Melder meg inn i det gode selskap av gyldne noter, jeg.
Er så langt en meget tilfreds eier av et par Gold Note A6 Evo høyttalere.
Fint lite å utsette på det estetiske, og når lyden også oppleves som meget god, ørevennlig og engasjerende, ja, da er det jo bare å kose vårs.....
Høyttalerne har erstattet et par Pylon Jasper 25, som jeg OGSÅ var meget fornøyd med, men som ble for basstunge i min nye, noget mindre man cave.
Var spent på hvordan det skulle bli i praksis, når man gikk fra et par høyttalere som spilte ned mot 32hz til et par som "stopper opp" på rundt 40 - men så langt har jeg en meget behagelig hvilepuls ifht akkurat det. Mye av grunnen til dette tror jeg skyldes at jeg omtrent samtidig også byttet forsterkeri, og har nå en forsterker som graver frem og gjengir de lavere frekvenser atskillig mer potent og riktig enn min tidligere forsterker, og at min nye forsterker også er en god match med A6`erne....
Når så både høyttalere og forsterker avslører detaljer i musikken som jeg tidligere ikke hørte så mye av, blir jo totalopplevelsen riktig så god!
Høyttalerne har forresten fått nytt fottøy. Bort med de originale spikesene og på med Isoacoustics Gaia 3.
mvh
Proffen