Her tatt med meg utstyret opp i loftstua i huset, JBL 570`ene blir nok stående i stua når madammen kommer med forsterkeren sin Men som du sier er Patosene solgt...ett sett ut..ett annet sett inn ?Mala, har du flyttet til en enebolig? Du har jo solgt Patos?
Nå er ikke jeg stor fan, men må si det river i kredittkortet nå ang JbL 4319 nå....
Mala, har du flyttet til en enebolig? Du har jo solgt Patos?
Nå er ikke jeg stor fan, men må si det river i kredittkortet nå ang JbL 4319 nå....
Her tatt med meg utstyret opp i loftstua i huset, JBL 570`ene blir nok stående i stua når madammen kommer med forsterkeren sin Men som du sier er Patosene solgt...ett sett ut..ett annet sett inn ?
Men samtidig, hvordan stiller disse seg mot mine Yamaha NS-500Ma mon tro? At det svir i kortet ja...skal jaggu meg være visst!
Du må ikke kjøpe. Du finner tegninger på nettet. Er ikke store jobben. JBL emblemet er det vel litt verre med, er du ikke stødig på handa.Noen tips til egnede stativer til JBL 4312 E?
HEHE.. du har trykket bestill du.. Jeg bestilte Hegel DAC.. men DAC manglet jeg og skulle kjøpe uansett...Dere vet at alle dere som kjøper JBL til en slikk og ingenting, forplikter dere til salg når dere går lei? Alt selges jo til 1/3 av ny pris når det kommer til elektronikk.
Jeg stiller meg herved først i køen.
De JBL'ene til 7777,- fristet noe voldsomt, da det er JBL man har fått interessen for i det siste. Men, klapp på skuldra. Fornuften tok for en gangs skyld tak. Hadde lagt det i handlekurven, skulle trykke "bestille".
X-CELL klarer ikke det Gjeip med tunga.
Hadde nok gått for den om det ikke var for at den nye Rega DAC-R sannsynligvis kommer neste måned, eller på nyåret. Da blir det asynkron usb-dac og en del andre oppdateringer. Den nye kommer visstnok kun i svart.
det der synes jeg villevørt artig også, på papiret spiller den minste lavest også, skulle gjerne visst forskjell bortsett fra filter og elementer på deVært artig med en test av disse to: 4319 og 4312E!
Den billigste er tyngst, uten at det trenger å bety så mye....
Jeg er også veldig nyskjerrig på det. Er det noen som har hørt begge to og kan beskrive hva som er forskjellen i lyden, eller er det stort sett utseende som er forskjellen?det der synes jeg villevørt artig også, på papiret spiller den minste lavest også, skulle gjerne visst forskjell bortsett fra filter og elementer på deVært artig med en test av disse to: 4319 og 4312E!
Den billigste er tyngst, uten at det trenger å bety så mye....
4319 ser i hvertfall noe bedre ut imo, 4312 tror jeg det hadde blitt litt større problemer og fått godkjent av interiørsjefenTil de som lurer på JBL, Soundgarden har byttet om vekt i infoen. 4319 veier 18,1 kg stk ( veide nå for å være sikker på hva jeg sier ) og 43123E føltes endel lettere men har ikke den i hus nå.
Mener bass er ganske lik men diskanten er litt bedre på 4319 i mine ører. Hvertfall anderledes, hva som er best er jo en smakssak.
Man må ta sjanser av og til. Jeg kjøpte et speil som kompensasjon til interiørsjefen f.eks. Ellers vil man aldri få noe av det man vil ha i hus.4319 ser i hvertfall noe bedre ut imo, 4312 tror jeg det hadde blitt litt større problemer og fått godkjent av interiørsjefenTil de som lurer på JBL, Soundgarden har byttet om vekt i infoen. 4319 veier 18,1 kg stk ( veide nå for å være sikker på hva jeg sier ) og 43123E føltes endel lettere men har ikke den i hus nå.
Mener bass er ganske lik men diskanten er litt bedre på 4319 i mine ører. Hvertfall anderledes, hva som er best er jo en smakssak.
Blir jo en del ++++ tillegg her da og kjipere rettigheter kontra Soundgarden.
Pluss at man får anta det gjelder to stk? Og at han ikke sender internasjonalt.....Blir jo en del ++++ tillegg her da og kjipere rettigheter kontra Soundgarden.
de blir mineKlipsch forte 2 til tusen lappen som ligger på finn må da være billig?
Kan ikke noe for det, men nå ble jeg litt misunnelig/irritert på deg, jokris. Mtp. at du sitter med to par nå Men, førstemann til mølla.
Gratulerer.
Den ble solgt i går kveld dessverre.......Ikke til meg..
Du kjøper høyttalere til veil 19k, og forsterker til 3k ? Det blir litt som Porsche 1,2 liter !!Hei, fant denne tråden i går og ble dratt med ned i søla, og kjøpte deretter et par 4312 E. Så nå må jeg vel ha forsterker, og da kom jeg over denne: https://www.komplett.no/onkyo-tx-nr636-receiver/816469
Virker på meg som en god pris, og jeg vurderer å slå til. Vil den fungere godt til film? Jeg ønsker å bygge meg opp til et 5.1.2 Dolby Atmos system (Men kan ta meg god tid). Jeg er helt blank når det kommer til slikt.