Et øyeblikk trodde jeg det var en HK 417... My mistake.
La inn en forespørsel jeg og men har ikke hørt noe. Litt dumt med folk som ikke melder tilbake, men vi får gi ham noen dager. Den er nok solgt.Ikke hørt noe, var nok noen som bydde mer
Rart han ikke sendte ut mail slik at man kunne by over andre mottatte bud da..La inn en forespørsel jeg og men har ikke hørt noe. Litt dumt med folk som ikke melder tilbake, men vi får gi ham noen dager. Den er nok solgt.Ikke hørt noe, var nok noen som bydde mer
Mulig han vurderer dette, men synes egentlig at det er greit å selge til den som melder seg først. Selvfølgelig kan han selge til den som først henter til fordel for en han må sende til....det er lov å ta makelig hensyn.Rart han ikke sendte ut mail slik at man kunne by over andre mottatte bud da..La inn en forespørsel jeg og men har ikke hørt noe. Litt dumt med folk som ikke melder tilbake, men vi får gi ham noen dager. Den er nok solgt.Ikke hørt noe, var nok noen som bydde mer
synes ikke det er så god pris når du får v2 for 3000 ellers..
Hvis V2 til 3000kr er opgraderet er det bare løb og køb!! Hvis ikke skal du påregne 2500kr til Up.synes ikke det er så god pris når du får v2 for 3000 ellers..
Kjøpte en sånn ny på elkjøp back in the days. Husker den som litt rund i kantene men den på finn er helt klart en god handel.Billig men litt sliten klassiker
Sony TA-N55ES - Torget
Mye rockefot for pengene, trenger vel i grunn ikke videre introduksjon?
Musical Fidelity V-LPS II - Torget
Håper forsterken ender hos noen som virkelig har ønsket seg en slik lenge uten å hatt råd til den før nå. Og ikke til noen som bare kjøper den billig for så å legge den ut for salg dagen etterpå til 2000,- mer.Han har skrudd opp prisen til 4000,- nå...
Hva er skrud opp prisen til da?Han har skrudd opp prisen til 4000,- nå...
Det der kan umulig selges så billig. Er det på tur å bli en trend på Finn å legge ut komponenter for langt under vanlig bruktpris kun for å skape budkrig og blest om produktene?Med en viss fare for at prisen øker:
FINN.no - Mulighetenes marked
Rega Anlegg (cd-spiller og forsterker) pluss 2 System Audio høyttalere. 1500,-
Ikke sikkert i dette tilfellet.Det der kan umulig selges så billig. Er det på tur å bli en trend på Finn å legge ut komponenter for langt under vanlig bruktpris kun for å skape budkrig og blest om produktene?Med en viss fare for at prisen øker:
Det er kvalmende.
Jeg liker ikke når jeg forhåndsdømmer, og skjemmes nå.Ikke sikkert i dette tilfellet.Det der kan umulig selges så billig. Er det på tur å bli en trend på Finn å legge ut komponenter for langt under vanlig bruktpris kun for å skape budkrig og blest om produktene?Med en viss fare for at prisen øker:
Det er kvalmende.
Tror settet gikk raskt unna....
Sender Amazon til Norge da? Dette er vel 120V-utgaven?Her er en skikkelig perle (1999,-USD), over dammen ja, men sett i forhold til hva som kreves av selgere her på berget burde denne friste:
http://www.amazon.com/Teac-AI-3000-B-Integrated-Amplifier-Black/dp/B0089PMG3M
Dæven.. Jeg hadde slått til tvert om det ikke var for 8 timer mellom meg og Ålesund.
DET var sykt billig!Jeg liker ikke når jeg forhåndsdømmer, og skjemmes nå.Ikke sikkert i dette tilfellet.Det der kan umulig selges så billig. Er det på tur å bli en trend på Finn å legge ut komponenter for langt under vanlig bruktpris kun for å skape budkrig og blest om produktene?Med en viss fare for at prisen øker:
Det er kvalmende.
Tror settet gikk raskt unna....
Jeg husker at jeg var veldig fornøyd med denne da jeg hadde den, men ble overrasket over hvor liten forsterker som spilte ringer rundt den da jeg byttet (en liten Primare integrert på 70 watt.) Primaren veide halvparten, men allikevel mye mer kraft og kontroll.Kjøpte en sånn ny på elkjøp back in the days. Husker den som litt rund i kantene men den på finn er helt klart en god handel.Billig men litt sliten klassiker
Sony TA-N55ES - Torget
De tilbyr nå å sende:Sender Amazon til Norge da? Dette er vel 120V-utgaven?Her er en skikkelig perle (1999,-USD), over dammen ja, men sett i forhold til hva som kreves av selgere her på berget burde denne friste:
Amazon.com: Teac AI-3000-B Integrated Amplifier (Black): Electronics
Denne fås brukt til 16-18k, Maxwell hadde den på salg for 24k. Jeg har nettopp kjøpt en (såvdit brukt) for å finne ut om den er så god som alle skal ha det til.