Siden mennesker begynte og bytte ku mot redskap har dette fenomenet eksistert. Noen blir til og med millionærer på å selge ting med fortjeneste. Jeg ser bare ikke noe som helst problem med dette. Noen er heldige og får seg ting billig, noen er heldige og smarte og tjener litt ekstra cash. Move on..
Mange gode bruktkjøp som legges ut billig, kjøpes fort og dukker opp igjen med en helt annen pris, om dagen..
En gammel CAV8M gikk for, gitt at den ikke brummer, småpene 1700,- i går(?) og i dag dukker det opp en identisk til 4900,-
En Electrocompaniet ECI2 lå til 2500,- og var selvsagt plutselig vekk, og i dag dukket det opp en tilsvarende til det doble..
Sommerfisket er mao offisielt i gang![]()
Jeg tror ku-forumet er ned gangen og inn til høyre..Siden mennesker begynte og bytte ku mot redskap
Nei, andre til venstre. God tur.Jeg tror ku-forumet er ned gangen og inn til høyre..Siden mennesker begynte og bytte ku mot redskap
Da ungene var små hadde vi sånne Skilpadden Franklin VHS filmer som de fikk se på.Nei, andre til venstre. God tur.
Ser heller ikke noe problem, men synes det er fint at det skrives om det her. Mange synes å ønske at slike innlegg ikke blir skrevet.Jeg ser i utgangspunktet ikke noe problem med dette heller, annet enn at rekrutteringen til hobbyen muligens kan lide hvis "kremmere" støvsuger bruktmarkedet for gode kjøp.
Ser heller ikke noe problem, men synes det er fint at det skrives om det her. Mange synes å ønske at slike innlegg ikke blir skrevet.Jeg ser i utgangspunktet ikke noe problem med dette heller, annet enn at rekrutteringen til hobbyen muligens kan lide hvis "kremmere" støvsuger bruktmarkedet for gode kjøp.
Syns ikke det var spesielt godt kjøp.noe for jazz og klassisk intressertemusikk samling selges
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=109828282
Hei og velkommen til HFS. Vi har et sett av regler som gjelder alle her. Ser du prøver å prissette et par HT du har. Det er vel og bra og gjort i rette tråden. (Tråden du startet er blitt slettet). Å forsøke å fronte sine egne annonser andre steder er noe vi ikke liker og slår ned på. Bruk forumet men les gjerne regelverket en gang til.Vincent Ls-308
Nope, solgt nå btw. Det trur jeg var årets hifi-kjøp uansett prisklasseMulig en 0 for lite?
Sattan. Han kan ikke være glad i penger.https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=148718362 dette er rent ran for det her, 1000 kroner for komplett anlegg med blant annet xtz 99.36. Normal bruktpris bare på xtz 99.36 er minst 4k. Gratulerer til de som henter de der i Oslo![]()
Han brukte ikke lang tid på å videreformidlehttps://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=148718362 dette er rent ran for det her, 1000 kroner for komplett anlegg med blant annet xtz 99.36. Normal bruktpris bare på xtz 99.36 er minst 4k. Gratulerer til de som henter de der i Oslo![]()
Kostet vel maks 40k nye? Tror VSi75 er en totalt annen modell, ikke bare liten oppgradering (rett over dobbel veiledende pris).
I mine øyne, ja. Har hatt både 100s og 300s og det låter kuler og krutt. Savner fortsatt 300s. Kunne drive alt, stabil ned i 0,5 Ohm, doblet ned i 1 Ohm. Samme oppbygging av 50s, bare færre watt.er det en god pris på en hug gammel forsterker????
For spesielt interesserte selvfølgelig, men disse forsterkerne har fått en viss legendestatus med årene så de er helt klart salgbare til denne prisen.er det en god pris på en hug gammel forsterker????