Pommeroy
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 17.05.2012
- Antall liker
- 353
Jeg tror de prisene som er oppgitt er tilbudspris.Rabattkode?
Men hva vet jeg?
Har tatt feil før (en gang).
Jeg tror de prisene som er oppgitt er tilbudspris.Rabattkode?
Grei pris det ja, jeg kjøpte den når den kom, og betalte det dobbelte av dette.Selv om det ikke er HIFI, så vil jeg si at kr 199 for sesong 4 av Game of Thrones på Blu-ray er en god deal
Game of Thrones - Sesong 4 (Blu-ray) (4 disc) - Blu-ray - Film - CDON.COM
Hvordan vet du at det er et godt kjøp?
Det er vel gjerne prisen som avgjør om en vare får godt-kjøp-stempelet.........Merkelig tråd dette, synes jeg. Virker nærmest som om det er prisen i all hovedsak som avgjør om en vare får godt kjøp stemplet. Samtidig flyter torget over av gode, kurante produkter til meget overkommelige priser, men disse blir gjerne aldri nevnt. Sannsynligvis fordi de ikke betraktes som billige nok. Selv ikke nye ting til under halv pris er godt nok i denne sammenhengen.
Tusen takk for tipset ragwo. Dette kom inn døra her nå!Retro Technicsanlegg
FINN – Technics anlegg nostalgi med liten defekt
Nettopp, men bør prisen alene være det eneste avgjørende? I så fall er det betenkelig i mitt hode. Kanskje er det flere gode bruktkjøp der ute, ikke bare de med prisforlangende 10-20-30% av nypris? Kanskje er disse også et vel så godt kjøp i det lange løp, pga. kvalitet, alder, tilstand, annenhåndsverdi m.m. For meg er prisen kun en faktor av mange i en totalvurdering.Det er vel gjerne prisen som avgjør om en vare får godt-kjøp-stempelet.........Merkelig tråd dette, synes jeg. Virker nærmest som om det er prisen i all hovedsak som avgjør om en vare får godt kjøp stemplet. Samtidig flyter torget over av gode, kurante produkter til meget overkommelige priser, men disse blir gjerne aldri nevnt. Sannsynligvis fordi de ikke betraktes som billige nok. Selv ikke nye ting til under halv pris er godt nok i denne sammenhengen.
Tråden handler vel om gode kjøp man gjerne kunne slått til på selv men som man av ulike grunner ikke gjørNettopp, men bør prisen alene være det eneste avgjørende? I så fall er det betenkelig i mitt hode. Kanskje er det flere gode bruktkjøp der ute, ikke bare de med prisforlangende 10-20-30% av nypris? Kanskje er disse også et vel så godt kjøp i det lange løp, pga. kvalitet, alder, tilstand, annenhåndsverdi m.m. For meg er prisen kun en faktor av mange i en totalvurdering.Det er vel gjerne prisen som avgjør om en vare får godt-kjøp-stempelet.........Merkelig tråd dette, synes jeg. Virker nærmest som om det er prisen i all hovedsak som avgjør om en vare får godt kjøp stemplet. Samtidig flyter torget over av gode, kurante produkter til meget overkommelige priser, men disse blir gjerne aldri nevnt. Sannsynligvis fordi de ikke betraktes som billige nok. Selv ikke nye ting til under halv pris er godt nok i denne sammenhengen.
Nå er vel det gode kjøpet som jorwed lenker til et eksempel på at det ikke bare er under 1k annonser som legges inn her. Godt kjøp det og, men annonser av det slaget er ikke dagligdagse.Nettopp, men bør prisen alene være det eneste avgjørende? I så fall er det betenkelig i mitt hode. Kanskje er det flere gode bruktkjøp der ute, ikke bare de med prisforlangende 10-20-30% av nypris? Kanskje er disse også et vel så godt kjøp i det lange løp, pga. kvalitet, alder, tilstand, annenhåndsverdi m.m. For meg er prisen kun en faktor av mange i en totalvurdering.Det er vel gjerne prisen som avgjør om en vare får godt-kjøp-stempelet.........Merkelig tråd dette, synes jeg. Virker nærmest som om det er prisen i all hovedsak som avgjør om en vare får godt kjøp stemplet. Samtidig flyter torget over av gode, kurante produkter til meget overkommelige priser, men disse blir gjerne aldri nevnt. Sannsynligvis fordi de ikke betraktes som billige nok. Selv ikke nye ting til under halv pris er godt nok i denne sammenhengen.