Solgte min for tre høvdinger, og det var markedspris for fem(?) år siden eller så.???
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=270075553
Det må da være noe som ikke stemmer her
Én ting stemmer i alle fall ikke..... De delefiltrene det refereres til i annonsen, har han ikke. De skulle han kjøpe av meg for 800. Men det ble så mye utsettelser og forsinkelser at jeg, tidligere i dag, kansellerte hele salget. Snakke meg om å selge skinnet før bjørnen er skutt.???
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=270075553
Det må da være noe som ikke stemmer her
Jøss hva er det der for noe? ubalansert?Dynamic precision effekt forsterker 2 x 250 w
Strøken Dynamic Precision effekt forsterker selgeswww.finn.no
Førstegenerasjon var ubalansert. Og så ville jeg ha bedt om utdypning av "strøken".Jøss hva er det der for noe? ubalansert?
Én ting stemmer i alle fall ikke..... De delefiltrene det refereres til i annonsen, har han ikke. De skulle han kjøpe av meg for 800. Men det ble så mye utsettelser og forsinkelser at jeg, tidligere i dag, kansellerte hele salget. Snakke meg om å selge skinnet før bjørnen er skutt.
Men det er jo en kjøpsfordel! Heller utprøvd AB enn førstegenerasjon Klasse DMens Primare I21 som han selger, er (om jeg ikke tar feil, dual mono) klasse AB.
He he, jeg tok ansvar.Noen som kjøpte den Melco platespilleren som lå ute på lørdag?
Godt vi har noen ansvarsbevisste rundt oss GratulererHe he, jeg tok ansvar.
10% av alle ting jeg har kjøpt som "strøkne" har vært det, resten not. Strøken er det mest misbrukte ordet i all annonsering av hifi. Jævlig irriterende.Førstegenerasjon var ubalansert. Og så ville jeg ha bedt om utdypning av "strøken".
copy catHe he, jeg tok ansvar.
Det burde være greit å få solgt igjen til samme pris.Nesten så jeg ryker på et lite venteanlegg her nå.
Synd at det er noe som skurrer, bokstavelig talt altså.Det burde være greit å få solgt igjen til samme pris.
Du hjelper ikke akkurat til her nå.Det burde være greit å få solgt igjen til samme pris.
Vet du hva jeg tror det kan være? Inngang 1 er platespillerinngang, men er ikke merket som det (klønete av Rega, men endret på nyere produksjonsserier). Koble på CD på inngang 1, så er du garantert vreng, for å si det mildt.Synd at det er noe som skurrer, bokstavelig talt altså.
Da var den borte. Du, @4-string ?Fornuftig priset, dette – 5000 kr:
Rega Brio-R forsterker og Rega Dac | FINN torget
Nydelig Rega Brio forsterker med dac. Hatt dem siden ny. Veldig bra sett dette. Best in test da det kom ut. Har ikke brukt på en stund da jeg kjøpte større forsterker. Kjøpte dette på Power i Mosjøen. Har hatt det inne der for å sjekke om alt var bra! Kun en inngang på forsterker som er litt...www.finn.no
Den ble minBluesound Node 2 kun kr1200,-!!'
Bluesound node 2 selges | FINN torget
Pent brukt Node 2 selges. Hel og pen, 2år gammel om jeg ikke husker feil. Mini optisk overgang medfølger. Har ikke emballasje, men kvittering tror jeg skal finnes. Kan sendes visst nødvendig.www.finn.no
Da er den på vei til meg. Regner med den erstatter Benchmark, Benchmark flyttes til jobb og NuForce havner på finn. Men vi får se.RESERVERT - Musical Fidelity M1 Dac | FINN torget
Selger Musical Fidelity M1 Dac. Jeg kjøpte den ny og er eneste eier. Den er helt strøken. Emballasje.www.finn.no
En god dac, har selv eid slik tidligereDa er den på vei til meg. Regner med den erstatter Benchmark, Benchmark flyttes til jobb og NuForce havner på finn. Men vi får se.
Du tar ikke feil. I21 er AB og faktisk en meget godt forsterker som låter meget bra.Han der er en man kanskje bør styre klar av, aner jeg. Hør bare:
"Om du har ikke opplevd classe D HighEnd lyd før - bør prøve det, er noe helt nytt etter den klassiske A eller AB. Helt rå HiFi amp med D-som class konstruksjon".
Det er etterfølgeren Primare I22 som kom som klasse D.
Mens Primare I21 som han selger, er (om jeg ikke tar feil, dual mono) klasse AB.
Hadde det vært nærmere så hadde jeg plukket de opp og hatt de i stua på sekundæranleggetHadde jeg hatt behov så hadde jeg ikke lagt annonsen ut...
REL T5 subwoofere | FINN torget
2 stk. subwoofere fra anerkjente REL. Pris er for begge 2, og ønsker å selge de samlet. Disse er i god stand og har ingen skader. Det følger med strømkabler og high level input kabler. Har også original emballasje, så frakt er mulig om kjøper ønsker å dekke fraktkostnader.www.finn.no
Me too…^Usikker på hva de gikk for nye, men det ser ut som en bra deal. De går sikkert lenge før jeg hadde klart å bestemme meg uansett, men ble nesten litt fristet.
Ikke bare fristelsen, men inkubasjonstiden for å bestemme. Den gjorde f eks at jeg slapp å kjøpe en Linn LP12 for 1500kr som en kar tilbydde meg for mange år siden.Me too…