Auksjon. 4500kr nå.Linn Sondek LP12 - Reservert!!! | FINN torget
Selger en brukt Linn Sondek LP12 platespiller. Trenger å sees over av en kyndig person, da den durer ved spilling av LP plater. Evt som dele-platespiller.. Budrunde går til kl 17:00www.finn.no
Dette må jo være særs billig…
Såpass ja, da var det ikke noe godt kjøp bare sletter den
Mine første gode høyttalere en gang på 90 tallet mimre, mimre500,-
Mission 752 høyttalere | FINN torget
Teknisk god stand, men har noen bruksmerker. Har stått lagret tørt i 10 år. Testet og spiller som bare det! Må hentes på Ekeberg i Oslo. Betaling med Vipps.www.finn.no
Hører jeg kjøpe, kjøpe...?Mine første gode høyttalere en gang på 90 tallet mimre, mimre
Hadde det vært nærmere, garantertHører jeg kjøpe, kjøpe...?
Godt kjøp! nja absolutt ikkeGodt kjøp for deg med kontanter.
DOXA High Fidelity | FINN torget
DOXA 70 SE, DOXA 012, DOXA 8.1. Selges helst samlet for kr. 7000,- 012 har noe skurr i begge potensiometer. Stk. pris vil være: 70 SE kr.3000,- 012 kr.1000,- 8.1 kr.4000,- Selges kun mot kontanter og må hentes.www.finn.no
Høyttalerne er verdt prisen alene.Godt kjøp! nja absolutt ikke
Spesielle høyttalere, heftig smekk i bassen og musikalsk lyd blant annet pga. enkelt og ukomplisert 1 ordens delefilter.Godt kjøp for deg med kontanter.
DOXA High Fidelity | FINN torget
DOXA 70 SE, DOXA 012, DOXA 8.1. Selges helst samlet for kr. 7000,- 012 har noe skurr i begge potensiometer. Stk. pris vil være: 70 SE kr.3000,- 012 kr.1000,- 8.1 kr.4000,- Selges kun mot kontanter og må hentes.www.finn.no
Njææææ...... Standard Doxa 8.1 gikk vel for 4-5 tusen på brukten for 10-12 år siden...Høyttalerne er verdt prisen alene.
Doxa hadde du ikke peil på, ser jeg....Godt kjøp! nja absolutt ikke
Skal hente dem i løpet av helgenGodt kjøp vil jeg kalle det, når to fungerende platespillere gis bort.
2 gamle platespillere gis bort
2 platespillere tatt ned fra loftet. Skal gis bort. Ikke brukt på mange år. PioneerPL-400, ca 1980, direktedrevet, automatisk, (antagelig har automatisk retur sluttet å virke) Philips 777 , ca 1980, gode data, beltedrift med avabsert...www.hifisentralen.no
Var ikke jeg som kjøpte dette, men tilfeldighetene ved boligtråling/søk i dag gjorde at jeg kom over høyttalerene i boligen til eier. Matcher med navn og by. Dette VAR kanskje et veldig godt kjøpSpesielle høyttalere, heftig smekk i bassen og musikalsk lyd blant annet pga. enkelt og ukomplisert 1 ordens delefilter.
Løp og kjøp!
Spørs hva som er til salgs her, det snakkes om 3 forskjellige modeller i annonsen - Emerald, Diamond 28 og Diamond 30....Dette virker som en god deal, hver gang jeg har hørt Pylon så har det spilt bra.
Er vel Diamond 25 på bildet, men nå er den slettet. Billig var det, men kanskje ikke helt seriøs annonse?Spørs hva som er til salgs her, det snakkes om 3 forskjellige modeller i annonsen - Emerald, Diamond 28 og Diamond 30....