TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Dette er vel et ok kjøp?
Kontakt Lsound og spør.Hadde SVS SB12 NSD i pianolakk nypris på 6990 som annonsen sier?
SVS sb12 nsd 2 stk til salgs - FINN Torget
En kamerat kjøpte den uten pianolakk og normalpris på den er 4990, og mener å huske at den i piano kostet 500 kr mer
Det er faktisk et latterlig godt tilbud! Men jeg må innrømme at jeg også ble positivt overrasket over at de ikke koster mer enn 19.000 full pris. Hadde jeg hatt 7.777 på konto nå så hadde de pengene vært på vei ut av konto, for dette er jo en drømmehøyttaler for mange av oss som har tilbrakt mye tid i studio. Hindu Lyd (Stratosgutane, Seven) i Kardemommehuset/krydderen (revet for mange år siden nå) hadde slike og NS 10. En drøm å mikse på. Men også blant de studiomonitorene jeg kunne tenkt meg å ha i stuen. Jeg fikk nesten litt vondt i magen av min tomme bankkonto da jeg så dette tilbudet på nett i natt. Fra 19 kilokroner til klart under 8 må sies å være et seriøst tilbud, spesielt med tanke på at dette ikke er et døgnflueprodukt.Dette er vel et ok kjøp?
Vis vedlegget 291818
må være for par, står ikke annet på hverken de eller andre høytalereEr denne JBL til 7777,- for en høyttaler eller ett par?
Regner med det er for bare en stk., men jeg vet ikke, derfor spørsmålet.
kjøpte de i blinde jeg ihvertfall, gleder meg til å teste deDet er faktisk et latterlig godt tilbud! Men jeg må innrømme at jeg også ble positivt overrasket over at de ikke koster mer enn 19.000 full pris. Hadde jeg hatt 7.777 på konto nå så hadde de pengene vært på vei ut av konto, for dette er jo en drømmehøyttaler for mange av oss som har tilbrakt mye tid i studio. Hindu Lyd (Stratosgutane, Seven) i Kardemommehuset/krydderen (revet for mange år siden nå) hadde slike og NS 10. En drøm å mikse på. Men også blant de studiomonitorene jeg kunne tenkt meg å ha i stuen. Jeg fikk nesten litt vondt i magen av min tomme bankkonto da jeg så dette tilbudet på nett i natt. Fra 19 kilokroner til klart under 8 må sies å være et seriøst tilbud, spesielt med tanke på at dette ikke er et døgnflueprodukt.Dette er vel et ok kjøp?
Vis vedlegget 291818
Ikke at jeg anbefaler kredittkjøp, men i slike tilfeller kan et kredittkort være redningen hvis man vet man får penger snart og kan betale ut kjøpet.Det er faktisk et latterlig godt tilbud! Men jeg må innrømme at jeg også ble positivt overrasket over at de ikke koster mer enn 19.000 full pris. Hadde jeg hatt 7.777 på konto nå så hadde de pengene vært på vei ut av konto, for dette er jo en drømmehøyttaler for mange av oss som har tilbrakt mye tid i studio. Hindu Lyd (Stratosgutane, Seven) i Kardemommehuset/krydderen (revet for mange år siden nå) hadde slike og NS 10. En drøm å mikse på. Men også blant de studiomonitorene jeg kunne tenkt meg å ha i stuen. Jeg fikk nesten litt vondt i magen av min tomme bankkonto da jeg så dette tilbudet på nett i natt. Fra 19 kilokroner til klart under 8 må sies å være et seriøst tilbud, spesielt med tanke på at dette ikke er et døgnflueprodukt.Dette er vel et ok kjøp?
