Monsterforsterker er vel å ta litt hardt i, men den Sony'en er ikke så dum, min bror har en lik en
Burde sikkert gjort som du sier, men har funnet roen med en Cambridge og en Henry DAC.skal det være en god, gammeldags r2r-klassiker, noen?
pcm63k chip, kompetent madrigal-design, bygd for å overleve tredje verdenskrig.
proceed pdp mk 3 (siste og beste versjon).
kjøp den, så slipper jeg å bli irritert av annonsen og handle i ren affekt.
trenger strengt tatt ikke flere dacer i livet mitt.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=131409174
Vis vedlegget 539987
det drive og dac settet hadde jeg...det var ganske bra...
hvor kommer r2r i bildet?
Solgt, synd jeg ikke fikk finger'n ut.. Det ser ut til å være en grisebra pre til en grisebra pris..
Nå er du inne på et skummelt sportom jeg syntes det var fristende, selvom jeg ikke trenger den...
Og kjøper du dem har jeg erstatnings diskantene som trengs..
Et par legendariske Kef Reference 104/2 for 1500,- for de som har en frisøndag og litt arbeidslyst.
Vis vedlegget 540255
Ser ikke ut som en original 802 i noen variant. Sikkert en Kina kopi. Men de kan selvsagt låte flott allikevel.
Kopien ser rimelig suspekt ut, mellomtonene er ser i alle fall ikke ut som Kevlar heller, kanskje gulfarget papp
Trenger vi din kommentar får vær eneste post såm legges ut i denne tråden?Kopien ser rimelig suspekt ut, mellomtonene er ser i alle fall ikke ut som Kevlar heller, kanskje gulfarget papp
Husker jeg så dem i en butikk i Oslo på sent åtti eller tidlig nitti-tall, men jeg har aldri fått høre dem selv. Og hadde jeg vært en handyman som kunne forskjellen på røde og sorte koblinger, da hadde jeg tatt i mot tilbudet ditt tvert. Men nå vet jeg knapt forskjellen på en varm og en kald loddebolt, så jeg tror at jeg skal la de der gå til noen som kan gi disse klassikerne den nødvendige pleie, slik at de kan bli tatt tilbake til fordums storhet. Ser for meg at et rimelig fett vintage-anlegg kan bli bygget opp rundt de høyttalerne derOg kjøper du dem har jeg erstatnings diskantene som trengs..
Et par legendariske Kef Reference 104/2 for 1500,- for de som har en frisøndag og litt arbeidslyst.
Hva var det da?inaktiv annonse rett etter posting ...
Hadde de bare snudd dem rett vei, så hadde de sikkert ikke sett så rare ut. Og da hadde de sikkert hatt bedre lyd også.Dette kan sikkert være et godt kjøp, men ser unektelig litt pussig ut. Tror jeg skjønner hvorfor de selger
Svs pb12 nsd til 2000 kroner.Hva var det da?inaktiv annonse rett etter posting ...
Perhaps not so qute after all....?Ser ut som den Quten har fått litt juling..? Om det kun er dårlige bilder.. ser ikke slik ut?