TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Bore borte borteREL T5 med liten defekt til 900 kr.
https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=85589380
Bore borte borteREL T5 med liten defekt til 900 kr.
Ble det din?Bore borte borteREL T5 med liten defekt til 900 kr.
Nei.Ble det din?Bore borte borteREL T5 med liten defekt til 900 kr.
???????????????????????????????????????????????? Godt tips, så det for seintFINN – Stereorack til gi bort pris.
IMF, Technics, osv
Var akkurat for sen, var andremann som ringte. Kunne godt tenkt meg de høytalerene.FINN – Stereorack til gi bort pris.
IMF, Technics, osv
You and me both, sett bort fra at jeg ikke har plass til de. Hvilke IMF-er det? Bare ht er jo verdt flerfoldig mer enn prisen som er satt. Grammofonen er også interessant. Tror det er en Technics SL2000, og den er jo også verdt mye mer enn 500 kroner.Var akkurat for sen, var andremann som ringte. Kunne godt tenkt meg de høytalerene.FINN – Stereorack til gi bort pris.
IMF, Technics, osv
Forsterkeren var også intressant. Vet ikke hvilke IMF det var og selger visste det heller ikke (hadde fått dette av en kamerat). Men så ut som en av de litt størreYou and me both, sett bort fra at jeg ikke har plass til de. Hvilke IMF-er det? Bare ht er jo verdt flerfoldig mer enn prisen som er satt. Grammofonen er også interessant. Tror det er en Technics SL2000, og den er jo også verdt mye mer enn 500 kroner.Var akkurat for sen, var andremann som ringte. Kunne godt tenkt meg de høytalerene.FINN – Stereorack til gi bort pris.
IMF, Technics, osv
Innbrudds-konkurssalg er for meg et nytt konsept.Det står da - Gi bud - 35 er bare luremus- den luringen der får du ingenting rimelig
INN – Innbrudds-Konkurs SALG: Original-forseglede Harbeth 40.1 Cherry m. STANDS
Det kan sies mye om selgeren, grundig omtalt gjennom flere runder, men dette kan kanskje være attraktivt for noen.
Produktet er topp, og prisen er god. Resten får man vurdere.....
Må jo være bra med så mange store bokstaver og underlige ord.Innbrudds-konkurssalg er for meg et nytt konsept.Det står da - Gi bud - 35 er bare luremus- den luringen der får du ingenting rimelig
Det kan sies mye om selgeren, grundig omtalt gjennom flere runder, men dette kan kanskje være attraktivt for noen.
Når det gjelder denne selgeren er det ingenting som er vanlig eller uvanlig Men hadde ikke vært redd for å handle med han om jeg skulle hatt noe slikt.Innbrudds-konkurssalg er for meg et nytt konsept.Det står da - Gi bud - 35 er bare luremus- den luringen der får du ingenting rimelig
Beste er vel:Innbrudds-konkurssalg er for meg et nytt konsept.
Et hurtigt kig på HiFi Shark viser at prisen er klart rimelig ja..FINN – Innbrudds-Konkurs SALG: Original-forseglede Harbeth 40.1 Cherry m. STANDS
Dette er en auksjon, så hva prisen ender opp på vet man ikke enda.Et hurtigt kig på HiFi Shark viser at prisen er klart rimelig ja..FINN – Innbrudds-Konkurs SALG: Original-forseglede Harbeth 40.1 Cherry m. STANDS
FINN – Innbrudds-Konkurs SALG: Original-forseglede Harbeth 40.1 Cherry m. STANDS
https://richardcheese.bandcamp.com/album/free-downloads-today-onlyTODAY ONLY! FREE DOWNLOADS!
Download ALL the latest Richard Cheese albums FREE for Election Day, at shop.richardcheese.com today until the polls close!
HAIL TO THE CHEESE!!!
Kunne godt spandert FLAC på oss, men gratis er gratis.Det blir ikke bedre enn dette!
https://richardcheese.bandcamp.com/album/free-downloads-today-onlyTODAY ONLY! FREE DOWNLOADS!
Download ALL the latest Richard Cheese albums FREE for Election Day, at shop.richardcheese.com today until the polls close!
HAIL TO THE CHEESE!!!
* gratis * gratis * gratis *
Fra privat hifi-samling...Mistenker at det her egentlig er snakk om brukte høyttalere som er re-forseglet av en original, derav ordlyden "original-forsegling".FINN – Innbrudds-Konkurs SALG: Original-forseglede Harbeth 40.1 Cherry m. STANDS
Om du leser teksten så er jo dette høyttalere som han har "tuklet" med. Er dette en av de mye omtalte "MX" modifikasjonene?!FINN – Innbrudds-Konkurs SALG: Original-forseglede Harbeth 40.1 Cherry m. STANDS
Mistenker at det her egentlig er snakk om brukte høyttalere som er re-forseglet av en original, derav ordlyden "original-forsegling".
Med slik kreativitet i beskrivelsene av hvordan lyden oppleves bør han ha gode odds for å få jobb hos Nordost etter konkurssalget er ferdigOm du leser teksten så er jo dette høyttalere som han har "tuklet" med. Er dette en av de mye omtalte "MX" modifikasjonene?!FINN – Innbrudds-Konkurs SALG: Original-forseglede Harbeth 40.1 Cherry m. STANDS
Mistenker at det her egentlig er snakk om brukte høyttalere som er re-forseglet av en original, derav ordlyden "original-forsegling".
Men om de går for 35K er det vel et godt kjøp uansett.
"- KOMMENTAR -:
" - en Meget God Monitor-Høyttaler som vil bli Mektig Oppgradert med en LYD-Gjenngivelse som Berører Deg uten Side-Stykke mot en Levende Tilstedeværelse som kun Organic Master Solution kan få til. Den vil trives i et enda større lytterom i tillegg til å bli mer lettdrevet og gå betydelig Dypere i Bassen med en helt annen Dimensjon i Sammenhengen av det totale Lyd-Bilde !!!
- Personlig Eier-Reference fra dag-1 !!!
- Organic Master Solution hever nivået på denne Høyttaleren til noe Helt Fullstendig Unikt !!! ( - inkl. Stands ).
- Utvidet levetid på elementering med 30-40 år - i.h.t. Erfaring !!"
Støttes 100% !!Kan ikke dere lage en egen tråd om fyren? Dette har ingenting med gode kjøp å gjøre...
Ja det kan du si .men jeg la inn et bud på dem like så godt,men tror jeg noe på dette så finnes nissen også.FINN – Innbrudds-Konkurs SALG: Original-forseglede Harbeth 40.1 Cherry m. STANDS
Hehe, lykke til med budet TønnesJa det kan du si .men jeg la inn et bud på dem like så godt,men tror jeg noe på dette så finnes nissen også.FINN – Innbrudds-Konkurs SALG: Original-forseglede Harbeth 40.1 Cherry m. STANDS