| Musikk + Ingeniører + Teknologi = HiFi |
|
|
|
|
|
|
Sist redigert:
| Musikk + Ingeniører + Teknologi = HiFi |
|
|
|
|
|
|
Hysj...Hvorfor gjøre forskjell på folk? Hva er bakgrunnen for at NITO medlemmer skal ha gratis inngang?
Jeg er medlem av Norsk Sykeplerforbund, -er jeg mindre interessant som kunde av den grunn???
Jeg synes i grunnen at alle kunne hatt gratis adgang, men har ikke sagt noe før nå!
Typisk HFS; Et synspunkt=krangling.Typisk HFS-medlemmer - krangler om alt....
Enkelt og greit fordi Terje har slitt for denne messa i dag flere år. Som vi har fått gleden av å besøke. Når han da ønsker å få flere på messe via sitt eget forbund så surmules det. Hva er vitsen med det? Bør en ikke unne Terje såpass? Istedet for å fronte uvilje til å se betale fordi en ikke er medlem i NITO?Det er ikke summen som har betydning.
250 kr.
At dette har noe som helst med å være bakstreversk å gjøre det må du forklare meg på søndag HC
Finner ikke "Liker" knappen herTil info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg
Hehe. Litt synd. Men vi har uansett her et eksempel på at den som skyter fra hofte, bommer ofte. Det vet jeg alt om.Finner ikke "Liker" knappen herTil info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg
Det burde NSF selvsagt gjøre!Til info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg
"Liker" til deg ogsåDet burde NSF selvsagt gjøre!Til info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg
Det var en veldig grei forklaring. Takk for den.
Jeg spurte hvorfor NITO medlemmer fikk gratis inngang. Det fikk jeg klart svar på.
Jeg håper mange NITOmedlemmer benytter seg av det gode tilbudet.
For ordens skyld, dette var ikke surmuling fra min side.
Jeg hilser Hortenmessa velkommen hvert år og kommer til å betale mine inngangspenger i år også.
Hehe. Så klart NSF burde betale billetten! Noe annet skulle bare ta seg ut . Jeg for min del er medlem av Handel og Kontor, og jeg innser vel at muligheten for at de skal dekke billetten min synes noe fjern.Det burde NSF selvsagt gjøre!Til info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg
Det var en veldig grei forklaring. Takk for den.
Jeg spurte hvorfor NITO medlemmer fikk gratis inngang. Det fikk jeg klart svar på.
Jeg håper mange NITOmedlemmer benytter seg av det gode tilbudet.
For ordens skyld, dette var ikke surmuling fra min side.
Jeg hilser Hortenmessa velkommen hvert år og kommer til å betale mine inngangspenger i år også.
HeiHvorfor gjøre forskjell på folk? Hva er bakgrunnen for at NITO medlemmer skal ha gratis inngang?
Jeg er medlem av Norsk Sykeplerforbund, -er jeg mindre interessant som kunde av den grunn???
Jeg synes i grunnen at alle kunne hatt gratis adgang, men har ikke sagt noe før nå!
Det var da ganske innlysende at det var NITO som betalte dette.Til info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg
Ja det gjelder også for studentmedlemmer.Gjelder dette også studentmedlemmer (NITO)?
Denne er jo helt OT.
Der kom jo den opplagte forklaringenTil info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg
Vel talt!Hehe. Litt synd. Men vi har uansett her et eksempel på at den som skyter fra hofte, bommer ofte. Det vet jeg alt om.Finner ikke "Liker" knappen herTil info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg