Kjenner ikke til vedkommende, med slik slesk bullshitting som overnevnt samt påstander om "verdens beste" etc, så er det lite som vitner om seriøsitet. Jeg liker rett og slett ikke folk som annonserer på denne måten.Fy skamme deg Gjestemedlem , nå var du litt vel surmaget !
Dette er en av de bedre folka du kan handle av her på sentralen.
Noe av det værste pisspreiket jeg har lest på sentralen...Døveste trikset når man skal selge noe brukt.Hadde vært gøy å vite hva de spilte ring rundt! Anyone??
... Annonsere en høyttaler til 4K og i stedet for å oppgi hva de faktisk koster nye, så dikter man opp en annen HT til store summer som man hevder den "spiller bedre enn". Slikt pisspreik ser man faktisk ganske ofte på bruktmarkedet og er et av de mest åpenbare tegn på at selger prøver å lure kjøperen. Uærlighet, halvsvindel og lureri. Slike mennesker bør man rett og slett ikke handle med... selv om prisen er grei nok i seg selv for objektet.
Har også handlet flere ganger med vedkommende.Noe av det værste pisspreiket jeg har lest på sentralen...Døveste trikset når man skal selge noe brukt.Hadde vært gøy å vite hva de spilte ring rundt! Anyone??
En av de hyggeligste personene jeg har handlet med her på sentralen er vedkommende som selger disse.
Jeg har handlet flere ganger med vedkommende og sist gang nevnte han disse høyttalerne og hvor bra de spilte i forhold til noen andre mye dyrere høyttalere han hadde hatt hjemme. Jeg tviler faktisk ikke, fordi jeg har lignende høyttalere fra en annen engelsk produsent og vet at de er vanvittig vellydende til de prisene som forlanges på bruktbørsen.
Til prisen han forlanger er de et kupp, og mye annet han har solgt har vært til meeeget edruelige priser.
"Verdens beste" er nok skrevet med glimt i øyet, men stakkars folk som lar seg hisse opp av det.
Skivebom Gjestemedlem, gedigen skivebom.
mvh
Svært sjeldent at slike omsettes. Nå dukket det opp et par på børsen for kr 16.000,-. Mon tro om det er de samme? Eller kanskje en tilfeldighetJBL 250 TI for 8000kr før pruting, er de i god stand som det står i annonsen er det et godt kjøp.
har selv lillebror 240ti og er strålende førnøyd med den behagelige vintage jbl lyden, 250ti er visstnok enda en klasse bedre.
JBL 250 TI - FINN Torget
Sikkert en hyggelig kar, og prisen er det heller ikke noe å si på. Tilbakemeldinger her tyder jo på at mitt utsagn om at "Slike mennesker bør man rett og slett ikke handle med" var nok feil av meg å si og jeg beklager det utsagnet. Det var ikke på sin plass.Noe av det værste pisspreiket jeg har lest på sentralen...
En av de hyggeligste personene jeg har handlet med her på sentralen er vedkommende som selger disse.
mvh
Undrer meg at ingen har skaffet seg disse enda
Snell høyttalere m/ target stativer - FINN Torget[/QUOTE
hva slags lydsignatur har de der, og Snell generelt?
Som underholdning: følg med på finn en måned, hvor mye som blir solgt billig, som så dukker opp igjen noen tusen dyrere på torget her. Det er helt latterlig. Ligger flere annonser på torget her nå med ting som gikk for flere tusen mindre på finn.Svært sjeldent at slike omsettes. Nå dukket det opp et par på børsen for kr 16.000,-. Mon tro om det er de samme? Eller kanskje en tilfeldighetJBL 250 TI for 8000kr før pruting, er de i god stand som det står i annonsen er det et godt kjøp.
har selv lillebror 240ti og er strålende førnøyd med den behagelige vintage jbl lyden, 250ti er visstnok enda en klasse bedre.
JBL 250 TI - FINN Torget
JBL 250ti - Torget
fordi?Slike folk er en skamm for hobbyn
Du dreper grasrota .fordi?Slike folk er en skamm for hobbyn
For et latterlig utsagn.Slike folk er en skam for hobbyn
Dette er vel bare en kremmer med egen utviklingsavdelingDe som virkelig burde skamme seg er de som selger kabler med påmonterte magneter for 100000. DET er skruppelløst og sleipt det. Rein svindel etter min mening.
Helt enig! Meningsløs diskusjon.enig.
"butikk" er "butikk", og kjøp er helt frivillig.