Hmm. De sender ikke utaskjærsDe tilbyr nå å sende:Sender Amazon til Norge da? Dette er vel 120V-utgaven?Her er en skikkelig perle (1999,-USD), over dammen ja, men sett i forhold til hva som kreves av selgere her på berget burde denne friste:
Amazon.com: Teac AI-3000-B Integrated Amplifier (Black): Electronics
Denne fås brukt til 16-18k, Maxwell hadde den på salg for 24k. Jeg har nettopp kjøpt en (såvdit brukt) for å finne ut om den er så god som alle skal ha det til.
Vis vedlegget 315654
Var på tur å kjøpe den, til jeg så at Oslo Hificenter har kampanjepris på 2990.. Wow
Tenke seg til å foreslå disse som gutteromshøyttaler da....de er jo mye bedre enn det. Mine kommer nok til å følge meg så lenge de fungerer. Selv om de ikke er i aktivt bruk, så dukker de opp på stativene med jevne mellomrom.
Jeg har et par aktivt i bruk som bakhøyttalere, pluss ett annet par koblet opp i et annet anlegg med en integrert Technics forsterker. Låter knalltøft, gjør de.Tenke seg til å foreslå disse som gutteromshøyttaler da....de er jo mye bedre enn det. Mine kommer nok til å følge meg så lenge de fungerer. Selv om de ikke er i aktivt bruk, så dukker de opp på stativene med jevne mellomrom.
Er ikke den kun for 120V US/Canada utgaven?Her er en skikkelig perle (1999,-USD), over dammen ja, men sett i forhold til hva som kreves av selgere her på berget burde denne friste:
http://www.amazon.com/Teac-AI-3000-B-Integrated-Amplifier-Black/dp/B0089PMG3M
Bilde fra Amazon
No,this machine doesn't support 220v,works only on 120v det svaret fikk jeg.MVH:TønnesEr ikke den kun for 120V US/Canada utgaven?Her er en skikkelig perle (1999,-USD), over dammen ja, men sett i forhold til hva som kreves av selgere her på berget burde denne friste:
http://www.amazon.com/Teac-AI-3000-B-Integrated-Amplifier-Black/dp/B0089PMG3M
Bilde fra Amazon
+1. Kjøpte en PMA2000R selv som en "venteforsterker", men er utrolig imponert. At den "bare" er 2x80W er det bare å glemme og må - som mange andre tyngre, japanske integrerte - være svært konservativt angitt. Driver mine JBL LS80 så det griner med en attakk og snert jeg ikke trodde den skulle inneha.
Mmmmm, den var sexy.
Ja har venta på dette med Hegel HD25 skulle falle i pris,hmmm ikke mange som synes nok dette er iriternde ,som har disse for salg nå?Hegel HD25 på tilbud også. Både den og Primare DAC30 til 9 999,- Which to choose?
Kan anbefale primare sin dac 30 det er utrolig god dac , har selv lyttet på begge disse og her vil jeg si primare sin dac 30 er bedre enn hegel hd 25 i mine ører. Men vi har forskjellig lyd signatur vi ønsker i rommene våres , så min anbefaling er lytt til begge.Hegel HD25 på tilbud også. Både den og Primare DAC30 til 9 999,- Which to choose?
Noen her inne som ble den heldige?
Takker og bukker.Koden er RSD2015.
mvh.s,
Det er en god pris ! Jeg gav det samme for den spilleren i vinter hos BMH,og er storfornøyd !Rega RP3 m/Elys2 til 4999,-
Rega RP3 B platesp, RB-303 arm, Elys2 - Musik Magazinet
Det må da være en god pris? Jeg slo i alle fall til
Da ble det en slik en på meg også, gitt!Rega RP3 m/Elys2 til 4999,-
Rega RP3 B platesp, RB-303 arm, Elys2 - Musik Magazinet
Det må da være en god pris? Jeg slo i alle fall til
Takk for tips og kode. Plukka ni skiver. Ser gjerne flere slike tips i fremtidenKoden er RSD2015.
mvh.s,
Har litt trang økonomi for tiden,men det ble to skiver pluss 25 plastcover her.Takk for tips og kode. Plukka ni skiver. Ser gjerne flere slike tips i fremtidenKoden er RSD2015.
mvh.s,
Han prøver å få forskuddsbetalt, men kommer ikke til å sende før etter neste uke grunnet utenlandsopphold. Når jeg spurte om å bruke finn.no sin betalingsgaranti ble det stille......Rimelige Sonus Faber Toy
FINN – Sonus Faber Toy barred skinn stativhøyttaler
Og nå er annonsen ikke lenger aktiv...Han prøver å få forskuddsbetalt, men kommer ikke til å sende før etter neste uke grunnet utenlandsopphold. Når jeg spurte om å bruke finn.no sin betalingsgaranti ble det stille......Rimelige Sonus Faber Toy
FINN – Sonus Faber Toy barred skinn stativhøyttaler