Zeitgeist
Hi-Fi freak
Optimist han her..
FINN.no - Mulighetenes marked
Mange forhåpningsfulle trøndere for tia...Optimist han her..
Aller best å bakke stille og rolig ut.......Bakkepris ja. Bare å slå til da!
Utrolig mange ulike årsaker folk angir som grunn til salg av hifi. Denne var vel kanskje en av de tristeste. Ser forøvrig den ligger som reservert her på Sentralen ... Håper vel egentlig at denne bare ikke holdt til forventningene. Tar jeg ikke feil er den vel også ganske nylig innkjøpt.FINN.no - Mulighetenes marked
Dette var et godt kjøp! Men hva er det egenlig med folk??
"Selges da kona ikke lenger tillater en så stor forsterker i stua"
For en tøffel sier nå jeg! Over, og ikke på grensen til det tragiske.
Den er uansett min nå, om jeg bare får noen til å transportere den til Oslo!Utrolig mange ulike årsaker folk angir som grunn til salg av hifi. Denne var vel kanskje en av de tristeste. Ser forøvrig den ligger som reservert her på Sentralen ... Håper vel egentlig at denne bare ikke holdt til forventningene. Tar jeg ikke feil er den vel også ganske nylig innkjøpt.FINN.no - Mulighetenes marked
Grattis, artig!Den er uansett min nå, om jeg bare får noen til å transportere den til Oslo!Utrolig mange ulike årsaker folk angir som grunn til salg av hifi. Denne var vel kanskje en av de tristeste. Ser forøvrig den ligger som reservert her på Sentralen ... Håper vel egentlig at denne bare ikke holdt til forventningene. Tar jeg ikke feil er den vel også ganske nylig innkjøpt.FINN.no - Mulighetenes marked
Den er uansett min nå, om jeg bare får noen til å transportere den til Oslo!
Tøffel? Tja... livet blir fryktelig kjedelig om man ikke har noen å dele det med. Bare det at vedkommende gikk til innkjøp viser jo at han ikke var noen tøffel. Alltid lettere å få tilgivelse enn tillatelse. En tøffel ville aldri ha kjøpt i utgangspunktetFINN.no - Mulighetenes marked
Massevis av damer som tåler synet av en større boks i stua. Ingen grunn til å bli hundset rundt. Man bor vel ikke gratis heller? Det er fire vegger i et rom, ikke urimelg å ha en der en kan stille egne ting langs med. (Jeg dro denne da jeg snakket med en tøffel av en bekjent mens kona hans satt like ved. Synet av hvordan hennes ansikt snurpet seg sammen, var ubetalelig ). Når det er sagt, så er det noen som drar den visa uten at det er reelt når de selger ting. Men nå er vi fryktelig OTTøffel? Tja... livet blir fryktelig kjedelig om man ikke har noen å dele det med. Bare det at vedkommende gikk til innkjøp viser jo at han ikke var noen tøffel. Alltid lettere å få tilgivelse enn tillatelse. En tøffel ville aldri ha kjøpt i utgangspunktetFINN.no - Mulighetenes marked
Neste gang får han kjøpe en forsterker i 100k-klassen slik at madammen ikke kan komme utenom skryterettighetene i syklubben. "og der står stereoanlegget til gubben. svindyrt som fy. verdt 6-sifra beløp". Da får man lettere tilgivelse.
edit: Rart det der. Store klosser er forbudt i stua hvis de er verdt 5000kr. Er de derimot verdt 100 000kr så er de velkommen.
Solgte sånne back in the day..... Foretrakk dem glatt foran mye anna. Hadde kjøpt dem om de ikke var så langt unna.Technics SB-M500
Dette er god lyd for 500.
Guttungen på 7 har slike på rommet sitt.
I ny og ne drar jeg de ned i kjellerstua for å lytte til de.
De imponerer igjen og igjen.
Herlig bass i de!!!
Godt initiativ. Det finnes en egen tråd som omhandler dette. http://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/75869-den-store-transport-av-hifi-utstyr-tra-den.htmlVill bare si viss det er noen som skall levere eller ha noe fra oslo etter nytt år ,så skall jeg fra Sandnes til oslo i nermeste tid og hente og så rett hjem igjen. Og så vill jeg bare si GODT NYTT ÅR
Da ble det en slik på meg. Det gamle minianlegget med kassettspiller har blitt pakket ned..Audio pro t8 til kr 1111 hos lefdal. Normalpris i andre butikker er rundt 2300.
Audio Pro Addon T8 aktive h�yttalere (2 stk/hvit) - H�yttalere - Lefdal
Jeg kjøpte disse for å bruke på badet, men ble såpass overrasket over lyd vs størrelse at de fremdeles står i stua. Et godt alternativ til lydplanker til tv.
- GENERELT -...- EN ganske så UNIK mann med MASSE VARME og Ekstremt smeltende berøring - som tiltrekker ei IS-KALD dame ( - hvorpå hun henter ENERGIEN sin fra ham ) som bruker KAREN etter BEHOV - og jeg antar at hun også høres ut som hun skal trampe igjennom fortauet der hun går.FINN.no - Mulighetenes marked
- Kanskje vi snakker samme språk???: - Villedende Pris..........Veiledende Pris - Minus 20% = "Røverkjøp" ???Fikk akkurat mail om januarsalg fra Soundgarden..
Dynaudio Xeo 5 med Hub til 9.999 (før: 23.995)
Røverkjøp?
Det var jo en voldsom rabatt? Eller "rabatt"?
- Tja.............- skal si DEN dokumentasjonen kom kjapt ???Nå roter du som vanlig rundt i din egen fantasiverden.- vet vel ikke helt ....- altså med en villedende ny-pris på 28995,- og en veiledende ny-pris på 19.995,-/par så blir jo en brukt-pris på 15.000 helt greit ?Dynaudio Focus 260 til 15000 kr...hadde jeg bare hatt penger.
Mvh. Lyden av Opplevelser ...
Var det nok ett JBL supersalg ja ?Gratulerer med kjøp til dere 25 som handlet jbl 4312 m hos soundgarden.no nå.
Mvh misunnelig
Hehe. Siden det var meg som solgte denne, så kan jeg si følgende: Ikke tro på alt du leser. Det var like mye meg som var lei av å ha store forsterkere fra Mcintosh, Krell, ATI, Bryston, Parasound og you name it i stua gjennom 25 år! Den siste Devialet 200 forsterkeren har vist meg at kvalitets-hifi ikke trenger å se ut som store kolosser. Men en ulempe er fremdeles at kvalitet koster...FINN.no - Mulighetenes marked
Hver sin smak.Hehe. Siden det var meg som solgte denne, så kan jeg si følgende: Ikke tro på alt du leser. Det var like mye meg som var lei av å ha store forsterkere fra Mcintosh, Krell, ATI, Bryston, Parasound og you name it i stua gjennom 25 år! Den siste Devialet 200 forsterkeren har vist meg at kvalitets-hifi ikke trenger å se ut som store kolosser. Men en ulempe er fremdeles at kvalitet koster...FINN.no - Mulighetenes marked
Tar lige denne igen med rettelse af mig selv..Hele V serien er vel skrudd sammen i Sverige så vidt jeg vet. Skyt meg i tinningen dersom jeg tar feil.Yup. Og prisen (8000 SKr for 2, 4600 pr stk) er for dyrt.det her er vel ikke ille... men ville vel vært skeptisk til "svenskbyggde" abrahamsen?
Abrahamsen Audio V4.0 slutsteg | Göteborg