jorwed_
Audio Arkeologen
Næh, sånn passe. Men den er verd hver krone. Fantastiske spillere, med ett stilrent og verfrisert ytre
(PS kjenner ikke verdi på PU)
Næh, sånn passe. Men den er verd hver krone. Fantastiske spillere, med ett stilrent og verfrisert ytre
har da sett lavere modellnr til samme pris nylig, så da kan det vel ikke være så galt...Næh, sånn passe. Men den er verd hver krone. Fantastiske spillere, med ett stilrent og verfrisert ytre
(PS kjenner ikke verdi på PU)
Den var strøken ja! Og den er allerede kommet på plass i nytt hjemGrei , den. Men du, Jorwed hadde et bedre deck til 2500 her ute for etpar dager sia- utfra bildene strøken Systemdek IIX m/Helius Scorpio. Si bare fra om den ikke har blitt avhentet.
Hos meg skal den få full Origin Live overhaling
Spennende kanskje det er en tidlig 1972 utgaveTechnics SL1200 til 2300 kr. Ingen bilder av spilleren eller beskrivelse av tilstand i annonsen.
FINN – Technics sl 1200 selges
DJ brukt og prisen er skrudd opp til 4000,-
Jepp, har det.De har vel lagt ute en stund til 9.500,-?
ikke pr stk, men 1 stk!Klipsch R-26F til 1649 pr stk på happyhour på elkjøp.no nå i kveld
Klipsch R-26F gulvhøyttaler (1 stk) - Høyttalere - Elkj�p
Men, de har over 100 på lager...ikke pr stk, men 1 stk!Klipsch R-26F til 1649 pr stk på happyhour på elkjøp.no nå i kveld
Men selges disse for samme pris?Men, de har over 100 på lager...ikke pr stk, men 1 stk!Klipsch R-26F til 1649 pr stk på happyhour på elkjøp.no nå i kveld
Jada, bare legg 2 stk. i handlekurven, så ser du det.Men selges disse for samme pris?Men, de har over 100 på lager...ikke pr stk, men 1 stk!Klipsch R-26F til 1649 pr stk på happyhour på elkjøp.no nå i kveld
Philips 65" 4K UHD LED Smart TV 65PUS7120 - TV - Elkj?pEllers samme sted (Elkjøp)ett vanvittig tilbud på 65 tommers TV fra Philips, ikke bare det men de gir deg en 32 tommers TV også fra Philips med på kjøpet. Men altså bare ikveld.
Hei.Hva for en Luxman var det prat på? TT, Jorwed.
Men er ikke dette en modell som ikke er på høyde med gamle reference?Fint. Greit å vite. Tilbudet varer til midnatt
ikke spør meg, det er andre som vet og som har lagt ut linken. Jeg har bare stilt spørsmål om det bare var ett eksemplar og fikk vite at det var over 100 stk til oppgitte pris. Alt jeg vet erat tilbudet varer fram til kl 23:59Men er ikke dette en modell som ikke er på høyde med gamle reference?Fint. Greit å vite. Tilbudet varer til midnatt