Hegel Hd12 2500, - https://www.finn.no/227316088
kjøpte faktisk en slik en for 250 kroner for noen år siden da jeg testet litt forskjellige bassløsninger. Ruller veldig av fra rundt 40-45 hz og har ikke all verdens kapasitet, men til prisen er det en velbygd sak med grei finish som kan hjelpe til små høyttalere, lydplanker og den slags.Dette ser ut som et røverkjøp https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=227735453
369,-Coral M-100
Budrunde og kommer aldri til å gå for kun 6k.Array 1400 HBO 6000 Fetsund. LØP!!!!
Jbl array 1400 høytalere.
Selger 2 Jbl array 1400 høytalere grunnet plass mangel. De har stått i boden i noen år men spiller fantastisk lyd. Ny pris er over kr 80 000,-. Med rette forsterker får du et veldig bra lydbildet. Det er noen merker fra tidligere flytting i lakken. Samt hornhøytaler er løs på begge høyttalerene...www.finn.no
blir bred sweetspot når du ligger på siden på sofaenMen....blir ikke sweetspoten ekstremt smal når mellomtonehornet står på høykant/vertikalt?
Dølt og rart ser det ut også.
...men det låter sikkert fett når hodet er fastspent i skrustikka.
Ingen DAC i BlakDenne begynner å bli knakende billig. Anbefales om du er ute etter en integrert forsterker m/dac og riaa.
17k, Roksan Blak.
Roksan Blak 2x150w, riaa, dac, aptx bluetooth | FINN-torget
Kraftig og velspillende integrert forsterker med typisk britisk lyd (dynamisk, rytmisk, kontant) selges. Farge: charcoal. Bør være velkjent om du ser etter forsterker i denne klassen. https://www.whathifi.com/roksan/blak-integrated/review Kjøpt demobrukt fra forhandler for ca 2 år siden...www.finn.no
USB Dac,har hadt den selvIngen DAC i Blak
Kun usb dac!Denne begynner å bli knakende billig. Anbefales om du er ute etter en integrert forsterker m/dac og riaa.
17k, Roksan Blak.
Roksan Blak 2x150w, riaa, dac, aptx bluetooth | FINN-torget
Kraftig og velspillende integrert forsterker med typisk britisk lyd (dynamisk, rytmisk, kontant) selges. Farge: charcoal. Bør være velkjent om du ser etter forsterker i denne klassen. https://www.whathifi.com/roksan/blak-integrated/review Kjøpt demobrukt fra forhandler for ca 2 år siden...www.finn.no
Selger har justert prisen til 4.000kr. Kanskje ikke så bra kjøp nåTo stk defekte Technics SL 1200 til 100 kr. Årets kjøp for den som har to tomler og en loddebolt?
2 stk defekte Technics SL-1200MK2 platespillere selges!
2 stk defekte Technics SL-1200MK2 platespillere selges for kr. 75 per stk, eller 100 samlet. Dette er jo top-notch utstyr så her kan man, forhåpentligvis plukke deler, hvis man skulle trenge det. Hentes i Stavanger.www.finn.no
Aldri vært noen "horn-mann", men disse var PENE! Kanskje jeg begynner å bli voksen?
Hvis jeg var i løypa for et par gode høyttaler til slike summer, og hadde plass/dispensasjon
så ville jeg jammen lånt øre til disse kreasjonene - noe ganske annet enn et par stativstilker til samme summen
Vis vedlegget 742067
Vakre hornhøyttalere Odeon No. 28/3
Hornhøyttalere fra tyske Odeon Audio. Lyden er stor og dynamisk. Mellomtonen skinner spesielt bra og overgang mellom diskant og mellomtone er sømløs. Bassen er rask og dynamisk. De spiller all musikk på en overbevisende måte. Veldig god på vokal...www.hifisentralen.no
Joda, breie hofter, svære mugger og pen i toppen.Aldri vært noen "horn-mann", men disse var PENE! Kanskje jeg begynner å bli voksen?
Hadde de bare hatt denne finishen - så hadde det fristet mer for min del .Aldri vært noen "horn-mann", men disse var PENE! Kanskje jeg begynner å bli voksen?
Det ser jo ut som de mener alvor de der, men ikke akkurat vakre kanskje?
Fra 100,- til 4000,- litt av en økning. Neste steg blir muligens 26000,-?Selger har justert prisen til 4.000kr. Kanskje ikke så bra kjøp nå
Defekte SL 1200 fluktuerer like mye som Bitcoin for tidenFra 100,- til 4000,- litt av en økning. Neste steg blir muligens 26000,-?
Nå var vel 100 VEEELDIG billig da?Fra 100,- til 4000,- litt av en økning. Neste steg blir muligens 26000,-?
Må si jeg personlig holder en knapp på de hvite altså
Må innrømme jeg kikka litt på den. Bra utgangspunkt for rimelig hornrigg det der.
Gromme saker og til særdeles gunstig pris!!!
JBL 2360 mellomtonehorn+ JBL 2446 drivere + JBL 2404 diskanthorn
Billig inngangsbillett til horn. Hornene passer godt sammen. Det første bildet viser 2360-hornet sammen med bass og mellombasshorn, som ikke er med i handelen. 2446 driverne har aquaplas-membraner, det følger også med standard...www.hifisentralen.no