Det synes jeg IKKE TT.Hvordan kan du si at nevnte platespiller er et dårlig produkt, har du hatt en slik at du kan uttale deg? Platespilleren jeg linket til kan være et godt kjøp til noen som vil prøve seg på vinyl og ikke vil svi av mye penger. Er det da galt av meg å legge ut en link til denslags? Er denne tråden kun ment for high end utstyr og for viderekommende? Med over 26000 registrerte brukere, tror jeg vi trygt kan anta at det finnes brukere i alle kategorier, men hvis jeg tar feil, så så jeg slette min annonnse, hvis dette kan bidra til ro i tråden
Lyngdorfkombo til en fin pris
FINN – Lyngdorf TDAI2200 Analog + RP og CD1
It's all yoursDet er da flere pickups som går innafor de spesifikasjonene, Danelectro. Du får feks en AT95 på. VFM-faktor på den angjeldende AT er direkte astronomisk, da den tilogmed kan hindre en Pro-Ject i lavere prisklasse å låte knust glass. På en TT42 vil den stramme opp totalen. Helt låst er ikke justeringene på Marantz heller. Du kan justere innenfor halvgrammet på TT42. Så lenge nåletrykket ligger rundt 2- 2,5 og compliance er OK soft- no probs. Selvfølgelig må forventningen skrus noe så ursolid ned ift Regas potensial, men innenfor de begrensninger TT42 har , er den en god starter deck. Dersom du- for en totalpris mellom 500-1000 kroner - får en pen TT42, dens nye reim, Goldring PA1 riaa og en ny 95E..hvorfor i allverden ikke?? Markedet for TT42 ligger blant de som spiller maks hundre LPer i året- det greier den pakka med en skremmende god lyd. Mye bedre enn et nytt ex av Platekompaniets Audio Technica AT LP60, for eksempel. Og sitter du på den pakka noen år er den nevnte RIAAen såpass god at den tåler å følge med opp til etterfølgerdecket
Solgt dessverre.. Noen her som ble den heldige?
Plaster på såret ikke helt billig med en slik har jeg ikke sett før .Den dagen jeg får med meg gode kjøp, triller det snøballer i helvete.
Rabco-arma ble høyt ansett i gamle dager.Plaster på såret ikke helt billig med en slik har jeg ikke sett før .Den dagen jeg får med meg gode kjøp, triller det snøballer i helvete.
FINN – Harman Kardon ST7 platespillere !!!
Et rakleverk uten like. Siste jeg ville kjøpt av vintage spillere.Plaster på såret ikke helt billig med en slik har jeg ikke sett før .Den dagen jeg får med meg gode kjøp, triller det snøballer i helvete.
Knall gul. Han sender dessverre ikke.Rega P3 med pickup til 1000 kr.
FINN – Rega platespiller selges
ja du trenger vel ikke flere?Et rakleverk uten like. Siste jeg ville kjøpt av vintage spillere.Plaster på såret ikke helt billig med en slik har jeg ikke sett før .Den dagen jeg får med meg gode kjøp, triller det snøballer i helvete.
Er det dette anlegget du tenker på?Rabco-arma ble høyt ansett i gamle dager.Plaster på såret ikke helt billig med en slik har jeg ikke sett før .Den dagen jeg får med meg gode kjøp, triller det snøballer i helvete.
Svein Erik Børja hadde den i sitt drømmeanlegg i "Radio och Television" ca 1979.Resten tror jeg var:Rolv-KArsten husket det jeg leste for lenge siden, så jeg sakset klippet i et innlegg han haddde.
- Rabco tonearm
- EMT pick-up
- Mark Levinson ML-1 pre amp
- Electro Research A75 power amp
- Beveridge høyttalere
- Studer spolebåndopptager
- Sequerra Model 1 FM tuner
Det var kanskje med en sub-woofer og en MC-pre-pre også.....
Read more at http://www.hifisentralen.no/forumet...ra-mmeplatespiller-9.html#AOpwe5crYOMrfQ8v.99
Ha--- fant det på `lageret`Er det dette anlegget du tenker på?Rabco-arma ble høyt ansett i gamle dager.Plaster på såret ikke helt billig med en slik har jeg ikke sett før .Den dagen jeg får med meg gode kjøp, triller det snøballer i helvete.
Svein Erik Børja hadde den i sitt drømmeanlegg i "Radio och Television" ca 1979.Resten tror jeg var:Rolv-KArsten husket det jeg leste for lenge siden, så jeg sakset klippet i et innlegg han haddde.
- Rabco tonearm
- EMT pick-up
- Mark Levinson ML-1 pre amp
- Electro Research A75 power amp
- Beveridge høyttalere
- Studer spolebåndopptager
- Sequerra Model 1 FM tuner
Det var kanskje med en sub-woofer og en MC-pre-pre også.....
Read more at http://www.hifisentralen.no/forumet...ra-mmeplatespiller-9.html#AOpwe5crYOMrfQ8v.99
Rabco`n oppå ML-preampen
Kanskje ikke lett å se, boken min er tross alt fra 1978 og litt slitt
Vis vedlegget 385205 Vis vedlegget 385206