Rart og selge brukte for ny prisOriginalstativene koster 9k hos Swsg så fortsatt er Stereofil billigst...
To herpa sponplate-kabinetter, to herpa diskanter og en herpa bass - spennendeHar ingen mening om prisen på 2000kr, men spennende for de som liker slikt:
Demo/testhøytaler fra Doxa midten av 1990-tallet produksjonsmodellen ble 5 cm lavere
Vis vedlegget 409780
Betaler han 1000,- + bensin og bompenger, skal jeg kjøre de på dynga for ham.Ville ikke gitt noe for dem, uansett om de er spikret sammen hos Doxa eller ikke.
Ville ikke gitt noe for dem, uansett om de er spikret sammen hos Doxa eller ikke.
Jeg har ingenting imot Doxa, men defekte prototyper av dårlig beskaffenhet og et design som ble forandret før de nådde produksjon er rett og slett ikke noe å samle på. Tviler sterkt på om de hadde vært verdt noe selv om de var i orden, så stygge som de er. Doxa er ikke noe som forandrer på det.Ville ikke gitt noe for dem, uansett om de er spikret sammen hos Doxa eller ikke.
Da kan vi konkludere med at dere ikke liker slikt..
Doxa 8-1 Mk.0?Tror jammen jeg har eid de der tidligere.
Aner ikke jeg heller, men det ble etterspurt en kraftig rørforsterker for tungdrevne MA-høyttalere til den prisen i en annen tråd. Kanskje løsningen? Men når jeg tenker meg litt om så er vel kanskje denne mer beregnet på stereo-instrumentbruk som keyboards mer enn hifi, selv om den nok er til multibruk.FINN – Mesa Boogie Strategy 400 rørforsterker
Vet ikke om prisen er god, men de dukker skjelden opp de her.
Hei jeg har Mesa Baron ,som og er en skjelden ting.Men denne har jeg sett som vanlig gitarforsterker,prisen har jeg sett til ca 500 dollar,ca 4K ,men ser den har samme antall rør.10K er ikke noe u pris det heller .låter sikkert meget bra .FINN – Mesa Boogie Strategy 400 rørforsterker
Vet ikke om prisen er god, men de dukker skjelden opp de her.
Ja litt stiv pris,ble solgt for ca 2 år et par for 40/45000kr.Keiseren's nye klær...etter min mening. 2 veis konstruksjon, helt sikkert flott kabinett, enheter og filter. Og fin lyd - til kammermusikk og små ensembler. Men med alle de begrensninger som ligger i slik konstruksjon... 70000 KRONER???
Nesten samme pris som jeg betalte for min - ny, for .....år siden.
Disse KAN mer en kammermusikk og små ensembler, ikke tvil om det, men de trenger kraftige saker til å drive disse. Minst 2-300w pr kanal for å i det hele tatt våkne til liv.Keiseren's nye klær...etter min mening. 2 veis konstruksjon, helt sikkert flott kabinett, enheter og filter. Og fin lyd - til kammermusikk og små ensembler. Men med alle de begrensninger som ligger i slik konstruksjon... 70000 KRONER???
Ja spille kan de,men prise kan han som eier de ikke!Disse KAN mer en kammermusikk og små ensembler, ikke tvil om det, men de trenger kraftige saker til å drive disse. Minst 2-300w pr kanal for å i det hele tatt våkne til liv.Keiseren's nye klær...etter min mening. 2 veis konstruksjon, helt sikkert flott kabinett, enheter og filter. Og fin lyd - til kammermusikk og små ensembler. Men med alle de begrensninger som ligger i slik konstruksjon... 70000 KRONER???
Spilleren er jo rimelig uansett hva den kostet ny,men god er denNesten samme pris som jeg betalte for min - ny, for .....år siden.
Nei for det har aldrig stått her før liksom !!Og da har de ingenting i denne tråden å gjøre.