Fin effektforsterker. Den eldgamle surroundprosessoren er nesten umulig å selge. F.eks. så AD konverteres alt analogt som kommer inn, og kvernes gjennom hele den digitale signalveien før det konverteres til analogt igjen. Ofte omtalt som klinisk og lite organisk lydmessig.
Angrer på at jeg solgte min for noen år tilbake.^
Er en meget god forsterker, også sett i forhold til nyprisen. Min kommer til å bli stående i anlegget LENGE!
Ser ut for at han setter prisen høyere etterhvert som folk viser sin interesse. Er oppe i 5000 nå...Burde vel egentlig tipset før. Det er mange som selger sine BeoLab 4000 høyttalere på Finn, tydeligvis uten å skjønne hva de har. Dette er perfekte høyttalere tilkoblet en datamaskin, gjerne fra en DAC. Overganger er enkle å få tak i.
Høyttalerne er aktive og kan slås av og på manuelt i en versjon, slår seg på av seg selv i en senere. Jeg foretrekker de som man kan styre manuelt, men det er egentlig uten betydning. Meget god lyd, kan stå på et skrivebord, settes på en vegg, osv.
Og de gis bort på Finn, har sett dem ned til 1500 kroner paret. Han her selger høyttalere og en Ouverture for 4000.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=101910852
(I overgangen fra metall til sort stoff over elementene på høyttaleren til venstre ser man hvit logoskrift øverst. Over denne er en sort knapp, det er knappen man slår dem av og på med. Om den mangler slår de seg automatisk på når de mottar lydsignal (line))
BeoLab 4000, aktive høyttalere, utmerket som PC-høyttalere. Kan også kobles til en frittstående DAC eller annen enhet som man bare streamer til.
Er nok budrunde i gang på den. Var i 12k for to timer siden Og det var FØR jeg la ut melding her..Det MÅ DA være rimelig. Har en bare bodd i nærheten....
Ojoj, da ventes det vel på noe fint og flott!Akkurat det jeg trengte og!Der var du rask =) Jeg som trengte en venteforsterker asapRega Brio 3 på brukten til 1500 kr.
Er den bra?
??? hvaEr nok budrunde i gang på den. Var i 12k for to timer siden Og det var FØR jeg la ut melding her..Det MÅ DA være rimelig. Har en bare bodd i nærheten....
De sier så. Den er i alle fall svært sjelden ute på brukten.
Allerede solgt. Hva fikk den heldiggrisen som slo til og til hvilken pris?
Den så bra ut, og den har direkte analoge innganger som går forbi alt av prosessering. Latterlig billig amp for et nr. 2 anlegg etc.
Takk for tipset. Stikker å henter dem om jeg får den.Technics SU-7700K gis bort mot henting.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=106508102
nei, jeg syntes de var bra med plenty fun faktor......men det var da.....de hørte jeg i Stockholm rundt 1980
Og det låt pigg-tråd?