Vis vedlegget 291818
Hadde det bare vært så greit for meg i vinter, men det er det nok ikke. Så jeg spiller safe. Kanskje jokris ikke liker dem slik at jeg kan kjøpe dem av ham til våren?Ikke at jeg anbefaler kredittkjøp, men i slike tilfeller kan et kredittkort være redningen hvis man vet man får penger snart og kan betale ut kjøpet.
kjent for å bytte litt jeg , så ikke umuligGratulerer, jokris. Og om du ikke liker dem så vil du neppe tape en eneste krone på å selge dem videre om noen måneder. For et slikt tilbud kommer ikke tilbake med det første, så selger du dem for 7.777 i mars er det ingen som hever et øyebryn i negativ forstand. Et safe kjøp, med andre ord.
Hadde det bare vært så greit for meg i vinter, men det er det nok ikke. Så jeg spiller safe. Kanskje jokris ikke liker dem slik at jeg kan kjøpe dem av ham til våren?Ikke at jeg anbefaler kredittkjøp, men i slike tilfeller kan et kredittkort være redningen hvis man vet man får penger snart og kan betale ut kjøpet.
Noen som kan bekrefte (raskt) at prisen er for et par ?Da begynner det å minke på 4312E. Skal du værra med, så heng på!!! (Snakket nettopp med Soundgarden)....
Takker og bukker for raskt svarDet er for ett par.
My point exactly. Tipper jokris synes dette er dagens beste innlegg på sentralen.Meget gode black friday tilbud det der hos soundgarden, både på 4319 og 4312E. Jeg ga noen hundrelapper mer for mine 4319 brukt enn disse går for idag nye
Var nok det jeg hadde i tankene, ja. Og du er nok ikke alene, selv om jeg tror en god del av de som benytter seg av dagens JBL-tilbud er folk som meg som oppfyller en gammel drøm nå som den er så oppnåelig. Så storparten av de som selges i dag ser vi nok ikke bruktmarkedet før det har gått mange år.kjent for å bytte litt jeg , så ikke umuligGratulerer, jokris. Og om du ikke liker dem så vil du neppe tape en eneste krone på å selge dem videre om noen måneder. For et slikt tilbud kommer ikke tilbake med det første, så selger du dem for 7.777 i mars er det ingen som hever et øyebryn i negativ forstand. Et safe kjøp, med andre ord.
Som nevnt av flere, med rimelig god garanti, NEI!Da tok iveren overhånd her gitt
Da er kjøp av et par JBL Studio Monitor 4312 E - Sort i boks.
Skal bli spennende å teste ut disse.
Burde vel ikke gå på en (økonomisk) smell dersom jeg ønsker å selge dem ved et senere tidspunkt ?
Soundgarden har fylt på lagrene med JBL 4319 og 4312 nå i kveldstimene:
Black Friday
Det er nesten så jeg må hive meg på jeg også [/QUOT
Tror nok at Soundgarden er rimelig godt fornøyd med salget i dag.
Stay strong Man..Huff...
Følger du linken i annonsen, finner du dette:JBL 4312 E Studio Monitor h�jttaler, 12" bas | AV-Connection I DANMARK er det pr STK WTF!!!!
Nå ble jeg sykt ambivalent ! what now.. Vente på "cyber monday" ?
Svært gode nyheter, ikke bare for de som likevel får tak i et par utpå kveldinga. Men også for alle andre, for dess flere som selges nå dess større sjanse er det for at mengden JBL-monitorer på bruktmarkedet blir større i framtiden.Soundgarden har fylt på lagrene med JBL 4319 og 4312 nå i kveldstimene:
Black Friday
Det er nesten så jeg må hive meg på jeg også
Det får tiden vise. En slik utvikling avhenger jo av tilbud og etterspørsel, som alt annet. Og dess flere som tilbys dess lavere blir prisene. Men noe tap av penger utover prisen av en pakke rullings og noen poser Friele-kaffe tror jeg ikke det blir. Men kanskje et lite tap av verdi for de som har litt eldre modeller til salgs? Uansett er ingenting bedre for kjøpere på bruktmarkedet i framtiden enn at flest mulig kjøper disse i dag, slik at det blir mer tilbud i forhold til etterspørsel enn det har vært til nå.For spekulantene sin del. Man kan vel nesten selge de JBL'ene med fortjeneste?