Emotiva XPR-5
FINN.no - Mulighetenes marked
Dette var et bra deal bra forsterkere dette, emotiva er jo di som laget sherbournEmotiva XPR-5
Usikker på dette tipset. Sjekk selger og hans andre annonser.Samme selger:
NAD M51 til 6k
Hegel H20 til 4k
Har sendt gratulationerHehehe, synes denne fortjener litt oppmerksomhet, selv om det tilsynelatende var et godt kjøp .
ProAc Response 3.5 - Torget
Haa haaa GULL FINE haa haaHehehe, synes denne fortjener litt oppmerksomhet, selv om det tilsynelatende var et godt kjøp .
ProAc Response 3.5 - Torget
Jeg solgte mine REQUEST for 12000,Martin Logan Quest til en meget fin pris FINN.no - Mulighetenes marked Mulikt om dette er en eldre model en den jeg har,ser den har noe litt anerledes bak på intak og en bryter.
MVH:Tønnes
Jeg kjøpte mine for 20000; ,men nå er de ikke så gamle de Martin Logan Quest da,og spiller meget bra hjemma her i stua me,,,Jeg solgte mine REQUEST for 12000,Martin Logan Quest til en meget fin pris FINN.no - Mulighetenes marked Mulikt om dette er en eldre model en den jeg har,ser den har noe litt anerledes bak på intak og en bryter.
MVH:Tønnes
for ca. ett år siden og følte jeg fikk det de var verd omtrent. Disse er jo enda eldre og menbranene kan synge på siste verset.
Dødsfet Krell der!! Dali Blue er bra til kaninbur)Billig Krell senterhøyttaler
FINN – KRELL Resolution C # HIGH-END Senter høyttaler #
Dali Blue 3003 til 200 kr
FINN – 2x Dali Blue 3003 selges for 200 kroner!
Skulle gjerne hatt sistnevnte på soverommet, men blir litt langt å kjøre fra Drammen til Nedenes for å hente de :-\Billig Krell senterhøyttaler
200 kr for to kaninbur er uansett billigDødsfet Krell der!! Dali Blue er bra til kaninbur)Billig Krell senterhøyttaler
Den Krell sentern er det nokk jeg som har lakkert makan til senter har jeg aldri sett.Billig Krell senterhøyttaler
Tandberg CD til 100
Førtifiretusenkronershøyttalere til 400 i samme annonse[/QUOTE
Ble litt nyskjerrig på hvilke høytalere dette er, kjente dem ikke igjen.
Det er mote her på HFS i disse dager, det å hakke på andre. Og å leke moral-politi.Så begge de er gode kjøp i dine øyne siden du poster i denne tråden?
- OOOOOOBS ..- og så koster IKKE MB Quart HD-PF200 i TYSKLAND ca.4000,- for paret ....men 8000,-/paret + frakt + ekspedisjon + tollklarering.....Jeg viste til diskusjonen tidligere i denne tråden post 3094 og utover:
MB-Quart
Ett par MB Quart HD-PF200 i Tyskland for ca. 4000,-
Ett par MB Quart HD-P200 i Norge til 44900,-
Vi snakker under 10-delen i pris her! Det er ikke småtterier... Modellbenevningen er ikke identisk, men nesten... Samme høyttaler?
Du lyden av svindel og utrolig amatørmessig markedsføring; du bør ligge lavt her i denne gruppen!! Kanskje du kan selge litt om du IKKE skriker så høyt.- OOOOOOBS ..- og så koster IKKE MB Quart HD-PF200 i TYSKLAND ca.4000,- for paret ....men 8000,-/paret + frakt + ekspedisjon + tollklarering.....Jeg viste til diskusjonen tidligere i denne tråden post 3094 og utover:
MB-Quart
Vi snakker under 10-delen i pris her! Det er ikke småtterier... Modellbenevningen er ikke identisk, men nesten... Samme høyttaler?
- OBS...- og så koster MB-Quart HD-P200 i tysk KINA-KOPI Vesentlig mye mindre i Norge i stavanger-distriktet - enn fra Tyskland.
- OOOOBS...- og så koster IKKE MB Quart HD-P200 i Norge 44900,-/par - men er en pakke med 1 par 2 x 3meter usedvanlig gode kabler inkludert !
- Og da lurer jeg på hvor direkte planlagte dine feilaktige uttalelser er...........??? Motivet med agendaen synes jo svært så innlysende ?
Mvh. Lyden av Opplevelser med svært lang erfaring med MB-Quart og fabrikkens 40% eier.... - og seinere erfaringer med noen kinesiske kopier...!
- OOOOOOBS .. 500 EURO for paret, da burde en klare å få de hjem for ca 8000 INKL alt!- OOOOOOBS ..- og så koster IKKE MB Quart HD-PF200 i TYSKLAND ca.4000,- for paret ....men 8000,-/paret + frakt + ekspedisjon + tollklarering.....Jeg viste til diskusjonen tidligere i denne tråden post 3094 og utover:
MB-Quart
- OBS...- og så koster MB-Quart HD-P200 i tysk KINA-KOPI Vesentlig mye mindre i Norge i stavanger-distriktet - enn fra Tyskland.
- OOOOBS...- og så koster IKKE MB Quart HD-P200 i Norge 44900,-/par - men er en pakke med 1 par 2 x 3meter usedvanlig gode kabler inkludert !
- Og da lurer jeg på hvor direkte planlagte dine feilaktige uttalelser er...........??? Motivet med agendaen synes jo svært så innlysende ?
Mvh. Lyden av Opplevelser med svært lang erfaring med MB-Quart og fabrikkens 40% eier.... - og seinere erfaringer med noen kinesiske kopier...!