Gikk kjapt ja ??????Har ligget ett par billige JBL 4430 til salgs lenge på FB uten å bli solgt, ligger nå på Finn til samme pris, 5000kr, hvem blir kjøper??
må jeg ta bilde av dem innenfra og ? hehe er ihvertfall ikke mdf å spore hehe kassen er av heltre derav avstiverne i noe som ligner spon uansett så har nordmennene hvilt for lenge på lauvbæra de tusler snart til hong kongEr de virkelig laget av heltre som det står i annonsen?Ser ut som en dypvannsfisk på land, men er angivelig meget gode!
bare å ta av grillene det og vipps så har man en landkrabbe mvh ivan / selger av disse ``ubåtene``Ser ut som en dypvannsfisk på land, men er angivelig meget gode!
må jeg ta bilde av dem innenfra og ? hehe er ihvertfall ikke mdf å spore hehe kassen er av heltre derav avstiverne i noe som ligner spon uansett så har nordmennene hvilt for lenge på lauvbæra de tusler snart til hong kongEr de virkelig laget av heltre som det står i annonsen?Ser ut som en dypvannsfisk på land, men er angivelig meget gode!
mvh
ivan
Hei her har du bilder av innsiden jeg måtte dobbeltsjekke selv så jeg ikke sier noe som hadde vist seg å ikke være sant da som du sa tidligere at det er noen som kun finerierer innersiden av kabinettet og , godt å høre Xerxes jeg også setter pris på slikt godt å se noen kan bygge med hel ved uten at det trengs å bety sky pricesmå jeg ta bilde av dem innenfra og ? hehe er ihvertfall ikke mdf å spore hehe kassen er av heltre derav avstiverne i noe som ligner spon uansett så har nordmennene hvilt for lenge på lauvbæra de tusler snart til hong kongEr de virkelig laget av heltre som det står i annonsen?
mvh
ivan
Nei da, bare litt overrasket og også litt glad for at det fortsatt finnes "hel ved".
I dobbel forstand i denne sammenhengen.
Støtter denne!Dette må vel være en fin pris... ?
804 N + Classe CAP 151
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=106978318&fks=106978318
Fikk faktisk lyst på selv..Støtter denne!Dette må vel være en fin pris... ?
804 N + Classe CAP 151
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=106978318&fks=106978318
Må vel være et knallkjøp hvis en trenger komplett anlegg.
Soundgarden selger nå ny til 3990,-
Så det, men så vidt jeg kan se er det bare en (utstillingsmodell?) til salgs til den prisen i Bergen.Soundgarden selger nå ny til 3990,-
Knallkjøp, husker da den kostet 48000 og fikk stjerneanmeldelse i Stereophile
Eide en sånn for mange år siden, og til prisen er det vel et ok kjøp. Men jeg husker lyden som litt prydelig og småslank, til tross for supre tester som lovpriste den. Like etter kom MF med en MOSFET versjon som Ken Kessler, om jeg ikke husker feil, mente var enda bedre enn originalen med nuvistorer. Og til lavere pris.Synd jeg må ha to line out til subwoofere (heldigvis har jeg også en pre jeg er godt fornøyd med fra før). Får neppe bedre (rør)pre til prisen, og godt over?
Hifimagasinet - för dig som är intresserad av hifi och musik
Ahh, den som hadde spenn til den Elex'en nå! Jaja, kan jo ha flaks en annen gangRorres: Rundt fire tusen, så har du nok den Classéen i hus.. Hvis han selger separat.Topp med en nøytral dac og lettdrevne britiske høyttalere, så...Akkurat de Bowersene der er imo for store til CAP151. Prøv MSene dine
Ekstra godt kjøp: Rega Elex R, 6K, Torget. Burde være solgt innen 24 timer.
Glad for at akkurat denne ikke har en 'kjøp nå' knapp som virker, for da spørs det om ikke jeg hadde trykket på den, ja ...Ser at Lyric Hifi i Sandvika selger ut integrerte Cary-forsterkere med tilhørende cd-spiller med 77% rabatt. Kan vel sies å være et godt kjøp. Før 35k nå 7990,- Synd jeg ikke trenger enda et anlegg
https://lyrichifi.no/
Haha, godt poeng. Men, jeg er nok ikke helt i markedet akkurat nå. Bestemt meg for å være fornøyd med det jeg har en god stund til framover.Espendo: Tenkte vel du kom til å legge merke til den..Det å ikke skulle hente den til seks tusen- hvis man er i markedet, da, er like dustete som å bevisst la være å legge om til vinterdekk fordi en har lyst til å seile rundt på norske veier vinterstid, fullt klar over å utgjøre en fare for seg selv og andre.
Kanutus; Den knappen trengs ikke. Bruk mail.
Aiaiai. Skulle ønske at man hadde tid til en Sverige tur. Dette er jo ett kanon tilbud i mine øyne.
Ja jämfört med din Krell så är det ett lyft. Har haft båda själv.Aiaiai. Skulle ønske at man hadde tid til en Sverige tur. Dette er jo ett kanon tilbud i mine øyne.
Ta deg tid, man lever bare en gang. Det er ikke så ofte slike kjøp dukker opp. En kjempefordel at kondisene er bytta, med kvittering til og med, den der varer i mange år. Hadde jeg hatt 22k til overs, hadde jeg vært i Sverige allerede. Den hadde vært rå som amp til senterkanal! Tipper den ikke ligger alt for lenge ute.Aiaiai. Skulle ønske at man hadde tid til en Sverige tur. Dette er jo ett kanon tilbud i mine øyne.