Blusound node 2i bare 2600
Gik fort dennaBlusound node 2i bare 2600
Ja denne skulle jeg gjerne hatt, men for langt unna….burde vel og være kurant lyd for kronene 6k
Rogue Stereo90 effektforsterker NY PRIS!! | FINN torget
Selger en meget pen Rogue Stereo90 rør-forsterker. Den spiller utrolig bra og har mulighet for å switche mellom ultralineær og triode "on the fly". Masse krefter med 2x90w eller 2x45w triode! Den trenger nye rør etterhvert, det ene røret i venstre kanal knitrer litt under oppvarming men gir...www.finn.no
Litt dårligere stand. Litt nyere versjon.Benchmark Dac-1
Knallgod DAC fra Benchmark i original emballasje The DAC1 is a reference-quality, 2-channel 192-kHz 24-bit audio digital-to-analog converter featuring Benchmark’s UltraLock™ technology. The DAC1 is designed for maximum transparency and is well suited for critical playback in studio control rooms...www.finn.no
Da har jeg bestilt slike. Takk for anbefaling.Hyggelig tilbud på in-ears fra v-moda:
https://www.gear4music.no/no/Opptak...odetelefoner-Fjernkontroll-med-3-knapper/1VFK
Fikk levert to par i går. Kjøpte mine forrige for en tre-fire år siden til ca 1700 levert hjem. Liker lyden i disse.
Se her: The Spica Speaker Enthusiast (spicaspeakers.com)Kjenner du Spica?
Fikk tilslaget i går, men trakk meg da jeg så de ble solgt uten «bein» og spikes. Latskap fra min side, men nå er det visst en kar som kjører fra Strømstad til Bergen for å hente dem. Han synes tydeligvis det et meget godt kjøpVienne Beethoven 4000NOK for de som kan hente
Vienna Acoustics Beethoven høytalere selges
Selger mine Vienna Acoustics Beethoven høytalere.www.finn.no
Såvidt jeg vet har disse aldri blitt solgt med bein, kun spikes. Det var neste generasjon, Beethoven Concert Grand, som fikk bein å stå på.Fikk tilslaget i går, men trakk meg da jeg så de ble solgt uten «bein» og spikes. Latskap fra min side, men nå er det visst en kar som kjører fra Strømstad til Bergen for å hente dem. Han synes tydeligvis det et meget godt kjøp
Det er ikke alltid gøy å ha kunnskap men ikke kronasjer.Har man råd..... og vet man, hva dette er, er det et IMHO veldig bra kjøp.
https://www.hifisentralen.no/forume...pickup-og-ikeda-ist-201-step-up-trafo.239073/
ser ut til at den gikk fortHalv pris det der, kupp.
De gikk fort!!Sugden mono og lab 12 pre1 1500,- https://www.finn.no/254541215
"Gitt bort" aleredeOg en til! Gibort-pris!
RME ADI-2 DAC | FINN torget
RME ADI-2 DAC selges. Stort sett brukt som en fantastisk hodetelefon-forsterker. Denne har en "forvrengning" av noen linjer på displayet (se bilder). Derav god pris. Har ingenting å si for den daglige bruken og den fremstår ellers i meget god stand. Kan leveres mellom Hadeland og Oslo, evt...www.finn.no
Også på trappa mi da uten at jeg fikk den med meg.RME ADI-2 FS til 5500 kr.
RME ADI-2 DAC FS | FINN torget
Selger RME ADI-2 DAC FS. Ble kjøpt av min far i 2019, men har kun blitt brukt i noen få måneder totalt, grunnet høyt gjennomtrekk av hifi-utstyr hos både han og meg (høres kjent ut?). Leveres med: - Fjernkontroll - Strømkabel - Bruksanvisning Originalemballasje medfølger ikke. Kan sendes på...www.finn.no
Hva koster noe sånt nytt i butikken?For den som ikke kan eller gidder selv:
Intel NUC D54250WYK2 -Roon Rock !
Intel Nuc med Roon Rock installert ! Kan selge som plug and play løsning med Cambridge audio Dac magic plus … Nuc med Roon Rock installert - 3300 Komplett pakke plug and play - 5000 Roon abbonament er ikke inkludert ! Intel Core i5 (4. generasjon) 4250U / 1.3 GHz / 2.6 GHz Turbo - 8 GB Kingston...www.finn.no