LilleFetirLutemann
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 11.02.2009
- Antall liker
- 110
Rimelig sikker på at det er snakk om en tastefeil. (var meningen å sitere Eirik84)
Det er ganske ofte noen som prøver å overprise masse gammel dritt, og legger ut annonser fulle av skrive- og faktafeil. Noen ganger er det bare veldig åpenbart at de ikke spiller med en komplett kortstokk, for å si det sånn.Jeg finner ikke ord.......
FINN.no - Mulighetenes marked
Sendte melding om også prisen var en skrivefell!!Jeg finner ikke ord.......
Ser jo de går for mellom 7500-9000 stort sett. Men den er jo svart og det koster sikkert 2-3000 mer.
Enig! Det er utrolig mye tull i denne tråden.Kan vi ikke komme tilbake til topic i denne tråden?
Vennligst lag en egen tråd med tittel "Teite annonser med fantasipriser" eller noe slikt...
Joda, men det er faktisk lettere å overse disse innleggene. Når det da ikke kommer kommentarer på disse, så vil vi fortere komme tilbake til tema. Skal det klages, så gjør det på PM til moderatorene, så slipper vi 5-6 klageinnlegg i tråden, som er enda verre enn det ene innlegget som ikke passer inn under tema.Reglene står jo ganske klart definert i første innlegg i tråden.
Jeg sier ingenting om at alle skal oppføre seg perfekt. Jeg synes bare man burde slutte å legge ut linker til tulleannonser på Finn.no med priser som er helt hinsides. Slikt oppleves bare som støy for meg i alle fall, og derfor foreslår jeg å lage en egen tråd for slikt.
YESS!! Så enkelt kan det sies Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.Joda, men det er faktisk lettere å overse disse innleggene. Når det da ikke kommer kommentarer på disse, så vil vi fortere komme tilbake til tema. Skal det klages, så gjør det på PM til moderatorene, så slipper vi 5-6 klageinnlegg i tråden, som er enda verre enn det ene innlegget som ikke passer inn under tema.Reglene står jo ganske klart definert i første innlegg i tråden.
Jeg sier ingenting om at alle skal oppføre seg perfekt. Jeg synes bare man burde slutte å legge ut linker til tulleannonser på Finn.no med priser som er helt hinsides. Slikt oppleves bare som støy for meg i alle fall, og derfor foreslår jeg å lage en egen tråd for slikt.
Hjelpe meg da. Her forsøker man å være saklig, men får bare dritt tilbake. Vennligst link til andre tråder der jeg klager før du lirer av deg sånt vås!YESS!! Så enkelt kan det sies Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.Joda, men det er faktisk lettere å overse disse innleggene. Når det da ikke kommer kommentarer på disse, så vil vi fortere komme tilbake til tema. Skal det klages, så gjør det på PM til moderatorene, så slipper vi 5-6 klageinnlegg i tråden, som er enda verre enn det ene innlegget som ikke passer inn under tema.Reglene står jo ganske klart definert i første innlegg i tråden.
LemonDog, jeg synes det er helt fint at du gjør dette. Det er bare bra at de som forsøker å lure andre på finn.no, kan få noen kvasse e-poster fra folk som har kjennskap til produktene.Hjelpe meg da. Her forsøker man å være saklig, men får bare dritt tilbake. Vennligst link til andre tråder der jeg klager før du lirer av deg sånt vås!YESS!! Så enkelt kan det sies Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.Reglene står jo ganske klart definert i første innlegg i tråden.
Joda, men det er faktisk lettere å overse disse innleggene. Når det da ikke kommer kommentarer på disse, så vil vi fortere komme tilbake til tema. Skal det klages, så gjør det på PM til moderatorene, så slipper vi 5-6 klageinnlegg i tråden, som er enda verre enn det ene innlegget som ikke passer inn under tema.
Du må nok lese innlegg i tråden en gang til Academic Lemon mener jo det MOTSATTE! (da inkl. denne din unødvendige "støtte erklæring")LemonDog, jeg synes det er helt fint at du gjør dette. Det er bare bra at de som forsøker å lure andre på finn.no, kan få noen kvasse e-poster fra folk som har kjennskap til produktene.Hjelpe meg da. Her forsøker man å være saklig, men får bare dritt tilbake. Vennligst link til andre tråder der jeg klager før du lirer av deg sånt vås!YESS!! Så enkelt kan det sies Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.
Hehe - stokket om på navnene. Men jeg mener definitivt det samme som før: Det er bare bra at lurendreiere på finn.no (eller andre steder) får passet påskrevet.Du må nok lese innlegg i tråden en gang til Academic Lemon mener jo det MOTSATTE! (da inkl. denne din unødvendige "støtte erklæring")LemonDog, jeg synes det er helt fint at du gjør dette. Det er bare bra at de som forsøker å lure andre på finn.no, kan få noen kvasse e-poster fra folk som har kjennskap til produktene.Hjelpe meg da. Her forsøker man å være saklig, men får bare dritt tilbake. Vennligst link til andre tråder der jeg klager før du lirer av deg sånt vås!YESS!! Så enkelt kan det sies Noen av "klage menneskene", går igjen i flere tråder.
Aukustisk Bureau har lagt ut annonse for Klipsch RF-83 på nytt.
Eg veit at dei nettopp har fått inn et parti med RF-63 og RF-83 fordi eg får mine "nye" RF-63 tilsendt i neste veke.
Når nyprisen på RF-82 II ligger på 9.990- så må jo dette vere ein god pris? (selv om ventetida for meg har vore lang)
Det er superbillig. Har en slik selv, og den er bygget som en tanks. (Jern er billig i Kina).Oppgradert Cayin CD 251 til en tusenlapp: FINN.no - Mulighetenes marked
14.000 kroner for et par BCG??Ikke spesielt billig i forhold til de jeg har sett for salg i det siste. Jeg fikk kjøpt et par for 14000 for litt over året siden..Vienna BCG til en fin pris.
vienna acoustic beethoven concert - Torget
Det er ikke orgel hvis du kommer ut av konserten med innvollene på samme plass som før konserten.Vel, kirkeorgel ja......kan nok bæres inn i en kirke og spilles på der, men en mer markedsorientert enn lydfokusert ordbruk her ettersom man kan fristes til å tro at klangen har noe med et kirkeorgel, altså et pipeorgel, å gjøre.....Blir ikke et kirkeorgel av å bli båret inn i en kirke....
Men; denne type "kirkeorgler" blir sikkert bedre og bedre til å simulere orgelklang ettersom teknologien utvikler seg.....men syntetisk er og blir det, og når man i tillegg reklamerer med surround og påstår man opplever katedralen i et rom på 7 kvm så stiger ikke akkurat min lyst til å dra kortet....
Den som har vært så heldig å oppleve orgelet i Notre Dame i Paris, og sett stearinlysene blafre av luft/lyd-pusten fra pipene før man hører lyden, og så oppleve hvordan lyden ruller i kirken, vil neppe dra kortet for dette "kirkeorgelet" heller....
[QU
OTE=grammofon;1968348]
Noe for deg? Kirkeorgel - 150 k på Finn.
Tja muligt det. Han har iallefall satt ned prisen fra 9.000,- til 8.000,- så det er sikkert ikke så stort "trøkk" etter den (Sony VLP-vW50).