Det er røverkjøp ja! spesielt vis det er den siste utgaven med 100 eerrwww i.Ser at Høvdingen selger en ererer til 3.455,- her på Torget. Det må vel være ett røverkjøp?
Det er røverkjøp ja! spesielt vis det er den siste utgaven med 100 eerrwww i.Ser at Høvdingen selger en ererer til 3.455,- her på Torget. Det må vel være ett røverkjøp?
Højttaler, TDL Electronics – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt
Vil tro disse spiller fletta av det meste !!!!!!!!
Hvorfor skriver du ikke hva dette er?
Jeg har de; de er helt rå, og lekre. OG!! laserskåret logo Bare husk å fjern gitter foran diskant. Laang innspillingstid.Jeg har ingen erfaring med focal så skal ikke ut tale meg om de, men de er satt ned en del i værtfall.
litt nyskjerig om noen har efaring med de?
Focal Chorus 826 W gulvhøyttaler - Sort - Salg
Jeg hadde den og anbefaler den ikke. Da den var ny var den nesten på høyde med min 1700 kroners Yamaha DVD-spiller.Det er superbillig. Har en slik selv, og den er bygget som en tanks. (Jern er billig i Kina).Oppgradert Cayin CD 251 til en tusenlapp: FINN.no - Mulighetenes marked
Nypris med modifiseringer lå på ca 11,5kkr, og test i Audio mente at den spillte på nivå med nye spillere for rundt 18kkr.
Johan-Kr
Hvorfor skriver du ikke hva dette er?
Synes du det var vanskelig å se bildet og teksten i finn annonsen? Jeg skal hjelpe deg; Det var snakk om et par B&W P5.Hvorfor skriver du ikke hva dette er?
De er fine, stått på samme sted. Selges fordi jeg ikke trenger de. Litt overkill her jeg bor med sånne høyttalere.Fin pris på strøkne Vienna Acoustics BCG
Vienna acoustics - Torget
Ja det kan jeg tenke meg,disse har jeg hatt en gang,meget bra .RC64 gikk fort
Det er veldig greit å skrive hva der er sånn at man ikke trenger å trykke på linken for å finne det ut.Synes du det var vanskelig å se bildet og teksten i finn annonsen? Jeg skal hjelpe deg; Det var snakk om et par B&W P5.Hvorfor skriver du ikke hva dette er?
Da gjentar vi kommentaren ovenfor: "Det er veldig greit å skrive hva der er sånn at man ikke trenger å trykke på linken for å finne det ut."
Hva er dette?
Hva er dette?
Det kan jeg ikke. Har med sikkerhet å gjøre at man ikke skal klikke på hva som helst av linker. Hvorfor kan du ikke bare fortelle hva dette dreier seg om??Hva er dette?
Du får klikke innpå og se selv
Definitivt noe jeg kunne likt å hatt ståendeDette hadde vært litt kult og hatt. Strøken og Komplett Sony ES-Samling 15000,-
FINN.no - Mulighetenes marked
En som skal selge et 42" LSD TVDet kan jeg ikke. Har med sikkerhet å gjøre at man ikke skal klikke på hva som helst av linker. Hvorfor kan du ikke bare fortelle hva dette dreier seg om??Hva er dette?
Du får klikke innpå og se selv
ok. Er det et godt kjøp?En som skal selge et 42" LSD TVDet kan jeg ikke. Har med sikkerhet å gjøre at man ikke skal klikke på hva som helst av linker. Hvorfor kan du ikke bare fortelle hva dette dreier seg om??Du får klikke innpå og se selv
Får faktisk gode anlegg til å smake bra, he-he.LSD er vel altid et godt kjøp... får fort dårlige anlegg til å låte bra..