Hemispheres
Rush fan (og litt Tool)
dessverre ikke så mange alternativ om du mangler sl-12xx lokk.
Det finnes mye å velge mellom. Søk og du vil finne. Har selv bestilt to i år og da uten denne formendessverre ikke så mange alternativ om du mangler sl-12xx lokk.
Skal du kommentere alt så gjør det i diskusjonstråden, din personlige mening har også lite å gjøre med om noe er et godt kjøp eller ikke.Det finnes mye å velge mellom. Søk og du vil finne. Har selv bestilt to i år og da uten denne formen
Legg deg, prøv å stå opp på den andre foten. Lykke tilSkal du kommentere alt så gjør det i diskusjonstråden, din personlige mening har også lite å gjøre med om noe er et godt kjøp eller ikke.
Knall kjøp. Anbefales!Decksaver Technics SL-1200 Deksel (passer SL1200, 1210 Mk1-Mk5, PLX-1000). | Gear4music
Decksaver Technics SL-1200 Deksel (passer SL1200, 1210 Mk1-Mk5, PLX-1000). | Gear4musicwww.gear4music.no
Årtiets røverkjøp, slett og rett. Jeg hadde følt meg "robbed", om jeg hadde solgt en slik til den prisen
Her er noe som definitivt ikke betinger noen diskusjon.....
LØP & KJØP!!!
Akryldeksel til BASIS DEBUT GOLD
Beskyttelsesdeksel i akryl selges til full pris, MEN kjøper plikter du å ta med deg følgende: Basis Debut Gold platespiller, 45 kg. (230v/50Hz) 2 stk. tallerken med bronseinlegg á 12 kg pr. stk. Basis Record Clamp Vakumpumpe Vakumregulator 4...www.hifisentralen.no
Bittert at man bor så usentralt....
Her er noe som definitivt ikke betinger noen diskusjon.....
LØP & KJØP!!!
Akryldeksel til BASIS DEBUT GOLD
Beskyttelsesdeksel i akryl selges til full pris, MEN kjøper plikter du å ta med deg følgende: Basis Debut Gold platespiller, 45 kg. (230v/50Hz) 2 stk. tallerken med bronseinlegg á 12 kg pr. stk. Basis Record Clamp Vakumpumpe Vakumregulator 4...www.hifisentralen.no
Nimber fikser det meste.Bittert at man bor så usentralt....
Årtiets røverkjøp, slett og rett. Jeg hadde følt meg "robbed", om jeg hadde solgt en slik til den prisen
Til ca. brukt-prisen for en Rega RP6. Galskap hvis ingen plukker opp denne umiddelbart.Noen bør kjenne sin besøkelsestid på den riggen til Grumps.. spilleren og den armen er en killer kombo uten like, bør følges ad synes jeg. Synd jeg er blakk Og kjenner jeg selger rett så vanker det sikkert en knalldeal på en pakkeløsning. Dette er forøvrig en tidløs spiller som er å få deler til og som kan tweakes og hot-roddes ytterligere. En slik spiller alene koster fort tre-fire ganger så mye kr. i det store utland. Skulle gjerne hatt den spilleren, vakuum på tallerken er gull.
Må være feilplassert innlegg i utgangspunktet. Burde flyttes til morsomme annonser på nett.Ikke mye
Allerede solgt!Siste utgave, Bluesound Node N 130. Til kun kr4000,-
Bluesound Node N-130
Bluesound Node N-130 til salgs. Dette er siste generasjon. Kjøpt ny den13-01-2022, Så lang garanti igjen. Helt som ny. Ferdig prutet Kr 4000. Frakt kommer i tillegg.www.finn.no
Misset denne, synd han ikke hadde platespiller som hovedbilde.....Forsterker og LP-spiller | FINN-torget
Av den gamle sorten. Stikk kontakt er den gamle typen også. Må støvtørkes på lokket, men helt beskyttet inni. Må hentes.www.finn.no
Den EMT’en ligger ute på Audiomarkt til €4800, det er stivt. Det er samme bildet, samme selger håper jeg ?Fant en stor samling fra et dødsbo Tyskland med Vitavox horn, Klangfilm, Yamaha, Telefunken, EMT. Løp å kjøp. Kontakt meg så kan jeg si fra til selger å kontakte dere. Jeg har også bestilt noen ting.
Sjekk prisnivå på hifishark.com og ebay.
Klangfilm Euronor hornhøyttalere
Bionor hornhøyttalere midbass del
Vitavox multicell horn
Yamaha horn som passer JA6681B
Telefunken M5 båndspiller
EMT 938 LP-spiller
Ja, SteCla1, det er samme selger.Den EMT’en ligger ute på Audiomarkt til €4800, det er stivt. Det er samme bildet, samme selger håper jeg ?
EMT 938 (9000933034) | Gebrauchtgerät | Plattenspieler, Tonarme, Systeme... | Angebot auf audio-markt.de
Angeboten wird „938“ von EMT als Gebrauchtgerät aus der Kategorie „Plattenspieler, Tonarme, Systeme...“ bei audio-markt.de - dem Online-Marktplatz für High-End. Das Inserat mit der Nummer 9000933034 endet am 13.09.2022 um 14:12 Uhr.www.audio-markt.de